Translate

شنبه، اردیبهشت ۰۵، ۱۳۸۸

تفاوت بینادی مربی و ادبیات نمایش دو مکتب متضاد


مصاحبه افشین قطبی را خواندم ادبیاتی که بکار برده است را کاشکی سیاستمداران ما چه حاکمیت و چه اپوزیسیون یاد گرفته بودند.
بدون اینکه نقش دیگران را بی اهمیت جلوه بدهد و یا آنانرا ضایع کند ، ا ز آنا ن تشکر می کند و ولی سیاست خود را پیش می برد حتی روته مولر را هم محترمانه رد می کند.
این ادبیات خوبی است که باید در سیاست هم حاکم شود تا گره ای از مشکلات مردم ایران حل شود.
به این نکات نوجه کنید
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطر نشان کرد: ممکن است در بین اهالی فوتبال اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما دیدگاه همه آنها یکی است و آن هم صعود تیم ملی به جام جهانی و اهتزاز پرچم ایران بین کشورهای حاضر در این رقابت هاست.

در ادامه با ابراز تشکر از تلاش های علی دایی برای تشکیل تیم ملی خاطر نشان کرد: دایی برای تیم ملی زحمات زیادی را متحمل شده است. چارچوب تیم ملی را بنا گذاشته و بازیکنان جدیدی را به تیم ملی معرفی کرده که می توانیم از آنها استفاده کنیم. به عقیده من دایی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده، بهترین گلزن جهان است که من همه گل های او را به یاد دارم و افتخار می کنم که هموطنش هستم. من از ته قلب از علی دایی تشکر می کنم، حتما با او تماس می گیرم و از کمک هایش برای هدایت تیم ملی استفاده خواهم کرد.

قطبی در ادامه با ابراز تشکر از زحماتی که محمد مایلی کهن برای تیم ملی فوتبال کشورمان متحمل شده، او را یکی از اسطوره های فوتبال ایران خواند و افزود: در راه هدایت تیم ملی از کمک های مایلی کهن نیز استفاده خواهم کرد.علاوه بر مایلی کهن و دایی، مربیان دیگری نیز در ایران هستند که باید وارد دایره خانواده فوتبال ایران شوند و به تیم ملی کمک کنند تا تیم ملی به جام جهانی راه یابد چرا که با صعود تیم ملی، صنعت فوتبال ایران رشد کرده و سود می برد.

ادبیات مثبت با تاکید بر امتیازات شخصی و حرفه ای ، ادبیاتی است که به بسیاری از دست اندرکار ورزش ایران یاد می دهد که باید شخت کوشید و کمتر حرف زد.و کاستی های خودمان را سر دیگران خراب نکنیم .

هیچ نظری موجود نیست: