Translate

چهارشنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۹۲

جدایی فرهادی از جامعه ایرانی کانادا

مسول صفحه جویا ان لاین گفتند که جند نفر درمورد نظر من در مورد جدایی اصغر فرهادی از جامعه ایرانی نظر نوشتند پیشنهاد کردند جواب بدهم .
به اخترام ایشان چند کلمه را اضافه کنم .
 1- نظر همه برای خودشان محتر م است .2
- بنظر می اید نیروهای فشار /انصار حزب الله و شعبان بی مخ فقط مختص نیروهای حاکمیت نیست بلکه کارگردانان بنام سینما هم کسانی مانند اقا جواد را دارند که در صورت ضرروت منتقدان را به سزای خیانتشان می رسانند. .
کاسبکاری روشنفکرانه اصغر فرهادی و هواداران سینه چاک ایشان در صفحات فیس بوک مانند ... که هیچ نظری را تحمل نمی کنند. 
3-این روزها جشنواره فیلم تورنتو هست با تمامی ستاره های با نام و بی نام هالی ود و دنیا . متاسفانه در خبر ها اسمی از اصغر فرهادی نیست مانند روزنامه تورنتو استار - گلوب و اند میل . اگر شما دیدید لطف کنید مارا تصحیح کنید .  
4- دیروز جولیا رابرتز که احتمالا کمی از کارگردانهای ایرانی مشهور تر است جلوی دوربین خبرنگاران حاضرشد به جرئت می شود گفت 4 تا عکاس هم نبودند . تازه انهم از نوع اقلیتش مانند ما که در عرصه هنر و سیاست کانادا و امریکا درجه چندم هستیم . کم ادعا تر از برخی از ستارگان سینما و کارگردانان ایرانی .
 5- غرب این قدر شعور احتماعی پیدا کرده که یک کارگردان مشهور یا هنرپیشه مشهور اقلا برای طرفدارانش دم در جشنواره می ایستد عکس یادگاری می گیرد . زیرا خودش می داند بدون هواداران هنرمندان تقریبا از نظر مادی و اجتماعی مفهوم ندارند . 
یک گارگردان مردمی اول با مردم شهر در یک دیدار عمومی دیدار می کند بعد کلاس می گذارد .
من  منتقد هتری نیستم جون تخصص ندارم ولی منتقد سیاسی و اجتماعی هستم و این حق را دارم که در صفحه خودم نظر بدهم البته با اجازه نمایندگان ولی فقیه در فیس بوک و سینمای ایران . اگر کسی هم فکر می کند حرفی دارد این هفته یکشنبه برنامه زنده راه حل د رخدمتشان هستیم به صورت زنده تا ببیندگان قضاوت کنند و ما هم تصحیح شویم.

هیچ نظری موجود نیست: