Translate

چهارشنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۹۴

اگر می خواهید برای شهرداری تورنتو فرم تقاضای کار بفرستید This presentation will give you some insight for candidate application tips at

اگر قصد پیداکردن کار در شهرداری تورنتو را دارید حتما به این نکات در نوشتن کارنامه شغلی ( رزومه ) خود دقت کنید .
لازم به یاداوری است که شهرداری تورنتو 48 هزار کارمند دارد و بعداز دولت فدرال بیشترین کارمند را دارد .
چیزی در حدود 7 میلیارد دلار هزینه حقوق کارمندان می شود .
شهرداری تورنتو توسط دو اتحادیه کار نمایندگی می شود که قدرت زیادی دارند
شهرداری تورنتو محل شغل برای فامیلهای سفید پوستان در رده های مدیریتی هست که نیازی به مدارک تخصصی دانشگاهی ندارد و عمدتا در کنترل ان دی پی و لیبرال ها قرار دارد .
اقلیت ها منجمله ایرانی ها در پست های فنی مانند مهندسی وجوددارند
یکی از دعواهای راب فورد شهردار جنجالی محافظه کار قبلی با اتحادیه ها بر سرکاهش کنترل انها بود .
صاحیان مسکن خانه در تورنتو  باید سالانه در حدود 3 درصد مالیات بدهند یعنی یک اپارتمان  تقریبا باید ماهی 300 دلار مالیات به شهرداری بدهد . که ازاین مالیات حقوق کارمندان -شرکت اتوبوسرانی و مترو با 400 میلیون دلار هزینه - پلیس - اموزش و پرورش -پارکها  و جمع اوری اشعال ها تامین می شود .
یکی از شاخص های دمکراسی بنظر من همین موضوع هست هروفت مردم ایران مانند کانادا حاضر شدند سالانه چنین معادلی برای مالیات خانه به شهرداری بدهند و حقوق پلیس از این محل تامین شود انوقت در زمینه مبارزه با فسادو نیز مسول بودن و مردمی بودن نیروهای انتظامی هم در یک دهه می توان انتظار بهبود داشت .
رابطه مستقیم بین دمکراسی و پرداخت هزینه ها ( مادی و معنوی ) دارد


http://www.slideshare.net/CityTOjobs1/candidate-application-tips-42610550?qid=ec1fa31d-01a1-452b-9ed5-dd0dcde2c380&v=qf1&b=&from_search=1

هیچ نظری موجود نیست: