Translate

جمعه، آبان ۲۲، ۱۳۸۸

زمانی برای داشتن وزیر ایرانی تبار

زمانی برای داشتن وزیر ایرانی تبارشرط حمایت از دولت لیبرال، داشتن وزیر ایرانی تبار

متاسفانه با توجه به شناخت من از افراد و جریانات مختلف ایرانی تبار عضو لیبرال انتاریو و عدم نهاد فراگیر اجتماعی، چندان عناصر سیاسی با نفوذ که بتوانند فشار سیاسی و اقتصادی را بر حزب لیبرال و دالتون مک گینتی برای اختصاص دادن پست وزارت به دکتر مریدی، بیاورند نمی بینم.



امیدوارم که اشتباه کرده باشم و واقعیت غیر از تحلیل من باشد و ما بتوانیم اولین وزیر ایرانی را در دولت در کانادا داشته باشیم. صرف نظر از نظرات و خواسته های فردی، حضور دکتر مریدی، در رده های بالاتر سیاسی کمکی به رشد جامعه ایرانی کانادایی خواهد بود. باید فرصت سوزی نکرد و با برنامه منسجم و حمایت آگاهانه کامیونیتی در سیستم سیاسی حضور قوی و موثر داشت همانگونه که در اقتصاد بوده ایم.



البته امیدواریم که دکتر مریدی هم تجارب سیاسی و شناخت از سیستم را به جوانان علاقه مند ایرانی تبار منتقل کند تا حضور در دولت و شرکت در تصمیم گیری های کلان سیاسی در جامعه ما نهادینه شود. هر چند تا آنجا که به شناخت من برمی گردد، هیچ ایرانی تباری در دفتر مجلس انتاریو کار نمی کند و نفر اصلی که در حقیقت با فوت و فن سیاست انتاریو آشنا می شود یک چینی تبار است.

متن کامل در شهروند

۱ نظر:

barf e meshki گفت...

ممنون که وقت گذاشتی و کامنت گذاشتی در جواب نظرت باید بگم.
1.ایشون دقیقا الان در هیات ایرانی در اجلاس سران کشورهای غيرمتعهد در رم چی کارند؟
2. تا حالا جایی ندیدم و نشنیدم محمود ایشون را در خانه زندانی کرده
3.ااین مبارزه نیست و یک کار طنز است شما که ادعای روزنامه نگاری دارید عجیب است تا حالا در هیچ جا شبیه به این را ندیدین ولی به هر حال پیشنهاد میکنم اون کاری که میشل اوباما را با اوباما در صفحه اول به تروریست تشبیه کرده بودند اونم واسه اسم حسین اوباما را باز ببینید