Translate

یکشنبه، فروردین ۰۹، ۱۳۸۸

تا جیگر مردم را خون نکنند ایران به جام جهانی صعود نخواهد کرد

تیم ملی فوتبال ایران به عربستان در تهران در برابر 100 هزار تماشاچی بازنده شد .
علی دائی بی شک بازیکن بزرگی بود و برای فوتبال ایران و شهرت ان زحمت زیادی کشیده است که ولی وی نه تنها مربی خوبی نبود که اصلا مربی خوبی نبود . وی که داماد آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر ایران در امارات هست بدلیل علاقه اقازاده ها به این امر انتخاب شده بود .
این در حالی بود که در کنار وی یکی از بزرگترین مربی های دنیا ، روی نیمکت شاگرد وی شده بود د رحالی که باوجود مربی آلمانی که از نظر فنی برتر از دائی بود کار اشتباهی بود البته این کارها در کشور ما مرسوم هست و دست از سر مردم هم بر نمی دارد.

احمدی نژاد و لو رفتن ارتباط با امام زمان

واما پیامدهای مثبت این شکست حضور احمدی نژاد در استادیوم بود . وی در سالن کشتی هم که رفته بود تیم ایران بدجوری شکست خورد. این شاید تلنگری باشد به این اقای خوش خیال که فکر می کنه با امام زمان در ارتباط هست و نفوذ معنوی داردو باید به احمدی نژاد گفت برای فضا فرستادن ماهواره امید ، قبل از هر چیز به دانشمدان ایرانی بود بعد هم پول کلان و بعدش هم اراده سیاسی که پشت آن بودو بعد هم توکل به خداو والا با صلوات فرستادن که نمی شه ماهواره فرستاد به هوا
یعنی اگر از فرصت استفاده نکنی و گل نزنی گل می خوری ، تازه یک گل عربستان را هم داور قبول نکرد.


علی وعمرهیچ کدام فوتبالیست نبودند
از سوی دیگر جمعیت به شدت یا علی می گفت منظورم حضرت علی ( ع) بود این در حالی هست که سعودی ها وهابی هستند و اصولا به هیچ کسی بغیر از حضرت محمد باور ندارند. البته از دیدگاه خودشان . خوب از این جماعت باید پرسید خوب وقتی تیم باخت علی که کاری نکرد یعنی عمر آنها کار برای عربستان انجام داد
در عربستان تعطیلی ملی انجام شد وهمه به جشن و شادی پرداختند
باید اصول فنی ، تکنیکی ورزش را یادگرفت و به خدا و پیغمبر از نظر روحی تکیه کرد نه اینکه اول دعا کنبم و مربی که بلد نیست در مقابل تعویض عربستان ، باجابجائی مهره هایش ، بازی برده را برنده شود ،را به سرمربی گری بگذاریم.


اینقدر ورزش را با اعتقادات و باورهای مذهبی مردم قاطی نکنید
اگر رسول خدا زنده بود بی شک در مورد بسیاری از ورزشها ی امروز دنیا اطلاع فنی نداشت و از مشاوران ورزشی برای اظهار نظر استفاده می کرد.
اینقدر پای انبیار ا به ورزشگاه ها بازنکنید بجای آن خانمهار ا اجازه بدهید که به ورزشگاه بروند .

هیچ نظری موجود نیست: