Translate

دوشنبه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۶

شرق بخاطر یک نفر در غرب توقیف شد

علت توقیف شرق اعلام شد
هیئت نظارت بر مطبوعات علت توقیف روزنامه شرق را مصاحبه این روزنامه با یکی از عناصر ضد انقلاب و مروج همجنس بازی که به این فسق علنی اشتهار دارد عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پرویزی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‏های داخلی با اعلام این مطلب، گفت: هفدهمین جلسه از یازدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد و طی آن مطلب درج شده در صفحه 18 مورخ 13 مرداد ماه روزنامه "شرق" مطرح و با توجه به نادیده گرفتن تذکرات قبلی هیأت نظارت توسط مدیرمسئول ، مقرر شد آن روزنامه به خاطر مصاحبه با یکی از عناصر ضد انقلاب و مروج همجنس بازی که به این فسق علنی اشتهار دارد و در این مصاحبه نیز مکنونات قلبی خود را آشکار کرده، براساس تبصره ماده 12 قانون مطبوعات و به استناد بند 2 ماده 6 همان قانون توقیف و پرونده آن به مراجع قضائی ارسال شود.
وی با اشاره به گفتگوی روز شنبه این روزنامه با ساقی قهرمان - شاعر - تصریح کرد : هیئت نظارت بر مطبوعات گزارشی از تخلفات صورت گرفته در این روزنامه تهیه کرده است که به زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

شاعره ای که فکر می کند همجنس گرا بودن باعث مشهور شدن است
ساقی به شاعر جوانی گفته بود اگر تو همجنس گرا شوی شعرهایت خوبتر می شود.
بقول دوستان نزدیک به ساقی وی بدون ...نمی تواند بسر کند برایش هم نوعش فرق نمی کند حالا می تواند از نوع درخت باشد. به گردن دوستان همجنس گراکه می گویند وی برای شهرت این کاره شده است نه از روی طبیعت

هیچ نظری موجود نیست: