Translate

یکشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۹۳

چرا اقای زرهی در مقاله اش، نام "خبرنگار شناخته شده "را نمی نویسد . ؟ ایا این خبرنگار " منشه امیر " جاسوس خبرنگار اسراییل" نیست . ؟

 چرا اقای زرهی  در مقاله اش، نام   "خبرنگار شناخته شده  "را نمی نویسد .  ؟ ایا  این خبرنگار " منشه امیر " جاسوس  خبرنگار اسراییل" نیست .    ؟

سعید سلطانپور
حسن زرهی  سرمقاله ای نوشت-  در مورد سکوت رهبران جهان در قبال فاجعه انسانی در خاورمیانه - اقای زرهی نظرات سیاسی شان دارای  عمق نیست که بالطبع سطح هفته نامه شهروند را نشان می داد و سیر خبرها درا ن . ااینکه حسن زرهی  فاجعه را تنها به داعش در عراق محدود می کند و البته کل مطلب برای مقصر دادن  جمهوری اسلامی در  روند حوادث و فجایع بدون اینکه به سیاست های جنگ طلبانه و توسعه طلبانه اسراییل که 30 سال  قبل از جمهوری اسلامی بوجود امده استد  ، می باشد . زرهی چشمانش را به روی اسنا اد اسنودن که ابوبکر بغدادی یک سال توسط اسراییلی ها اموزش دیده است و اینکه بغدادی در زندان امریکایی ها بوده است و بنابر روایتی وی در زندان به همکاری باسی ای ای تن می دهد و ازاد می شود .
قای زرهی می گوید
"هنگام که امریکا در سال 2003 در تدارک حمله به عراق بود، یکی از روزنامه نگاران شناخته شده ی منطقه در تورنتو مهمان ما بود و در جلسه ای که من و دکتر تاج دولتی و طاها حسنیانی همکاران آن زمان من در شهروند، حضور داشتیم، من به دوست خبرنگارمان که از شادی حمله ی امریکا به عراق و سرنگونی صدام سر از پا نمی شناخت- همه ی آن گفت وگو ضبط ویدیویی شد-، عرض کردم که امریکایی ها از پیچیدگی های مردمان جوامع ما و بویژه خاورمیانه خبر و اطلاع زیاد و درستی ندارند و مشاوران آمریکایی نشین آنان هم به تنها چیزی که اهمیت می دهند، رفتن صدام و به حکومت رسیدن خودشان است و بس،"   چرا اقای زرهی ، نام این  خبرنگار شناخته شده را نمی نویسد .  ؟ ایا  این خبرنگار " منشه امیر " جاسوس  خبرنگار اسراییل" نیست ؟
سکوت رهبران جهان در قبال فاجعه عظیم انسانی در خاورمیانه!/حسن زرهی
پرسشی این روزها ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. اینکه داعش ـ و یا با نام تازه اش “دولت اسلامی” ـ که در پی اجرای احکام اسلامی به همان شیوه و شگرد صدر اسلام بی هیچ دخل و تصرف است، چرا و چگونه به 
وجود آمد و سر گنده ی این مار در کجاست؟

August 14, 2014 17:03

http://www.shahrvand.com/archives/52617

هیچ نظری موجود نیست: