Translate

پنجشنبه، مهر ۰۴، ۱۳۸۷

آنهایی که بیرون گود هستند و میگویند ...

آنهایی که بیرون گود هستند و میگویند ...
داوود رضوی عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد

4 مهر 1387, بوسيله ى دیاکو



در سايت ببينيد : سلام دمکرات

آنهایی که بیرون گود هستند و میگویند لنگش کن



بقول قدیمیها ده روز کار عملی بهتر از ده سال کار نظری است. آقای حکیمی اگر واقعا به

مسائل کارگری اعتقاد دارند که بنظر نمیاید چون نظراتش هم مانند کارهایش بیشتر ترجمه است تا نوع آوری. در جامعه ای که میلیونها انسان دنبال آن هستند که نیروی کارشان را بفروشند وخریدار نیست معلوم نیست شما چطور مزدش را میخواهید لغوکنید. در جامعه ای که مردم باید دو تا سه کار داشته باشند این حرفها یعنی چه ؟ بجای آدرس دادن ما که باید دنبال نهادهای مثل سازمان لغو کار مزدی ایشان برویم که معلوم نیست که به اجرا در آورندگانش از کره مریخ باید به ایران بیایند یا نه ، چرا از همان امکانات موجود حرکت نمیکند، چرا نمیخواهد بپذیرد که کار عملی سخت و پر هزینه است وشما و دوروبری هایتان قادر به این کار نیستند. سنگ بزرگ علامت نزدن است.

آقای حکیمی چطور فعا ل کارگری هستید که مبارزه کارگران شرکت واحد را نه تنها قبول ندارید بلکه مضر جامعه کارگری میدانید که از نظر من شما در اصل نظرات و همان منافع کارفرمایان را دنبا ل میکنید و این در گفتار شما کاملا مشهود است . آنها هم به ما میگویند وجود سندیکای واحد باز دارنده نهادهای دولتی است ، وشما هممیگویید وجود سندیکا باز دارنده نهاد ضد سرمایه داری است. حالا باید ببینیم چه کسانی نهاد ما را باید ارزیابی کنند، دولت، شما یا اعضای آن؟

سازمان ضد سرمایه داری در کشوری که سی سال است خودش را ضد سرمایه داری معرفی کرده است کدام صیغه ای است دیگر؟ سندیکای واحد حداقل در چند سال گذشته مشخص گفته با دولت و شهرداری که کارفرما است درگیر بوده، شما حداقل یک جناح سرمایه داری در ایران را مشخص مورد حمله قرار دهید کلیت آن پیشکش اتان؟ چرا زمانیکه سرکوبگران کارگر که از عوامل اصلی خانه کارگر و شوراهای اسلامی کار که به محل سندیکا با حمایت عوامل امنیتی ودر حضور پلیس حمله کردند آیا شما چه کاری کردید. در این چند سال حمایتهای بین المللی از سندیکا را چرا زیر سوال بردید و آنرا تخطئه کردید در صورتی که شما خودتان در خفا با آنها کار میکردید. فقط همکاریهای بین المللی برای دیگران حرام است ولی برای خودتان حلال است. در صحبت سرخ و در عمل زرد.

هیچ نظری موجود نیست: