Translate

چهارشنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۸۶

Former U.S hostages & hostage takers challenge each other

( یک گروگان آمریکائی ( حان لیمبرت ) و دو گرو گان گیر

http://uk.youtube.com/watch?v=bdMqc8DNWzI
صحبت های جان لیمبرت گروگان سابق آمریکایی در تهران به زبان فارسی در رد منطق گروگان گیرها و ادعای او در مورد رفتار نامناسب گروگان گیرها(دانشجویان خط امام ) با وی. در مقابل معصومه ابتکار و ابراهیم اصغرزاده حرف های او را بی انصافی می دانند و ابتکار به طعنه می گویند شرایط آمریکایی ها در تهران به مراتب از آنچه در گوانتانامو و ابوغریب می گذرد بهتر است. این فیلم بخشی از مستند پرس تی وی در مورد گروگان گیری سفارت آمریکا در تهران در سال ۵۸ است.

سربازان کانادائی را بخاطر سیاست های جنگ طلبانه بوش به کشتن ندهید.

سربازان کانادائی را بخاطر سیاست های جنگ طلبانه بوش به کشتن ندهید
ارتباط دو گانه ما با حضور ارتش کانادا در افغانستان

صرف نظر از اینکه ما ایرانیها تجربه تلخی ازجنگ داریم که هنوز زخمهای آن التیام نیافته است و اثرات اجتماعی ؛ اقتصادی و سیاسی آن هنوز در شهرهای مرزی و حتی تهران هست و کینه های نژادی آن همچنان زبانه می کشد . بسیاری از مهاجرین قربانبان بلافصل جنگ بوده اند. بنابر این ما در مورد جنگ حساس تر هستیم .
حضور نیروهای کانادا در افغانستان از چند جنبه برا ی ما قابل بررسی هست . به عنوان یک کانادائی ماموریت افغانستان بالغ بر 4.1 میلیارددلار تا تابستان گذشته برای مردم کانادا هزینه د اشته است (7) باضافه کشته شدن 78 سرباز و زخمی شدن عده ای دیگر که قابل محاسبه عددی نیست . و از سوی دیگر در گیری مستقیم که به تلفات غیرنظامیان زیادی منجر میشود تاثیر منفی بر اعتبار جهانی کانادا دارد.

و از سوی دیگر به عنوان یک ایرانی شهروند کاناداباید در نظر داشت که افغانستان با ایران یکی از طولانی ترین مرزها را دارد و بالطبع هر دولتی در ایران بشدت مسائل آن را با دقت دنبال می کند . اهمیت این مسئله وقتی بیشتر می شود که دولت های ناتو درافغانستان به رهبری آمریکا با رژیم ایران روابط خصمانه ای دارند.

از آنجا که دولت هارپر در سیاست خارجی مستقل عمل نمی کند بلکه در همسوئی کامل با آمریکا و اسرائیل حرکت می کند برای ما این حضور و علت سیاسی آن حساسیت بیشتری را می طلبد . در دوران هارپر کانادا بطور رسمی از اسرائیل در سازمان مل دفاع می کند وسیاست پنهان کاری و نقش خنثی در مجامع بین المللی دولتهای قبلی را کنار گذاشته است . وزیر امور خارجه اسرائیل کانادارا بهترین دوست اسرائیل می خواند. (8)
بنابر این افغانستان بنوعی مدتی است که محل تلاقی سیاست ها و تلاشها ی نو محافظه کاران آمریکا و لابی قدرتمند اسرائیل برای حمله آمریکا علیه جمهوری اسلامی است و از سوی دیگر رهبری طلبی رهبران دیکتاتوری ولایت فقیه بر جهان اسلام علیه طالبان و بن لادن امکان تلاقی دو نیرو اثرات منفی بر جامعه ایرانی کانادا خواهد داشت .ُ

در بخش بعدی اختلافات ناتو ، ظهور مجدد طالبان را بررسی خواهیم کرد .
متن کامل را در اینجا بخوانید

یکشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۶

واعظ طبسی از تخت شاهی دور شو تا فقر را ببینی

http://irannegah.com/Video.aspx?id=426
http://irannegah.com/Video.aspx?id=438

widow from Khorasan (Nasirabad village) going through garbage and talking about poverty and how her daughter committed suici

زندگی تلخ یک زن روستائی که در کنار استان قدس که یکی از ثروتمند ترین
موسسات مذهبی اقتصادی ایران هست .

جمعه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۶

پنجشنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۸۶

مراسم بزرگداشت بازرگان در حسینیه ارشاد لغو شد

مراسم بزرگداشت بازرگان در حسینیه ارشاد لغو شد

مراسم بزرگداشت مرحوم مهندس مهدی بازرگان که قرار بود بعد از ظهر امروز پنجشنبه در حسینیه ارشاد برگزار شود، لغو شد.

یک عضو ارشد نهضت آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب، گفت: بر اساس اطلاعیه ای که کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت مهندس بازرگان صادر کرده بود، قرار بود این مراسم از ساعت 14:30 تا 15:30 عصر امروز در حسینیه ارشاد برگزار شود و حتی سخنرانان این مراسم نیز مشخص شده بودند، اما روز گذشته بنا شد این مراسم لغو و در زمان دیگری برگزار شود.

یادآوری می شود میناچی رئیس هیات امنای حسینیه ارشاد نیز روز سه شنبه در گفتگو با سیما از عدم برگزاری مراسم فوق خبر داده بود.

### عجب . از جنازه بازرگان و اسلام بازرگان هم واهمه دارند

شنبه، دی ۲۹، ۱۳۸۶

بازرگان؛ آزادیخواه تمام‌عیار

به مناسبت 29 دی 86، سیزدهمین سالگرد درگذشت مهندس مهدی بازرگان

بازرگان؛ آزادیخواه تمام‌عیار

ما آخرین کسانی هستیم که از راه قانون اساسی به مبارزه سیاسی برخاسته ایم. از رئیس دادگاه انتظار داریم این نکته را به بالاتری‌ها هم بگوید."۱

این "مصدقی هستیم و مصدق را از خادمان بزرگ افتخارات ایران و شرق می‌دانیم."۳
"مصدق مظهر آزادی خواهی و پاکدامنی است".۴
"مصدق را هم قهرمان مبارزه با استعمار و استیلای خارجی می دانیم و هم پیشاهنگ و گذارنده اولین سنگ بنای مبارزه با استبداد ." ۵
LInk

خبر دردناك بود ، مثل خبر اعدام راحله !

خبر دردناك بود ، مثل خبر اعدام راحله !
زيرشكنجه عدالت اسلامي جواني ديگر ازپائين ترين اقشار ولي از آگاه ترين عناصر جامعه ،( يك دانشجوي) ديگر كشته شد
!
ابراهيم لطف الهي دانشجوي پيام نور در سرجلسه امتحان دستگير شده بود ، پس از 9 روز در اطلاعات سنندج در زير شكنجه كشته شد، خوشان دفن كردند و خبر را به خانواده دادند .
خبر بسيار دردناك است . چه مي توان گفت -

وقتي به نماز مي ايستد (1)
و همسر هنرمند سينما با او نماز مي خواند ، تا نماز را درست ادا نمايد !(2)
تا والضالين را مانند او غليظ و بي غلط ادا نمايد و بهمين دليل سفر كربلا هديه مي گيرد!
وقتي بنام پهلوان بر سر سفره سفلگان مي نشيند ولي اين همه ظلم به جوانان وطن را نمي بينند ! (3)

واي برما در سايه اين همه ظلم به مجيز گويي سفلگان نغمه سرايي مي شود !
واي بر ما كه بازيگر را هنرمند مي خوانيم ! و مدال آور را پهلوان مي دانيم ! واي برما !
دردناك است كه نياموخته ايم هنر مند كيست و بازيگر كيست ؟ پهوان كيست و كشتي گير كيست! واي برما!
مگر نه اينكه هنرمند بايد متعهد باشد ! مگر نه اينكه پهلوان در برابر ظالم سر فرود نياورد ! مگر نه اينكه هنرمند و پهلوان بايد صداي مظلوميت هموطنان باشند در غير اينصورت هنرمندي نيست كه بازيگر است ! پهلوان نيست كه مدال آوري است !
جمشيد مشايخي و مشايخي ها - دبير و خادم ها ....... سالها ست تعهد را فراموش كرده اند و به مجيزگويي قدرت مداران غالب رفته اند.
بايد از آنان بعنوان بازيگران پر قدرت ياد شود نه هنرمند .... مدال آور ياد شود نه پهلوان ...........

پروانه صادقي 1386/10/28


توضيح:

1- بعد از اذان سه وعده از شبكه هاي مختلف نماز سردمداران رژيم پخش مي شود.
2- در يكي از برنامه هاي صبحگاهي شبكه دو جمشيد مشايخي مهمان بود و همراه همسرش در اين برنامه شركت كرد و همسر ايشان چندين بار به تمجيد خامنه اي پرداخت و اظهار نمود كه بعد از اذان نمازش را همگام با پخش نماز خامنه اي از تلويزيون مي خواند تا نماز خواندن را از ايشان بياموزد! و بدليل افاضاتش در مداحي خامنه اي و ضرغامي سفر به كربلا را هديه گرفتند!
3- عليرضا دبير زماني در اوج بود و كشتي گيري مدال آفرين ! همه او را داراي خصايل نيكوي پهلواني ميدانستند و وقتي از تختي و پهلواني تختي سخن ميگفت باور داشتيم كه او نيز پهلوان است – مدتها سكوت بود تا اينكه دبير به شوراي شهر راه يافت و پس از مدتها در يك برنامه تلويزني شركت كرد و هرچند سعي ميكرد دبير قبلي باشد ولي نبود ! دبير در اين برنامه از تختي سخن گفت و پهلواني تختي - گفت كه به تختي شهرداري تهران پيشنهاد شده بود ولي تختي نپذيرفت - چون تختي مردم را دوست داشت !
دبير چيز غريبي نگفت ما ميدانيم كه تختي در هيچ شرايطي خود را نفروخت در زماني كه ظلم در جامعه به اين شدت رخ نميداد – تختي بخاطر مردم ايستادگي كرد ولي امروز كه اين همه ظلم بدست حكومتگران ايران جامعه را به نابودي ميكشاند و .... دبير نه مقام عضو شوراي شهر فرمايشي را تقبل نموده است و بهمين دليل بنام يك مرد سياسي سر بر آستان ولي وقيح نهاده است !
دبير در تشك كشتي دلير است ولي در صحنه سياست بسيار خوار و ذليل و مجيزگو
مردم پهلوان را از كشتي گير تشخيص ميدهند . دبير پهلوان نيست.

جمعه، دی ۲۸، ۱۳۸۶

سلسله درسهای آقای ابوالحسن بنی صدر در رابطه با مردمسالاری

سلسله درسهای آقای ابوالحسن بنی صدر در رابطه با مردمسالاری
هر چهار هفته یکبار در پاریس
جلسه اینبار: منطق صوری
یکشنبه 30 دیماه 1386 – 20 ژانویه 2008

مباحثات این جلسات ، برای شنیدن از طریق پالتاک قابل دسترسی است
نام اطاق : ایران استقلال آزادی مردمسالاری

Iran Esteghlaal Aazaadi Mardomsaalaari

زیرمجموعۀ :
Social Issues and Politics - Other

ایران : 30 .8 بعد از ظهر

اروپا : 6.00 بعد از ظهر

شرق آمریکا و کانادا : 12.00 ظهر

غرب آمریکا و کانادا : 9.00 صبح

چهارشنبه، دی ۲۶، ۱۳۸۶

راحله فريادي است در امتداد رهايي از ظلم و نابرابري

راحله فريادي است در امتداد رهايي از ظلم و نابرابري
پروانه صادقي
راحله فريادي از خشم و جهل و شقاوت است ، تجسم سكوت و زجر ، قرباني تبعيض حقوق انساني و قوانين يكسويه به نفع قشر برتر جامعه ! و نمادي از زنان سرزمين هايي كه قوانين حاكمش همسو با تفكرات طالباني شكل گرفته و هيچ حقي براي زنان قائل نيستند.
اگر ، عدالت بود ، قانون مداري بود ، هيچ مردي و زني به خود جرئت نميداد تا فضاي پاك خانوادگي را آلوده اميال شخصي اش نمايد ، در آنصورت راحله نيز قادر بود تا با طي طريق از مراجع قانوني ، فضاي خانواده اش را از آلودگي مصون داشته و به حقش دست يابد، محبتش را به فرزندانش هديه كند تا آنان آنطور كه شايسته اش هستند بزرگ شوند ولي او مانند زنان سرزمينش محكوم به سكوت بود و دست آخر قرباني جهلي شد كه به مردان حقوقي ويژه بخشيده اند و همسر خادمه اي است تا مردان در پي لذات خود با فراغ بال به زندگي كرم وش خود ادامه دهند.
راحله كه ديگر تاب تحمل اين همه خفت و خواري برايش دشوار شده بود ناگهان شجاعت بر مظلوميت اش غلبه كرد ، لب به اعتراض گشود براي احقاق حقش و حقوق فرزندانش تا شاهد آلودگي هاي پدر نباشند و با نيكي ها بزرگ شوند !
راحله بعد از كشمكش هاي بسيار ديگرتحمل اين همه ظلم برايش امكان نداشت ، و فقط لحظه اي اختيار از دستش خارج شد ... و بعد عنكبوت مرگ بر زندگيش سايه انداخت و همه چيز ويران شد.

حالا ديگر راحله تمامي اميدش به مجاري قانوني بود ، چشمانش بدست مرداني بود كه بايد عادل باشند ، روانشناس باشند - تمامي جوانب را بسنجند - تحقيق كنند ! آنگاه حكم كنند بعدالت !

ولي بار دگر راحله قرباني شد ! اين بار راحله قرباني چشمان بسته قانون شد ، قرباني تفكرات طالباني و القاعده اي كه در سرزمين هاي عقب مانده چون سرطان مأوا مي گزيند تا همه خوبي ها را نابود كند.

زنان و مرداني كه درپي دستيابي به حقوق انساني ، سكوت را مي شكنند و حرف مي زنند و براي رهايي هموطنان با شيوه هاي القاعده و طالباني مبارزه مي كنند بايد تاوان سنگيني براي آگاهيشان پرداخت نمايند ، حاكمان ناباورانه از وجود چنين انسان هاي آگاهي با انديشه خاموش كردن صداها و شكستن قلمها ، با ايجاد رعب و وحشت جامعه را وادار مي كنند تا سكوت اختيار كنند انسان ها را دستگير و زنداني مي كنند ، شكنجه ميدهند و مي كشند و براي تضمين برقراري سكوت در جامعه بندها و تبصره هاي ذلت بار را تصويب مي كنند و در برابر مردم قرار ميدهند ، تخطي از اين قوانين را جرم ناميده و عليه صداي آزادي خواهي انسان ها ، صدها اوراق سياه مي كننند بنام اقدام عليه امنيت ملي ! تا انسان ها براي رهايي از سياهچالها مجبور به تسليم وثيقه هاي چند صد ميليوني شوند ! و در چنين جامعه هايي است كه نه فقط راحله كه راحله ها قرباني مي شوند .

صداي او كه صداي ميليون ها زن بي پناه است وجدان انسانيت را به ياري مي طلبد ، راحله هنوز نگران فرزندانش است ، راحله در ويرانه هاي آرزوهاي مادرانه ، نمادي از مظلوميت است كه بدليل وجود ظلم در جامعه و خانواده قرباني شد .

راحله منم ، راحله تويي ، راحله تمام زنان مظلوم جهان سومي است ، راحله ها ي بيشماري در راهند تا قرباني شوند.

پروانه صادقي

آنها مدعیان دروغین انقلاب و نظام هستند

آنها مدعیان دروغین انقلاب و نظام هستند
گفت وگوی خسرو شمیرانی
شهرگان با خانم فاطمه کمالی همسر عماد باقی


- باقی قبل از بازداشت آزمایشهای كاملی انجام داده و در همه زمینه ها گواهی سلامت كامل موجود است
- باقی فقط در میان فاصله آزادی از زندان پیشین تا بازداشت اخیر 23 باراحضارو بازجویی شده است
- یكی از مسوولان پرونده گفته است باقی مشکلی ندارد، فقط سرش را به دیوار سلول کوبیده است
- اینکه می گویند انقلاب فرزندان خود را می بلعد می تواند حکایت باقی باشد
- در حال حاضر فقط می گویم که ایشان باید امکان مداوای كامل در خارج از زندان داشته باشد. پزشکان گفته اند حمله سوم او می تواند بسیار خطرناک باشد

دوشنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۶

تمسخر کردن دیگران

اي مومنان ! نبايد گروهي از شما گروه ديگر را مسخره كنند شايد آنها از اينان بهتر باشند و يكديگر را مورد عيب جويي قرار ندهيد و با القاب زشت يكديگر را ياد نكنيد، بسيار
بد است که بر كسي پس از ايمان نام كفرآميز بگذاريد و آنها كه توبه نكنند، ظالم و ستمگرند
حجرات 11 /strong>

یکشنبه، دی ۲۳، ۱۳۸۶

سلام بر حسین و بر یاران حسین

دوباره سالگرد قتل عام حسین علیه السلام و یارانش رسید .
شیعیان سراسر جهان این روز را به انواع مختلف گرامی می دارند.
تنها سالی که یادبود واقعی امام حسین ( ع) بود سالا 57 بود که عزاداری به صورت راهپیمائی بر گزار شد و از قمه زدن و سینه زنی خبر ی نبود.

این روزها در زیر سلطه ولایت فقیه و استبداد دینی در ایران بیشتر عزاداری ها به صورت خرافاتی برای سنتی ها و برای جوانا ن که باورهای مذهبی شان با حاکمان متفاوت است آنرا به صورت کارناوالهای عزاداری برگزار می کنند.

. حسین در قلب ملت است مااز آن ملتیم ما برای ملتیم انها که برای توجیه مبارزه مسلحانه به قیام حسین استناد میکنند اینرا فراموش می کنند که حسین آنجا حج را رها کرد که از قصد ترورش توسط عمال یزید که از وی بیعت می خواستند که حکومت وی را به رسمیت بشناسد حکومتی که توسط امام حسن به رسمیت شناخته شده بود . حسین مانند بسیاری از ما ایرانیان مجبور به مهاجرت شد . وی قصد داشت که به کوفه برود و در آنجا زندگی کند ولی عمال یزید و فرمانده
سپاه وی - حربن ریاحی- راه وی را در کربلا سد کرد . مانع حرکت وی شد .
حسین در تمامی مدت از اصول خود دست نکشید . کسی را مجبور به همراهی نکرد .در صف اول جنگ ایستاد و خود نظاره گر جنگ تحمیلی بر افراد و یاران خود شد.
حسین بر خلاف آنچه که آخوندهای عوام فریب می گویند نمی توانست لشگر یزید را که صدها برابر افراد وی شکست بدهد. یعنی اگر شکست میداد قرآن خدا غلط می شد . زیرا برای پیروزی باید زمینه های آن فراهم شده باشد . زمانی که مردم از حقانیت حسین بی خبر بودند امکان کمک آنا ن به نفع حسین نبود.
حسین به غیر نظامی ها حمله نکرد و زن و بچه ای را آزار نداد.

حسین مظلوم بود زیرا بزور می خواستند مشروعیت یک حکومت نامشروع یزید را از وی بگیرند.

عدم قبول بیعت با یزید نه بدلیل این بود که یزید شرابخواره بود بلکه به این دلیل که

حق مردم را نادیده می گرفت.حقی را که جدش رسول خدا محمد مصطفی - سمبل عشق و محبت و پدرش علی مرتضی -شیرخدا -سمبل عرفان و صبر از آن خدا و مردم می دانست.
حسین همیشه زنده است . همیشه الگو هست آنجا که زور هست نباید تسلیم شد.
زیارت قبر امام حسین و گودال قتلگاهو ابهت امام حسین و ابوالفضل عباس بعد از سالیان دراز همچنان مو رادر بدنم راست و اشک رابر چشمانم جاری میکند.

امام حسین سمبل وفا و شهامت است و درهیج زمانی یارانش را تنها نگذاشت
خدایا ما را در زمره یاران اممام حسین (ع) قرار بده.
سلام بر حسین ویاران حسین
برروزی که زاده شد .

جمعه، دی ۲۱، ۱۳۸۶

جان پدر و مادر م د رخطر است محمد محمدی

جان پدر و مادر م د رخطر است
مجاهدین مسول سلامتی آنا ن هستند
محمد محمدی
www.toeme.blogfa.com
مسول امروز ساعت 16:10 عازم سفر بودم که خانم ملینیگ از وزارت امور خارجه کانادا با تلفن همراه من تماس گرفت و گفت که دولت عراق به دولت کانادا اطلاع داده است که جان مصطفی محمدی و محبوبه همزه ( محمدی ) در خطر جدی است و آنا ن بایستی به کشور امنی بروند.

خانم میلینگ به من گفت نلفن پدرت جواب نمی دهد ما چه کاری برای سالم خارج شدن آنا ن می توانیم بکنیم. به وی گفتم که اگر کانادا کمک کرده بود و خانم ملیینگ گفت ما کمکی نمی توانیم به سمیه بکنیم زیرا وی مهاجر محسوب نمی شود. من گفتم سمیه زیر سن قانونی به عراق رفته بود بنابر این وی همچنان مهاجر کانادا محسوب می شود . من بوی گفتم پدر م و مادرم شهروند کانادا هستند و کانادا مسول حفظ جا ن آنها هست زیرا اگر مدارک مهاجرت سمیه را به رسمیت شناخته بودند الان هم سمیه اینجا بود و هم پد ر و مادرم در خطر در عراق نبودند .

چهارشنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۶

موضع گیری مثبت از ملی مذهبی ها در انتخابات

اعلام عدم ثبت نام فعالان ملي– مذهبي براي انتخابات مجلس هشتم
(برخورد مرحله‌اي شوراي فعالان ملي – مذهبي با انتخابات
)
ما فعالان ملي – مذهبي با اين اعتقاد راسخ كه نهادهاي قدرت نبايد در انحصار هيچ گروه ويژه‌ و از پيش‌تعريف‌شده‌اي قرار داشته باشد، نسبت به ثبت‌نام نامزدها در هر انتخاباتي نظري مساعد دارد و آن را از حقوق مسلم شهروندان و احزاب سياسي مي‌داند، اما با توجه به سوابق ايام و برخوردهاي حذفي شوراي نگهبان با فعالان ملي – مذهبي در گذشته و نيز مواضع اعلام شده طي هفته‌هاي اخير كه همگي بر ادامه رويه‌هاي حذفي گذشته تأكيد دارد؛ اعلام مي‌كنيم به علت عدم وجود حداقل شرايط ثبت‌نام براي ما، حضور خود را در اين مرحله بي‌حاصل مي‌دانيم.

دوشنبه، دی ۱۷، ۱۳۸۶

a letter on Baseless accusation by Mr. CAsaca supporter of a A violence and undemocratic organization, Mojahedin khalgh

Centre for Thought, Dialogue and Human Rights in Iran – Toronto
CTDHR

Re: Letter from Mr. Paulo Casaca, member of the European Parliament, to the Canadian Government
Honorable Mr. Stockwell Day,

I am writing to you in order to express our deep concerns about a letter, addressed to the Minister of Immigration and Citizenship, in which Mr. Casaca made serious allegations against our organization and its directors. The letter has been translated and published in one of the Mojahedin e Khalgh organization’s satellite sites at the following address: http://www.iran-efshagari.com/details_d.aspx?id_news=3476 .

As a Canadian citizen, I find Mr. Casaca’s intervention with Canada’s internal affairs presumptuous. His expression of opinion on a subject that he has no prior knowledge of is quite irresponsible. Though I am quite confident that our Centre and its directors are well recognized not only by the community we are directly serving, Iranian-Canadians, but also by the community at large as well as the relevant government offices I wish to give a brief history of our organization and its establishment.

Full Text

گزارشی از ایران

گزارشی از ایران
این گزارش توسط یکی از هموطنان از ایران برای ما ارسال شده است



بخاطر برف 40 سانتي كه در تهران باريده مشكلات زيادي براي مردم ايجاد شده است روز يكشنبه مردم نتوانستند در خيابان ها و شاهراهها تردد نمايند آژانس ها ماشين نداشتند تا در اختيار مراجعه كنندگان قراردهند، اكثر ماشين ها لاستيك مناسبي ندارند ، دولت مهر ورز مجبور شده است تا 2 روز ديگر را نيز تعطيل اعلام نمايد.
مردم براي مايحتاج خود دچار مشكلات عديده اي شده اند ، نانوايي محله ما از ساعت 13 ظهر ديگر نمي تواند پاسخگوي مردم باشد با كمبود آرد و گاز جهت پخت مواجه است و فروشندگان مواد غذايي هم قيمت ها را افزايش دادند در جاده هراز تعدادي از هموطنان در كولاك گرفتار و تا يكساعت پيش حدود 13 نفر جان خود را از دست داده اند و بقيه به زحمت در پناهگاهي اسكان يافتند !
حالا مردم خودمان هيچي بيچاره عراقي ها را بگو 6 دستگاه كاميون كه بارشان تخم مرغ و مواد غدايي براي عراقي هامي باشد در پايانه اسلامشهر مجبور به توقف شد ه اند امروز 2 روز است كه اين كاميون ها نتوانسته اند تخم مرغ ها را به بدست عراقي هاي گرسنه برسانند
واي از اين مصيبت !

یکشنبه، دی ۱۶، ۱۳۸۶

کنگره حزب جوانان


کنگره حزب جوانان با شرکت خاتمی در تهران بر گزارشد.
نکته قابل توجه برای من با توجه به عکسهای منتشرشده این است که تعداد افراد مسن بیشتر از جوانان هست و کل شرکت کنندگان ه120 نفر بیشتر نیستند

افراد شرکت کننده را توجه کنید اکثر سابقه ای طولانی در سرکوب دگر اندیشان دارند و هنوز هم نسبت به آن نقد نزده اند
-حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون و رییس شورای سیاستگزاری ائتلاف اصلاح طلبان 2- آیت الله توسلی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز 3-آیت الله موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و رییس خانه احزاب ایران 4-دکترسید صفدر حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و رییس کمیته استان های ستاد ائتلاف اصلاح طلبان

5-دکتر اسحاق جهانگیری عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران 6-محمد سلامتی دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی
7-حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز 8-میرزا ابوطالبی قائم مقام دبیرکل حزب همبستگی 9-علیرضا محجوب نماینده تهران و دبیر کل خانه کارگر 10-حجت الاسلام و المسلمین محمد علی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز 11-دکتر عبدالله ناصری سخنگوی ستاد اصلاح طلبان 12-حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی عضو فراکسیون اقلیت مجلس 13-حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر قوامی رییس کمیسیون قضایی مجلس ششم 14-مهندس اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی

این اصلاح طلبان دولتی از راست ها خطرناک تر هستند زیرا آدمهای دو روئی هستند که از جوانان برای نکهداشتن قدرت استفاده می کنند و باوری به حضور واقعی مردم ندارند

بیچاره پرتقالی ها که آقای کاساکا نماینده شان هست.

بیچاره پرتقالی ها که آقای کاساکا نماینده شان هست.سعید سلطانپور


آقای کاساکا در نامه ای به وزیر مهاجرت کانادا ( بر اساس ترجمه ادعائی سایت مجاهدین رجوی ) مدعی شده است که کانون اندیشه و گفتگو و حقوق بشردر ایران – تورنتو توسط جمهوری اسلامی برای فشار به اپوزویسیون و مجاهدین تشکیل شده است .
کانون اندیشه نیازی به دفاع ندارد زیرا یکی از دموکرات ترین تشکیلات از مرحله شروع و تا فعالیت و بعد از ان د رکانادا بودده است که برای مقامات کانادا و جامعه ایرانی کانادائی شناخته شده است . همانگونه که از افراد مجاهدین در قرارگاه اشرف در جریان اشغال عراق دو بار مختلف آشکارا حمایت کرده است ولی در مورد اتهامات نقض حقوق بشردر آن سازمان نیز بی تفاوت نخواهد ماند . کما اینکه در مورد مختلف د رمورد نقض حقوق بشر در ایران موضع داشته و برای دفا ع از حقوق نقض شده در حد توان دفاع کرده است .
خوشبختانه ما مرعوب نام ها و عنوان ها نمی شویم و از حقوق افراد بدو ن درنظر گرفتن وابستگی سیاسی و عقیدتی دفاع کرده و می کنیم. شاه ؛ خمینی , خامنه ای و رجوی و بوش و صدام و نقض حقوق بشر در افغانستان توسط ارتش کانادا فرقی نمی کند . حقوق بشر را ما یک اصل می دانیم .
اینکه رجوی چی ها کم آورده و از اقای کاساکا خواسته اند که اطلاعات دروغ را که باعث مضحکه خودشان خواهد شد بجای اعضای تشکیات خودشان که اتفاقا در اولین کار کانون که لحضاتی بعد از تایید خبر قتل زهرا کاظمی اولین گرد همائی را با حضور شخصیتهای سیاسی کانادا در تورنتو بر گزار کرد نیز حضور داشتند نشان
ا ز عمق بحران در سازمان و سیاست فرار به جلوی رهبران سازمان دارد.

اتهامات اخیر ضرب و شتم محمدیها توسط کاردار سفارت کانادادر اردن نقل و تایید شده است و معتبر هست . سمیه هم به نوعی کتک خوردن پدر ش را تایید میکند ولی به دست همسایه های اشرف . خاطرات محمد محمدی برادر سمیه که 5 سال در عراق بوده است نیزشواهد محکمی است که رهبری مجاهدین نمی تواند با تهدید و شانتاژ و مزدور خواندن از پاسخگوئی بگریزد .

. اما اینکه آقا ی کاساکا نماینده پرتقال در اتحادیه اروپا فکر میکند با حمایت همه جانبه از مجاهدین و متهم کردن ما به وابستگی به دولت ؛ می تواند ما را به عقب نشینی وادار کند دچار اشتباهات جدی شده است .
باضافه اینکه ما اقدامات قانونی علیه ایشان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

متاسفانهآقای کاساکا ز تجارب دیکتاتور بزرگ پرتقال سالازا که دوران کودکی کاساکا بر پرتقال حکومت می کرده است تجربه نگرفته است . زیرا هیچ دلیل ندارد که مخالف دیکتاتور ؛ الزاما آزادی خواه باشد.

مردم ایران همانگونه که از استبدا د ولایت فقیه گریزان هستند بیشتر از آن از از استبداد رجوی فرار ی هستند.زیرا هنوز به حاکمیت نرسیده سانسور و اختناق را در درون خود و بر علیه منتقدان خود گسترش داده اند .

حضور میلیونها پناهنده و مهاجر ایرانی د رخارج از کشور که مخالف استبداد مذهبی هستند دلیلی بر موافقت آنان با رجوی که سالهاست با بر گزیدن نوکری اجانب و تلاش برای راه اندازی جنگ برای رسیدن به قدرت نیست . همانگونه که متهم کردن مخالفان توسط استبداد مذهبی باعث اعتبار مخالفان می شود . متهم کردن توسط مجاهدین نیز از این مستثنی نیست .
اقای کاساکا
بهتر است بجای اینکه وقتتان را روی یک اسب بازنده شرط بندی کنید به کشورتان بپردازید که در هفته گذشته دیکتاتور سا لازار به عنوا ن10 مرد برتر پرتقال شناخته شد ه است .

میگل سوسا تاوارس روزنامه نگار سرشناس " اکسپرسو " پرتقال می گوید یک کشور چگونه می تواند زنده بماند وقتی که یک فاشیست (سالازار ) و یک کمونیست جز 10 شخصیت برتر می شوند. وی ادامه می دهد "به این دلیل است که دموکراسی در پرتقال به عقب می رود."

اقای کاساکا
متاسفانه با تجارب عمیقی که در جریان انقلاب ضد سلطنتی و ضد جمهوری اسلامی و سیاست د رکانادابدست آورده ام به جرئت می توانم بگویم مردم زمانی از یک دیکتاتور بخوبی یاد می کنند که سیاستمداران آن کشور فاسد باشند. در حالی که سالها سوسیالیست ها در پرتقال حکومت کرده اند نام بردن از سالازار یک شکست اخلاقی برای حزب شماست . ایا با توجه به حمایت کورکورانه شما از یک سازمان ضد انقلاب وخشونت گرا ی ارتجاعی مانند مجاهدین نمی توان گفت شما هم جز آن سیاست مداران فاسدی هستید که روح خودشان را با پول به شیطان هم واگذار می کنند..
یک ضرب المثل فارسی داریم که می گوید کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی . شما بهتر است در امور مردم ایران دخالت نکنید . مجاهدین سالهاست که دیگر ایرانی نیستند .

جمعه، دی ۱۴، ۱۳۸۶

يوسفي اشکوري: ازصندوق شوراي نگهبان دموکراسي بيرون نمي آيد


يوسفي اشکوري: ازصندوق شوراي نگهبان دموکراسي بيرون نمي آيد

روز-حسين محمدي:حسن يوسفي اشکوري، نماينده دوره اول مجلس شوراي اسلامي، که بعد ازدوم خرداد به جرم شرکت در کنفرانس ‏برلين و سخنانش در آن جا به اعدام و سپس به خلع لباس محکوم شد، در حال حاضر مشغول تهيه و تدوين کتابي ‏در مورد تاريخ اسلام است. با اين روحاني خلع لباس شده که به نيروهاي ملي ـ مذهبي نزديک است، در مورد ‏انتخابات پيش رو و فضاي عمومي کشور سخن گفته ايم. وي بر اين باور است که"گرم کردن تنور انتخابات به يک ‏شگرد سياسي در جمهوري اسلامي تبديل شده است."متن اين مصاحبه را در پي مي خوانيم.‏
‏ ‏

سه‌شنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۶

فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی مجاهدین2

فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی مجاهدین2

فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی مجاهدین2
نگرشی کو تاه بر شو ی تلویزیونی سمیه محمدی
سعید سلطانپور –تورنتو

29 دسامبر 2007 برابر با 9 دی 1386
بخش دوم
دروغ گویی ها و کفر ( حق پوشانی ) مجاهدین


اینکه مجاهدین بطور عام و رجوی بطور خاص ، بجای پاسخ گوئی به نقض پیوسته حقوق بشر و اعمال خشو نت در آن تشکیلات سعی می کنند با آوردن افراد بی اطلاع و با ترفیع مقام دادن یک شبه ( مجاهد شدن ) جوانی که بی سوادی سیاسی و دانش اجتماعی وی و عدم آ شنائی اش با پروسه تشکیل و مبارزات سازمان عیان هست , قبل از هر چیزی نشان از عدم صداقت و کفر ( پوشاندن حق ) این جریان دارد .

برخلاف جریان اولیه مجاهدین و بنیانگذارانش که برای عدالت اجتماعی مردم ایران با بهر ه گیری از اعتقادات اسلامی و ملی بر علیه استبداد شاه مبارزه می کردند و به تصرف قدرت سیاسی نمی اندیشدند ؛ رهبری وابسته و اشرافی فعلی سازمان و ضد فرهنگ ساز این جریان کفر آمیز ( پوشاننده حق ) ، برای رسیدن به قدرت و تصاحب آن ،
تمامی مرزهای دوروئی و فرصت طلبی ماکیاولیستی را نیز مخدوش کرده اند .

و اما نکته های کلی دروغ گویی های مجاهدین که از دهان سمیه در تواب شو تلویزیونی مجاهد 26 دسامبر برابر با 7 دی در شو تلویزیونی و پروژه تواب سازی گفته شد.



نتیجه گیری
راهکارهای مجاهدین و رجوی


رجوی اخیرا با اعلا میه های تکراری و بی سر و ته , آرزوهای بر بادرفته ومالیخو لیائی جنگ طلبانه خود را برای روحیه دادن به تشکیلات فشل شده و بشدت بحران زده سیاسی و عقیدتی خود بیرون می دهد که بدنبا ل آن 7 شبانه روز جشن و پایکوبی در اشرف برگزار می شود .
اشرف قبل از نیاز به عشق و عاطفه ، نیاز به روانشناس دارد و از همه مهمتر نیازبه هوای تازه دارد برا ی بیداری و آگاهی تا واقعیت ها ی پیرامون این جریان در اشرف مانند بحران جنسی ، فساد اخلاقی و مالی و شکست کامل سیاسی و عقیدتی را ببیند . اشرف قبل از هر چیز نیاز به آزادی خود دارد . مجاهدین و اشرف یکی از موانع اصلی در راه مردمسالاری و دموکراسی ازدرون مردم ایران هستند .
.

زمان آن رسیده است که رجوی بجای داستا ن پردازی و متهم کردن این و آن ، شخصا مسولیت شکست ها را به عهده بگیرد و به مساتل جدی در مورد نقض حقوق بشر؛.ضرب و شتم مخالفان و منتفدان ، صورت هزیمه ها و کمک های دریافتی از دولتهای خارجی ، همکاری با سازمانهای جاسوسی عراق در زمان صدام که به قیمت نابود شدن بر خی از اعضای مخالف سازمان منجر شد و نیز همکاری با سازمان امنیت آمریکا ، سازمان امنیت اسرائیل و ترکیه , نقش رجوی دربوجود آمدن 30 خردادو آغاز کشتار دگر اندیشان توسط جمهوری اسلامی و ادامه کشتار و زندانی شدن و شکنجه هزاران هوادار و اعضای سازما ن و نیز نقش مستقیم رجوی و رهبری مجاهدین در ادامه جنگ ایران و عراق ، را برای قضاوت تاریخ و استفاده آیندگان بیان کند .


متن کامل را در لینک زیر بخوانید
http://bayanupload.blogspot.com/