Translate

سه‌شنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۹۱

دومین تجمع برای بازگشایی بخش ویزای سفارت کانادا د رتهران هنگام حضور وزیر مهاجرت جیسون کنی

روزیکشنبه 22 جولای 2012 از ساعت 1 تا 2:30 بعدازظهر در یک روز افتابی در شماره 399 وست مال -شهرداری اتوبیکوک - تنی چند از ایرانیان به دعوت بنیاد فرهنگی فروردین تجمع کردند .
در این تجمع پلاکاردهایی را در دست داشتیم که در ان از وزیر مهاجرت کانادا -جیسون کنی خواسته شده بود که در مورد بازگشایی سفارت که مشکلات زیادی برای 120 هزار ایرانی کانادایی بوجود اورده است تجدید نظر کند .
جیسون کنی که در یک جلسه در اتوبیکوک شرکت داشت در این جلسه اظهار داشت که بدلیل مضروب کردن مامورا ن اداره مهاجرت کانادا د رتهران توسط بسیجی ها و نیز مسائل امنیتی که قادر به گفتن ان نیست مجبور به بسته شدن بخش ویزای سفارت شده اند .
جیسون کنی از انجا که قول خود  ش برای برگزاری یک جلسه با جامعه ایرانی در ریچموند هیل را که در تاریخ 24 ماه مه گفته بود را فراموش کرد ه است . این بار هم فراموش کرده بود که اگر چنین اتفاقی علیه کارکنان سفارت شده بود دولت هارپر از اعلام ان که محکومیت بین المللی داشت کوتاهی نمی کردند . 

د رحاشیه : از انجا که به پلیس در روز قبل اطلاع داده بودیم . همین طور به رابط وزیر مهاجرت نیز ای میل زده بودیم وهیچ بلندگو و شعاری هم نبود . ولی وزیر را از در پشت به داخل بردند و درب جلو را بسته بودند . 




بنظر می اید جریاناتی مانند خانم نازنین افشین جم که همسو با خط لابی اسرائیل د رکانادا حرکت میکند در بسته شدن بخش ویزای سفارت و یا تجدید نظر نکردن وزیرتاثیر گذار هستند .

هیچ نظری موجود نیست: