Translate

یکشنبه، دی ۰۹، ۱۳۸۶

فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی مجاهدین

فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی مجاهدین
نگرشی کو تاه بر شو ی تلویزیونی سمیه محمدی
سعید سلطانپور –تورنتو

29 دسامبر 2007 برابر با 9 دی 1386

رهبری مجاهدین در یک حرکت غیر اخلاقی ، سمیه محمدی را در یک شو تلویزیونی به صحنه آورد تا نمایشگر زنی خرد شد ه و بی هویت باشد که بجای رهبران جریان ، با مطالب تحریف شده و دروغ ، نقض آشکار حقوق انسانها در این مکتب ضد انسانی و مسخ انسانهای بیگناه بوبژه نسلی را که حافظه تاریخی از شکل گیری سازما ن و مجاهدین اولیه را ندارد به نمایش بگذارد .

روی سخن من با سمیه و دیگر نو جوانان و جوانان مسخ شده مجاهد نیست که تا زمانی که در حصار فکری و رابطه مرید و مرادی و چوپان و شبانی ( از دید گاه مسیحیت ) قرار دارند ، از آنا ن انتظار ی دگر نیست بلکه نشان دادن فرهنگ ضد اسلامی مجاهدین و رهبری آن برای آیند گان هست که بدانند چه مکتب فکری را رجوی نوید می دهد , مکتبی که در ان بجای انسان متفکر یک آدم آهنی جنگی که با نفرت و کینه پر شده است تولید شده است که فرعون وار خود را برتر از دیگران می داند که در بخش اولبه آن می پردازم .
بخش دوم هم روی سخنم در مورد دروغهای مجاهدین در " تواب شو " می باشد .

ضرورت طرح این موضو ع را از این جهت می دانم زیرا اکثریت مردم ایران مسلمان هستند و مجاهدین فعلی هم ادعا می کنند باور های اسلامی دارند و با رژیم هم تفاوت باوری دارند. که قاعدتا باید تبلور آنرا در کردار و گفتار این جریان دید که متاسفانه در عمل تفاوتی جدی بین آنها نیست .

سمیه محصول تفکر کفر آمیز رهبری مجاهدین

سمیه محمدی در روز 26 دسامبر برابر با 7 دی 1385 در یک شوی تلویزیونی ومصاحبه ای که بیشتر ازروی نوشته خوانده می شد با بدترین لحن ؛ پدر و مادر خود را بر خلاف نص صریح قرآن و احادیث و فرهنگ مردم مشرق زمین منجمله ایرانیان توهین می کرد .
سمیه که از 17 سالگی در اشرف هست محصول و تولید فرهنگی و فکری مکتب تفکر کفر آمیز ( به معنای پوشاننده حق ) رجوی است و شیوه رفتاری وی دلیل محکمی بر انحطاط اخلاقی و فرهنگی این جماعت که دور خود حصار کشیده است، می باشد .
ا ز آنجا که سالهاست بر عکس ادعا های رهبری طاغوتی مجاهدین ، از دیدگاه های توحید ی و تفکر اسلامی و آموزش آن در تشکیلات سازمان جائی ندارد لذا اهمیت حرمت پدر و مادر در دیدگاه اسلامی و توحیدی را برای اطلاع خوانند گان می آورم .

در 4 سوره قرآن ؛ والدین بلافاصله پس از تو حید ونفی شرک قرار گرفته اند که نشان از اهمیت پدر و ماد ر دارد
خدا بلافاصله پس از اینکه ما را از شرک نهی می کند و فرمان می دهد که تنها او را بپرستیم ، به ما امر می نماید که به پدر و مادر خویش نیکی کنیم.

«پروردگارت فرمان داده است كه جز او را نپرستيد، و به پدر و نيكي كنيد، هر گاه يكي از آن دو، و يا هر دوي ايشان نزد شما به سن پيري برسند، أف به آنان مگو! و بر سر ايشان فرياد مزن و با سخنان محترمانه با آن دو سخن بگو، و بال تواضع مهرباني را بر ايشان فرود آور و بگو: پروردگارا! بديشان مرحمت فرما، همانگونه كه آنان در كوچكي مرا تربيت و بزرگ نمودند». اسراء آية:23ـ 24

مرا نسبت به تمام نعمت هايم شكر كن، و سپس از پدر و مادرت در مقابل زحمات طاقت فرسائى كه براى تو كشيدند تشكر نما، بازگشت همه در قيامت به من است، آنجا نسبت به تمام وظائفى كه داشتيد مؤاخذه خواهيد شد.
اگر از تو دعوت به شرك كنند، چيزى كه آن را حق نمى دانى، از آنان اطاعت مكن، ولى با آنان در عين اينكه مشركند معاشرتى نيكو داشته باش، و از راه آنكه رجوع و انابه اش به من است پيروى كن، كه بازگشت همه شما پس از مرگ به من است، و من همه شما را به آنچه انجام داده ايد آگاه مى كنم.
انعام 151

«ما به انسان در بارة پدر و مادرش سفارش كرده ايم مادرش به او حامله شده است و هر دم به ضعف و سستي دچار آمده است، پايان دوران شير خوارگي او دو سال است كه هم سپاسگزار من و هم سپاسگزار پدر و مادرت باش، و باز گشت به سوي من است». لقمان آية:14
«خدا را عبادت كنيد و هيچ چيزي را شريك او مكنيد. و نيكي كنيد به پدر و مادر».
نساء آية: 36
و اما
امام باقر علیه‌السلام می‌فرماید: مردی نزد رسول خدا آمد و گفت شوق و نشاط جهاد دارم .
حضرت فرمود: جهاد کن در راه خدا ، زیرا اگر کشته شوی نزد خدا زنده‌ای و روزی می‌خوری و اگر به غیر شهادت در آن راه به صورت دیگری بصیری پاداشت با خداست و
اگر زنده برگردی از گناهان پاک شده‌ای همچنان که از مادر متولد شده‌ای.
مرد گفت: پدر و مادر پیری دارم که به من انس دارند و از رفتن من ناراحت می‌شوند
حضرت فرمود: پس نزد آنان بمان قسم به کسی که جان من در دست اوست انس یک شبانه‌روز آنها به تو از یکسال جهاد بهتر است.

وامام صادق می فرماید :
فرزندی که از روی خشم به روی پدر و مادرش نگاه کندهر چند پدر و مادرش در حق او کوتاهی و ظلم کرده باشند نمازش از سوی خدا پذیرفته نیست .

و اما محمد (ص) خدمت و احسان والدين را بر جهاد مقدم دانسته چنانكه عبدالله بن مسعود(رض) از ايشان پرسيدند: 5
كه اي رسول خدا كدام عمل نزد خداوند نسبت بديگر اعمال محبوبتر و پسنديده تر است؟ رسول الله در جواب فرمودند:
نماز در وقتش.
باز عبدالله بن مسعود(رض) پرسيد بعد از نماز كدام عمل محبوبتر و پسنديده تر است؟
رسول الله(ص)در جواب ايشان فرمودند.
برالوالدين يعني بعد از نماز احسان و خوبي به پدر و مادر نزد خداوند محبوبتر است،
باز عبدالله بن مسعود پرسيدند كه بعد از اين دو كدام عمل نزد خداوند(ج) محبوبتر است؟
رسول الله(ص)فرمودند: الجهاد في سبيل الله يعني بعد از اين دو، جهاد محبوبترين عمل نزد خداوند(ج) است.

پیامبر اسلام (ص) همچنین می فرماید :
کیفر سه گناه تا قیامت به تاخیر نمی افتد
1. عاق پدر و مادر 2. . ظلم وتجاوز به حقوق مردم
3. ناسپاسی در مقابل احسان و نیکی دیگران

ـ بحار الانوار ـ جلد74

مصاحبه سمیه نمایش دختردرمانده ای است که با بی ادبی خاص ادبیات سیاسی مکتب مریم و مسعود ؛ حرمت پدر کارگرش و مادرش را که خطر تردد در عراق نا امن را بخود خریده اند , را می شکند . این مصاحبه ، تصویری روشن از دستگاه فکری مکتب ضد انسانی و خشونت گرا ی استالیسنیی مجاهدین رجویو تبلیغات گوبلزی آن را بدست می دهد . .
سالهاست که رهبری مجاهدین و مریدان مکتب آن مشرک شده اند حرام کردن حلا ل خدا ، نظیر ممنوعیت ازدواج ؛ استثمار فکری و جنسی نیرو ها نمونه بارز این شرک هست .
این جریان مایه ننگ و سر افکندگی جهان اسلام هست . در طیف نیروهای سیاسی مردم در جهان ؛ سیاست خلقها ؛ علیرغم ادعاهای چپ نمائی ؛ جزء ارتجاعی ترین و ضد خلقی ترین جریانات سیاسی در دنیا بشمار می روند . دخیل بستن های آنان به امامزاده کاخ سفید برای جنگ افروزی که معجزه ای نداد و متوسل شدن به بیگانگان بجای مردم ایران برای مبارزه با رژیم حاکم . همسوئی با عقب افتاده ترین نیروی ضد بشر امروزه ، نو محافظه کاران و متحدان اسرائیلی این جریان جنگ طلب.


http://www.iran-efshagari.com/details_d.aspx?id_news=3401 مصاحبه سمیه را در صدا و سیمای رجوی را می توانید در این لینک ببینید

بخش دوم

پنجشنبه، دی ۰۶، ۱۳۸۶

بی نظیر بوتو

ضمن محکوم کردن هر نوع ترور و خشونت منجمله قتل بی نظیر بوتو بایستی اضافه کرد که وی یک سیاستمدار فاسد ی بود که برای قدرت و مقام هر کاری می کرد . وی که در بازگشت خود تعدا زیادی از هواردان حزب خودش ( حزب مردم پاکستان ) را در ترور اولیه نافرجم از دست داده بود این باردر یک ترور برنامه ریزی شده و خط دار کشته شد.
بی نظیر بوتو که در ماههای اخیر در اجرای طر ج انگلیس و آمریکا و با فشار قرارد دادن مشرف به پاکستان فرستاده شده بود > مشرف ژنرال آمریکائی را زیر فشار سیاسی قرار داده بود و وی را متهم می کرد که با تند رویان مسلمان بر خورد نمی کند .

ترور بوتو زمینه ساز یک بی نظمی در منطقه ای است که بین ایران ، پاکستان و افغانستان تاثیر جدی دارد. هندو ستان هم از ین بی ثباتی بی بهره نخواهد بود .

چه کسی از این بی ثباتی بهره خواهد برد ؟ القاعده که مدتی است روی مشرف زوم کرده است - مشرف که رقیب اصلی اش را از میدان به دربرد و یا آمریکا و انگلیس

سوالی که جواب آن آسان نیست ولی مرا یاد انفجار بعد از 30 خرداد انداخت و در آن دوران جوانان ما چندان آگاهی نداشتند که بدانند ته این خشونت به نفع چه کسی تمام خواهد شد.

سه‌شنبه، دی ۰۴، ۱۳۸۶

شهر سنگی کندوان

Video: Iranian Town Carved From Rock

December 5, 2007—Carved into Iranian mountains, the village of Kandovan may be older than 700 years old. The energy-efficient homes draw tourists from around the world.

شهرکندوان که در دل کوه کنده شده است
و هتلی 5 ستاره د رکنار آن برای گردشگران

یکشنبه، دی ۰۲، ۱۳۸۶

مهندس مهدي بازرگان /همايش يكصدمين سال تولد


مهندس مهدي بازرگان

سخنرانان همايش يكصدمين سال تولد

بنياد فرهنگي مهندس مهدي بازرگان اسامي سخنرانان همايش يكصدمين سال تولد زنده‌ياد مهندس بازرگان را اعلام كرد. در اين برنامه كه پنج‌شنبه 6 دي‌ماه 1386 از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در حسينيه ارشاد برگزار خواهد شد، افراد زير هر يك از زاويه‌ي آشنايي و همراهي با خود با مهندس بازرگان، در مورد آن زنده‌ياد سخن خواهند گفت:

مهندس ابوالفضل بازرگان، دكتر زهرا بازرگان، محمد بسته‌نگار، دكتر مهدي بهادري‌نژاد، دكتر حبيب‌الله پيمان، محمد تركمان، حجت‌الاسلام محمدجواد حجتي كرماني، ابوالفضل حكيمي، محمد حيدري، مهندس عزت‌الله سحابي‌، دكتر مقصود فراستخواه، دكتر غفار فرزدي، دكتر نظام‌الدين قهاري، مهندس مصطفي كتيرايي، مهندس علي‌اكبر معين‌فر، دكتر ناصر ميناچي، و دكتر كاظم يزدي.

سخنرانان اين مراسم به عنوان ياران همفكر، همراهان زندان و تبعيد، دوستان سياسي، همكاران فني و حرفه‌اي، شاگردان و دانشجويان، خانواده، وزراي دولت موقت، و صاحب‌نظران، ديدگاه‌هاي خود را در مورد مهندس بازرگان بيان خواهند كرد.

جمعه، آذر ۳۰، ۱۳۸۶

بابا نوئل و دیک چینی

درس آقای بنی صدر در پالتاک

سلسله درسهای آقای بنی صدر در رابطه با مردمسالاری

هر چهار هفته یکبار در پاریس

جلسه اینبار : منطق صوری

یکشنبه دوّم دیماه هزارو سیصدو هشتادو شش Dec. – 23 – 2007

مباحث این جلسات ، برای شنیدن از طریق پالتاک قابل دسترسی است

نام اطاق : ایران استقلال آزادی مردمسالاریIran Esteghlaal Aazaadi Mardomsaalaari

زیر مجموعه :Social Issues and Politics - Other

ایران : هشت و نیم بعدازظهر

شرق آمریکا و کانادا : دوازده ظهر

غرب آمریکا و کانادا : نُه صبح

شب یلدا


ضرب و شتم فریدون گیلانی توسط پلیس آلمان


http://www.salam-democrat.com/spip.php?article7018
شنبه پانزدهم دسامبر 2007 ، پليس ضد شورش آلمان نويسنده و شاعر مبارز ما فريدون گيلانی را ، بنا به شهادت هائی كه داده شده است ، فقط به جرم آن كه به پليس آلمان گفت به عنوان يك روزنامه نگار و نويسنده می پرسد چرا جلو كار خبرنگارو عكاس رسمی آلمان را مي گيرند و جوانان آلمانی را چنان بی رحمانه می زنند ؟ مورد چنان ضرب و شتم وحشيانه قرار داد كه مراحل آن را از صحنه سئوال كردن از پليس تا ضرب و شتم چسبيدن گلوی او در حد خفگی و برزمين كوفتن و دستبند زدن و ساير مراحل را ، مرحله به مرحله در عكس هائی كه ما : شاهين نوروزی و ليلي ديلمي خبرنگاران عكاس ، در اختيار رسانه هاي چپ و راست آلماني و خبرگزاري ها گذاشته ايم ، ملاحظه مي كنيد . اين گروه سه نفره مركب از فريدون گيلاني ، شاهين نوروزي و ليلي ديلمي به عنوان يك تيم خبري متشكل براي كسب خبر و گرفتن عكس به صحنه رفته بوديم . ( اين واقعه ، چند ساعت پس از تظاهرات هفت هزار نفره نيروهای چپ و راديكال آلمان عليه مو ادي كه به نام صد و بيست و نه آ و صد و بيست و نه ب كه می تواند هر زمان احزاب آلمانی و خارجی مقيم آلمان را ممنوع اعلام كند، رخ داد كه بيش از چهار هزار پليس هامبورگ ، مونيخ و برلين و ماكدنبورگ عملياتی را براي شكار تظاهر كنندگاني كه با اجبار و حملات پليس پراكنده شده بودند در خيابان اصلي هامبورگ « مونكه برگ شتراسه » به صورت وحشيانه اي سازمان دادند )‌ .

منبع : سلام دمکرات

پنجشنبه، آذر ۲۹، ۱۳۸۶

طرح ربودن محمدی ها در عراق توسط گروه رجوی با دخالت نیروهای آمریکائی و دستگیری آنان خنثی شد

در روز 8 دسامبر نیروهای آمریکائی مصطفی محمدی و محبوبه همزه اتباع کانادائی ایرانی تبار را که به قرارگاه اشرف برای نجات دخترشان سمیه محمدی به عراق رفته بودند را در بیرون دروازه تیف ( اشرف ) که با جاده اصلی چند کیلومتر فاصله دارد پیاده می کنند. آنها هنکام رفتن به سر جاده با یورش 6 نفر ا زمجاهدین و دو پلیس عراقی که بر روی آنان اسلحه کشیده بود حمله می کنند و بزور ازآنان می خواهند که سوار ماشین های آنان شوند.
محبوبه همزه موفق می شود خود را از دست یکی از این فالانژهای رجوی نجات داد و به طرف جاده فرار کند.
در این هنگام 40 نفر از نیروهای آمریکائی مستقر در اشرف به صحنه هجوم برده و با اسلحه دستور می دهند که آنها دستها را بالا بگیرند.
در این هنگام محبوبه به آمریکائی ها می گوید دو نفراسلحه دارند که با تجسس آمریکائی ها یکی از این افراد به انگلیسی می گوید ما توسط مجاهدین رشوه داده شده ایم که این دو نفر را ربوده و سربه نیست کنیم
متن انگلیسی در
The failed abduction of an Iranian-Canadian family in Iraq by MKO

http://cdhriran.blogspot.com/

چهارشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۶

سطحی نگری در قتل دختر مسلمان توسط پدرش در کانادا

سطحی نگری در قتل دختر مسلمان توسط پدرش در کانادا<
باتیتر کردن " حجاب"1 انگیزه قتل اقصی 16 ساله مسلمان توسط رسانه های جمعی کانادا، خشونت فردی و تعصب دینی به همراه خشونت فردی در یک خانواده کانادائی پاکستانی تبار در می سی ساگا تبدیل به یک مسئله سیاسی شد که همچنان بعد از جند روز مورد بحث رسانه ها می باشد.
شکی نیست که حساسیت ایجاد شده در روند عادی محاکمه و عدالت تاثیر منفی خواهد گذاشت زیرا نتیجه گیری سریع رسانه ها عملا بحث رابه مخالفانی که معتقدند اسلام با فرهنگ غرب تعامل و همخوانی ندارد و مسلمانان در نهایت قابلیت تطبیق پذیری در غرب را ندارند. و مسلمانان که معتقدند اسلام در این جنایت دخیل نبوده است.

بالطبع این بحث ها دربسیاری از جوامع منجمله جامعه ایرانی در کانادا واکنش های داشته است .به طور مثال
" امید " در ای میلی می نویسد که بزرگترین اشتباه کانادا در این است که مهاجرین را. کسانی را که باورهایشان بر اساس نفی باورهای دیگران هست و قابلیت تطابق با ارزشهای غربی را ندارند می پذیرد. دولت کانادا بایستی مانند کشور سوئد در زمان شهروندی امتحان بعمل بیاورد و در صورت عدم قبولی در عدم تطابق آنانرا اخراج کند." امید " نتیجه گیری می کند که بسیاری از کسانی که در کانادا زندگی می کنند از سرمایه داری و ارزشهای غربی راضی هستند.
ابعاد گسترده قتل
قش منفی رسانه های کانادا
موضع گیری امامان جماعت
کم توجهی دولت
کمبود های سیستم آموزشی
والدین و آینده کودکان و ارزشها ی تربیتی
راهکارها و پاسخ ها
http://bayanupload.blogspot.com/
متن کمی تعدیل شده در شهروند
http://www.shahrvand.com/?c=118&a=2798

سه‌شنبه، آذر ۲۷، ۱۳۸۶

شنبه، آذر ۲۴، ۱۳۸۶

Report says racism behind attacks on Asian fishermen

گزارش نژاد پرستی در پشت حملات به زرد ها در شمال تورنتو توسط کمسیون حقوق بشر انتاریوReport says racism behind attacks on Asian fishermen
The Canadian Press
December 14, 2007 at 6:41 AM EST

TORONTO — The Ontario Human Rights Commission says racism was a clear motive behind a number of attacks on Asian Canadian anglers across Ontario.

The commission has been studying several incidents in which they were physically or verbally assaulted.

“What is clear is that the simple activity of going fishing for some Asian Canadian anglers has taken on very disturbing racial overtones,” said chief commissioner Barbara Hall. “These incidents remind us that racism and racial discrimination exist in Ontario and show how harmful such events can be for all of us.”

The inquiry interviewed more than 30 people across Ontario who either experienced or witnessed incidents while fishing, mostly in the Lake Simcoe, Peterborough and the Rideau Locks area — all popular fishing spots.

پنجشنبه، آذر ۲۲، ۱۳۸۶

دستگيري در داخل خودرو

دستگيري در داخل خودرو



مـامـوران نـيـروي انـتـظـامـي شـب سـه شـنـبـه يـكـي از مديران دولتي را دستگير كردند. به گزارش عصرايران اين مدير ارشد در داخل يك خودرو توسط نيروي انتظامي غافلگير و دستگير شد.وي هم اكنون در بازداشت به سر مي برد و پرونده اش براي تكميل مراحل قضايي تحويل مراجع ذي صلاح شده است.

Noandish

benezar miresad in bande khoda k az modiarn mohit zist ahm bode ast nakhate k mohit zist ra alode konad va hamanja dar machin ba tabiat bajan ertebat bargahra karde ta hese behtari dashte bashad

سه‌شنبه، آذر ۲۰، ۱۳۸۶

دانشجویان در 16 آذر 2007 تهران





عکسها از وب لاگ
http://www.photoblog.com/

رئیس دانشگاه الزهرا: بدحجابی زنان موجب فعال شدن مردان در تولید مثل می شود

رئیس دانشگاه الزهرا: بدحجابی زنان موجب فعال شدن مردان در تولید مثل می شود

رئیس انتصابی دانشگاه الزهرا گفت: «در اسلام حجاب و پوشش برای زنان و فرو گرفتن نگاه برای مردان واجب شده است زیرا یکی از دلایل این امر تاثیر تصاویر تحریک‌کننده بر غده هیپوفیز مردان و فعال نمودن آن است. از نظر علمی دستگاههای تولید مثل در مردان فعال تر است با توجه به‌اینکه این سیستم‌ها تحت تاثیر هیپوفیز در مغز است می‌توان نتیجه گرفت که تصاویر تحریک‌کننده از طریق بینایی بر هیپوفیز مردان به شدت تاثیر گذاشته و آن را فعال می‌نماید».


با سلام

ایشان تجزبه خوبی انجام داده اند
"
نظر علمی دستگاههای تولید مثل در مردان فعال تر است"
ولی مرده شور ترکیبشا ن را ببرد.
اگر این نتیجه گیری ایشان درست باشد چرا در مناطق محروم ایران و کشورهایئ مانند افغانستان و هند تعداد بچه ها بیشتر است از شهر های بزرگ و یا کشورهای غربی که زنان نیمه عریان هستند و لی تعداد زاد و ولد کمتر هست و با کمبود جمعیت روبرو هستند.
تورنتو -کانادا

یکشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۸۶

امام موج سوا ر و خط بی بی سی

امام موج سوار: چهره اسلام مدرن در استرالیا

بی بی سی در گزارشی از یک استرالیائی مسلمان که علافه اش موج سواری روی آب است خظ دار بر خورد کرده که وی نماینده اسلام مدرن است. این هم از آن شیطنت های بی بی سی است که علافه فرد را با دین قاطی می کند.
یعنی هر کس که موج سواری کند مدرن هست و بقیه مسلمانا ن مدرن نیستند.

پنجشنبه، آذر ۱۵، ۱۳۸۶

قتل مهاجر لهستانی نقطه عطفی در بحران ساختاری پلیس فدرال کانادا ( ار.سی. ام .پی )

چند هفته ای است که نام آ ر.سی .ام.پی بدلیل استفاده از اسلحه مرگبار " شوک الکتریکی "(تیزر)- در 14 اکتبر 2007 فرودگاه بین المللی ونکور در رسانه های ارتباط جمعی کانادا مطر ح شده است . استفاده از اسلحه شوک الکتریکی 50 هزار ولتی توسط 4 پلیس عضو آر.سی.ام.پی در ظرف 25 ثانیه تمام آرزوهای"رابرت زیگانسکی " مرد 40 ساله لهستانی که را به شوق ساختن زندگی جدید در کانادا پرچم کوچک کانادا رادر سر در اتاق خواب کوچکش درشهر صنعتی " گلی وایس – در جنوب لهستان بر افراشته بود را تبدیل به سراب مرگ کرد. زیکانسگی قبل از پرواز آن پرچم را به دوستش به یادگاری داده بود تا با دیدن آن یاد وی و کوه های برتیش کلمبیا را بکند.

در این مدت هیچ کدام از مسولان پلیس در مورد تناقض گوئی ها و عدم دادن اطلاعات درست به مردم موضع گیری نکرده است . عموما نیروهای پلیس د رسراسر دنیا معتقد به سکوت در مورد روابط و مناسبات داخلی سیستم پلیس هستند و کمتر نیروئی حاضر می شود که مسائل داخلی این نیرو و فساد های مالی و اخلاقی را با مردم مطرح کند. نمونه دیگر آن در مورد فساد مالی در واحد مواد مخدر پلیس تورنتو هست که ماه هاست دادگاه آنها ادامه دارد . و آر.سی. ام .پی هم از این امر مستثنی نیست .
در تمامی این ماجرا هیچ کدام از نیروهای پلیسو آر.سی. ام.پی حاضر به مصاحبه با مطبوعات نشد ه اند.


این تمامی ماجرا در مورد آرسی ام پی و شوک الکتریکی نیست
.
1. در 22 نوامبر" هوادر های"9 در زندان هالیفاکس بعد از گذشت 30 ساعت از شوک الکتریکی در زندان در گذشت. . پلیس هالیفاکس می گوید هنوز در مورد نتیجه گیری زود هست ولی ما همچنان به استفاده از شوک الکتریکی ادامه می دهیم.

2. در 24 نوامبر 2007 رابرت ترستون بعد از 4 روز شوک الکتریکی و اسپری فلفل توسط آر.سی .ام.پی در زندان مرد
10
3. در بزرگترین عملیات پلیسی آر.سی .ام.پی11 در دوم و سوم ژوئن 2006 با شرکت 400 پلیس 17 متهم مسلمان را به اتهام طراحی برای عملیات تروریستی دستگیر کردند. بعد از محرمانه اعلام کردن مراحل بازرسی و دادگاه ضربات جدی به اعتبار پرونده وارد شده است . اولا آرسی ام پی مبلغ 4 میلیون دلا ر به یک بازرگان 28
http://bayanupload.blogspot.com/

دوشنبه، آذر ۱۲، ۱۳۸۶

روز برافراشته شدن پرچم مقاومت


روز برافراشته شدن پرچم مقاومت
محمد ملکی- با گرامی داشت روزِ ۱۶ آذر (روز دانشجو) و با الهام‌گیری از همة آنها که در راه عدالت و آزادی در سنگر ‏دانشگاه جان باختند تا پرچم مقاومت را در برابر هر نوع استبداد برافراشته نگه دارند برای آگاهی بیشتر ‏دانشجویان و جوانان و همه کسانی که وقایع آن روزها را...