Translate

سه‌شنبه، آذر ۲۶، ۱۳۹۲

ایا منبع اطلاعاتی مامورگم شده سی ای ا ( لوینستون ) درتورنتو ، هوشنگ بوذری است ؟

 . مقاله نیویورک تایمز به قلم بری میر در مورد مامور سابق اف بی ای و جاسوس سیا در ایران رابرت لوینستون و ارتباط س ای ا با کانالی در تورنتو در مورد اموال خانواده رفسنجانی  
نیک اهنگ کوثر در خودنویس  مقاله ای 23 آذر - 12 دسامبر  منتشر کرده است و در ان نوشته است که منبع مذکوربا لوینستون ملاقات داشته است و به وی گفته است که دبی جای امنی نیست .
"
یکی از کسانی که با آقای لوینسون در تورنتو ملاقات کرده بود، در گفتگو با خودنویس، این مساله را تایید می‌کند. به گفته این فرد ایرانی-کانادایی(نام محفوظ) آقای لوینسون پیش از سفر آخرش، از او خواسته بود که هم‌راه او به دوبی برود. این فرد مطلع ساکن تورنتو به آقای لوینسون گفته بود که دوبی جای امنی نیست. "
ضمن احترام به حفظ منبع برای خبرنگاران با توجه به دعوای میلیونی محسن هاشمی و هوشنگ بوذری که با وارد شدن نیک اهنگ کوثر در سال گذشته و ضبط مکالمات با مهدی هاشمی بدون اطلاع وی و انتشار انها توسط بوذری به جنجال رسانه ای تبدیل شد  و سالهاست که ادامه دارد ." ایا این منبع همان هوشنگ بوذری نیست . 
 هوشنگ بوذری شریک و رقیب  تجاری مهدی هاشمی رفسنجانی و مافیای نفت در ایران  است بوده است .
 امیدواریم که هوشنگ بوذری یا نیک اهنگ کوثر  در این مورد اطلاع رسانی کنند . 
ارتباط بوذری و حقوق بشر
هوشنگ بوذری با توجه به ثروتی که از طریق دلالی نفت بدست اورده است به برخی از سیاستمداران کانادایی کمک می کند منجمله  به کرک اسکات نماینده ان دی پی از منطقه برادویو ( تورنتو ) .Craig Scott

 . هوشنگ بوذری  مدیرهیت مدیره  مرکز بین المللی حقوق بشر  است و  اردشیر زارع زاده  ازدیگر اعضای ان است  این گروه   ارتباط نزدیکی با لابی اسرائیلی کانادایی  ( مانند اروین کاتلر ) بر ای سیاسی کردن نقض حقوق بشر در ایران می باشد .  .     حسن اردشیر زارع زاده   جزو "نمایندگان  خود خوانده" در ملاقات با   محافظه کاران در روز جمعه  13دسامبربوده است  .
هوشنگ بوذری و تهدید هایش علیه خبرنگاران در جریان رسانه ها که  خود نقض اشکار حقوق بشر و تفکرات مستبدانه  است یک دوگانگی جریانات سیاسی حقوق بشری است .


از راست: حسن زارع زاده اردشیر، مارک آرنولد، هوشنگ بوذری، آروین کاتلر، نیک آهنگ کوثر، نازنین افشین جم، فرخ زندی

هیچ نظری موجود نیست: