Translate

جمعه، آبان ۱۵، ۱۳۸۸

آقای مک گینتی، چه زمانی به اقلیت ها اعتماد می کنید؟

آقای مک گینتی

1- آیا زمان آن نرسیده است که در پست های اصلی و پولساز از نیروهای صالح و سالم و با تجربه کاری و دانش رنگین پوستان که سالیان زیاد است در کانادا هستند، استفاده شود؟ بسیاری از آنها اتفاقاً به دلیل فرار از سیستم های فاسد و رشوه اداری و دولتی به کانادا مهاجرت کرده اند.

2- در زمانی که پلیس کسی را برای سرقت جنس چند دلاری دستگیر و به زندان می اندازد چگونه سیاستمداران، وزرا و مدیران دولتی در کانادا نه تنها دستگیر و محاکمه نمی شوند، بلکه با حقوق های بازنشستگی و بازخریدهایی که برابر حقوق چند سال یک مهاجر تحصیلکرده و متخصص است، به ریش مالیات دهندگان می خندند، چرا یک سیستم باید از چنین افرادی حمایت بکند؟ چرا کسی آنها را به دلیل فساد مالی دستگیر نمی کند تا در دادگاه صالحه تکلیف آنان روشن شود؟ این را باید به حساب ضعف قانون گذاشت و یا حمایت آهنین اقلیتی که کنترل همه جانبه را دارند؟

3- آیا برای اثبات صداقت لیبرال ها بهتر نیست، جورج اسمیترمن از شغل خود برکنار شود؟

برای اثبات صداقت، عمل هم لازم است، معاون خود را برکنار کنید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ا سلام
مقاله جالب و شامل اطلاعات مفیدی بود. جالب است که این وقایع با طرح تحول وکمک یارانه ای دولت ایران که چالش های زیادی را در مجلس بدنبال داشته است، همزمان شده است.

در این طرح نیز دولت با پرداخت بیست هزار تومان به هر فرد، مجاز به حذف سوبسید ها میشود که فشار زیادی را به افراد و تولیدکنندگان وارد خواهد ساخت. این در حالی است که دولت در طی 4 سال گذشته درآمد نفتی حدود 300 میلیارد دلار داشته است که مشخص نیست در کجا و چگونه هزینه شده است .بهر حال آسمان همه جا همین رنگ است
با تشکر
مجید