Translate

چهارشنبه، تیر ۲۲، ۱۳۹۰

بالاترین و مصطفی رچوی

دو سه روز پیش مطلبی را که سپتامبر 2006 به  نقل قول از مصطفی رجوی نوشته بودم ، دوباره در بالاترین طرح شده بود .
http://kanoun-e-bayan.blogspot.com/2006/09/blog-post_07.html?showComment=1310349210710#c2394978284446091721
 چند تا نظر هم  داد ه شده بود که  علیرغم اینکه بدلیل نداشتن اسم ، فاقد اعتبار هست ،منتشر ش کردم کاشکی سایت های طرفدار رجوی هم همین قدر تحمل ازادی را که ادعا می کنند داشته باشند . .
اکنون بعد از گذشت قریب به 5 سال  می توانم  بگویم که  منبع خبر محمد محمدی ، ساکن ریچموند هیل کانادا هست ، مجاهدین هیچگاه بطور رسمی اظهارات محمد محمد ی را تکذیب نکرد ه است .  محمد محمدی   که از 15 سالگی  تا 20 سالگی  علیرغم میل باطنی اش در اشرف بوده است .  همراه با امیر وفا یغمایی ( فرزند شاعر سمپات رجوی ) و مصطفی رجوی ( معروف به محمد ضابطی ) که د ربرنامه ها ی ورزشی  تلویزیون مجاهد ،  مجری است ، دوست و یا ر محفل یکدیگر بوده اند . 
گذشت 5 سال  زمان کافی برای بررسی صحت و سقم بسیاری از مطالب و اتهامات یاد شده علیه گروه رجوی است.
   
امیر وفا یغمایی  علیرغم اینکه پاسپورت سوئد ی داشته است ، بدلیل عدم حمایت پدرش که در سوند بود و در ان زمان متعصب ،    مجبور شد  دو سالی را در اردوگاه تیف ( جدا شدگان از مجاهدین ) بسر برد. 
محمد محمدی ، هم چون گذشته هیچ علاقه ای به سیاست ندارد ولی همچنان از دوران اشرف مخصوصا دوران اسارت یک ماه اش در کانیتیر بدون پنجره و پنکه در اردوگاه نظامی اشرف در بعد از سقوط صدام ، خاطرات تلخی دارد . محمد محمدی با دخالت سرهنگ مسول حفاظت اشرف ، از بازداشتگاه ازاد شد و از انجا که تبعه کانادا بود توانست به زندگی عادی خود به کانادا برگردد.



هیچ نظری موجود نیست: