Translate

پنجشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۳

فرجی دانا و خبرچین های ایرانی کانادایی

فرجی دانا و بی اعتبا ری خبرچین های ایرانی کانادایی


داستان فرجی دانا یک بار دیگر نشان داد که اپوزیسیون  مدعی در کانادا  هیچ  اعتباری در بین مقامات سیاسی و امنیتی و پلیس کانادا ندارند .اعلیرغم اینکه  گزارشاتی در مورد  دادن اطلاعات ایرانی ها به کانا دایی ها  توسط افراد منسوب به سکولارها به مقامات کانادایی  و اسراییلی می دهندشنیده شده   است . یعنی خبر چینی یک طرفه .

فرجی دانا  ازفارغ التحصیلان دانشگاه وا ترلو  بود که به گقته ای بشدت ادم عاصبی مزاج که بر سرحرف خود می ایستد بوده  است .   حالا هم وی قصد  دارد به کانادا بر گردد. البته اگر ممنوع  الخرو ج نشود.  هیچ کدام از این جریانات  مانند مجاهدین که براحتی ادعای دستیر سی به  اطلاعات محرمامه دارند نتوانسته بودند در این زمینه  که مخفی نبود تنها  نیاز به حضور در بین جامعه ایرانی بود گزارشی منتشر کنند .

 گزارشی است که در ملاقات با جیسون کنی با نمایندگان   سابق کنگره ایرانی  و چندنفر دیگر  در تورنتو در مورد جامعه ایرانی که من در اخرین لحظات بدلیل خبرنگاربودن   خط خورده بودم ، اقای جیسون کنی به  مهرداد لقمانی  وقتی صحبت از خاوری می شود . و مهرداد لقمانی چیزی در موازرد  ایرانیها ی مشکوک می گوید جیسون کنی روبه ا و می کند و ومی گوید د " تو که لیست های افراد ی را که داده بودی،  دادیم به پلیس برای تحقیق ، دیگه چی می گی ؟    این   ملاقات سال 2012 انجام شده بود .


این ادمها هر کس را که با نظرشان موافق نیست به عنوان عامل به پلیس کانادا گزارش می کنند . ازبس گزارشاتشات بی اساس بوده است که مقامات به انها بهایی نمی دهند . خبرچینی زشت است اگر مدرکی دارید انرا برای اطلاع جامعه ایرانی رو کنید .

هیچ نظری موجود نیست: