Translate

جمعه، آذر ۱۸، ۱۳۹۰

علی شریعتی و مخالفان امروزی


علی شریعتی و مخالفان امروزی

عنوان برنامه  تلویزیونی این هفته راه حل یکشنبه 11 دسامبر 2011-

مهمانان برنامه
 علی فیاض             پژوهشگر               سوئد
حسن بانی                   کوشنده سیاسی    تورنتو
راه حل – برنامه ای اجتماعی سیاسی برای ایرانیان کانادا
یکشنبه ها ساعت 7 شب به وقت تورنتو از تلویزیون تن
 سوالات و نظرات خود را با ای میل با ما در میان بگذارید :
                                          rahehaltv@gmail.com


علی فیاض
 وب لاگ My Photo
متولد استان بوشهر. برخاسته از دیار دلیران تنگستان، فایز دشتی، صادق چوبک، منوچهر آتشی و ده ها شاعر و نویسنده و هنرمند دیگر!
 نویسنده کتاب های: فرهنگنامه شریعتی، کدامین اسلام ( که بلافاصله جمع آوری و خمیر شد. این کتاب خود نقدی بود بر کتاب اسلام شناسی از دیدگاه فلسفه علمی، نوشته بابک دوستدار که اسم مستعار سابق یکی از مدعیان "اسلام شناسی" در خارج از کشور است!)، شریعتی و فلسطین، طالقانی و فلسطین، امام علی و آیین نبرد، برگزیده داستان های کوتاه از تاریخ اسلام(از سال 58 تا 62 در ایران)، آل احمد استقلال روشنفکر، میعاد با شریعتی، رنج های ما(مجموعه داستان)، کتاب شناسی و مقاله شناسی آثار منتشر شده درباره دکترشریعتی، بازگشت شازده کوچولو، و مقالات گوناگون در نشریات و سایت های اینترنتی. سردبیر نشریه هبوط از سال 1369 تا 1378(چاپ سوئد) از سال 1364 تا کنون - یعنی چیزی حدود 25 سال - در کشور سوئد به اجبار و به تبعید! سکنی گزیده ام، و با همه این سال ها "باز هوای وطنم آرزوست"، نخل جنوب و رطبم آرزوست! امیدوارم روزی نه چندان دیر و نه چندان دور، بتوانم ایران آزاد بدون حاکمیت استبداد را در آغوش بگیرم و بر خاک پر از مهر و آفتاب خورده اش بوسه زنم.

حسن بانی

از دانشجویان  بنیانگذاران انجمن اسلامی فیلی پین در زمان دیکتاتوری مارکوس و شاه – از همراهان جنبش ازادی خواهی مسلمانان فیلی پین – فعال سیاسی واجتماعی در کانادا
لینک مصاحبه حسن بانی در ارتباط وظیفه روشنفکران در ارتباط با تحریم ها 




هیچ نظری موجود نیست: