Translate

چهارشنبه، آبان ۱۹، ۱۳۸۹

وقتی با تمدن ها یی مانند ستوده - احمد زید ابادی - وکلا ی زندانی ها به همراه خود زندانی ها ی سیاسی در زندانها هستند ، برگزاری هفته فرهنگی در تورنتو خنده دار هست
براي نخستين بار بعد از انقلاب، ايران در كانادا هفته فرهنگي برگزار مي‌كند
هفته فرهنگي ايران در کانادا با هدف آشنايي و شناساندن ايران اسلامي برخلاف
سياه نمايي های رسانه های برخی کشورهای غربی تا... 22 آبان سال جاری ادامه
دارد.
براي نخستين بار بعد از انقلاب، ايران در كانادا هفته فرهنگي برگزار مي‌كند


کانادا کشور مهاجران است و سیاست هایش بر اساس ارج گذاردن به سنت های خود در کنار تشویق چندفرهنگی به طور همزمان است. طوری که بیشتر گروه های قومی در کانادا حضور دارند.

ایلنا: هفته فرهنگي جمهوری اسلامی ایران در کانادا براي اولين بار بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر تورنتو آغاز شد.
به گزارش ايلنا،رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه ها با اعلام اين خبر گفت: هفته فرهنگي ايران در کانادا در موزه علوم شهر مهاجر پذير تورنتو و در فضايي بالغ بر 500 متر مربع گشایش یافته و با استقبال عمومی مواجه شده است.
محمدحسين برزين با اشاره به تدارك برنامه هاي متنوع فرهنگي براي معرفي هر چه با شكوه تر فرهنگ و تمدن ايران به مردم كانادا تصريح كرد: به منظور آشنايي هر چه بيشتر و بهتر بازديدكنندگان، نمايشگاه عكسي از آثار معتبر حرفه اي ترين عكاسان ايراني در قالب تصاويري از گذشته و ايران امروز در كنار نمايشگاه سوغات و پذیرایی ايرانی ، لباس اقوام ، موسیقی، چایخانه سنتی،به نمايش عمومی در آمده است.
رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه ها افزود: همچنين به منظور معرفي هنرهای سنتی و تمدن كهن ايران، کارگاه آموزشی صنايع دستي همراه با نمايش آثاری فاخر از بديع ترين صنايع دستي ايران، نمايش هاي آئيني، سفره هفت سين و چايخانه سنتي به همراه غرفه اطلاع رساني و انتشارات گردشگري در کنار مولاژ مشاهير در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: