Translate

شنبه، مرداد ۲۷، ۱۳۸۶

روحانیون از دین چه میدانند؟

روحانیون از دین چه میدانند؟
12اوت 2007 (21 مرداد 1386)



آقای شهباز نخعی ؛ در نیم نگاه، با نقل قولی از احمد جنتی امام جمعه نطام استبدادی ولایت
فقیه که " اگر علی بن ابیطالب زنده بود بیش از اینها اعدام میکرد!" با روش غیر اخلاقی و غیر علمی و عامدانه تمامی گرایشهای دین اسلام در ایران را در جریان روحانیت حاکم خلاصه می کند . .
ُ

آزادی بیان اری ترویج نفرت نه

حق دارید مسلمان نباشید ؛ حق دارید که منتقد ان باشید ؛ بیرحمانه بر دین و دین داران را نقد کند ولی از آزادی بیان سوء استفاده نکنید و اطلاعات نادرست را د رستون نشریه ای که برای خود رسالت اطلاع رسانی و کار فرهنگی قائل است به خوانند گانش ندهید . کاری که رسانه های غرب بعد از 9/11 انجام دادند و عملا بزرگترین خدمت را در یارگیری افراطی ترین و خشن ترین نوع بر داشت از اسلام یعنی بن لادن و طا لبان انجام دادند .

متاسفانه این شیوه ضدیت کور کورانه با اسلام و مسلمانان تنها آب به آسیا ب جمهوری اسلامی و مستبدین دینی می ریزد که به گفته مرحوم ایت الله طالقانی " استبداد دینی بدترین استبدادهاست" اینروزها مد شده است .
ُ
. یادتان باشد که طالقانی که برداشت متقاوتی از اسلام داشت که با روح انسان و طبیعت همخوانی بیشتری داست حتی در قدرت هم نقاد حاکمیت و خمینی بود. افراد امتحان خود را در قدرت پس می دهند انکه در حد رهبری است در عدالت و انکه مقاله نویس است در رعایت انصاف محک زده می شوند .
کسانی که تمامی تقصیرها را به گردن دیگران می اندازند کمکی به جنبش دموکراسی مردم ایران نخواهند کرد.

حسن گلسفیدی – عضو موسس کانون فرهنگی سیاسی بیان – کانون ُ ایرانیان مسلمان تورنتو

Golsafidi@hotmail.com

full text
www.bayanupload.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: