Translate

چهارشنبه، خرداد ۲۲، ۱۳۹۲

سوال از شورای ملی مذهبی ها

بنظر می رسد نظرخود ایشان باشد زیرا عقل سلیم سیاسی حکم می کند که سخنگوی هر جریانی بیرون از کشور استبدادی باشد تا بتواند نظرات جریان فکری و یاسیاسی را ازادانه تر بیان کند . بنظر می اید شورای ملی مذهبی ها هم مانند حاکمیت و اپوزیسیون همچنان اصرار دارند که از نسل اولی ها ی خود که الان دوران بازنشستگی شان فرارسیده است ، در راس استفاده کنند . ایا نوبت جوانها نرسیده است تا بتوانند با تجربه قدیمی ترها به عنوان مشاور شان ، یک خون تازه ای در رگ های این جریانات که هی عقب می روند تا به جلو . ۲- با این موضع گیری ایا می شود گفت اگر زمان شاه بود ، شما به وی رای می دادید.
ایا اقای روحانی میانه رو هست لطفا تحلیل رسیدن به این نظر را هم منتشر کنید .
سعید سلطانپور
روزنامه نگار
دبیر انحمن خبرنگاران و نویسندگا ن قومی امریکای شمالی
http://melimazhabi.com/?p=45899
حمد بسته نگار سخنگوی شورای فعالان ملی-مذهبی از حسن روحانی حمایت کرد
Bastenagar2

محمد بسته‌نگار ،سخنگوی شورای فعالان ملی-مذهبی   و داماد آیت الله طالقانی حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کرد.

به گزارش روزنامه بهار وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری کنونی به نقطه عطفی تبدیل شده که امنیت ملی از یک طرف و معیشت مردم از طرف دیگر مورد تهدید جدی است تا کید کرده است:« اینجانب‌ با ۶۰ سال تجربه و تلمذ‌ در محضر بزرگانی چون طالقانی و بازرگان و با استعانت از روش و‌منش شادروان دکتر مصدق به این جمع‌بندی و نتیجه رسیده‌ام که شرکت حداکثری مردم در این انتخابات و حمایت از جناب‌‌ حسن روحانی‌ در راستای تقویت امنیت ملی و بهبود نسبی معیشت و فضای دموکراسی خواهد بود.»

خاطرنشان می شود نیروهای ملی-مذهبی همیشه تاکید داشته اند برای دفاع از منافع ملی باید از منافع شخصی و گروهی خود گذشت.

طبق گزارشات دریافتی؛ نیروهای ملی-مذهبی و نهضت آزادی ایران با توجه به شرایط بسیار دشوار زندگی مردم، فشار و تهدید دائمی فعالان سیاسی و مدنی و صنفی و نیز خطراتی که به خاطر چالش هسته ای مردم و میهن مان را تهدید می کند انتخاب کاندیدایی میانه رو را برای مقابله با سیاست های افراطی حاکم بر کشور مفید می دانند.

هیچ نظری موجود نیست: