Translate

دوشنبه، آبان ۰۱، ۱۳۸۵

وقتی مورچه کفش کتانی می پوشد طنزی تلخ اندرکنگره 5 سازمان مدعي چريکهای فدائی خلق

وقتی مورچه کفش کتانی می پوشد
طنزی تلخ اندرکنگره 5 سازمان مدعي چريکهای فدائی خلق ايران
با پوزش از بنيا نگذاران شهيد سازمان جزنی ها و احمد زاده هاو پويان
شکی نیست که بنیانگذاران فدائی علیرغم راهکارهای اشتباهی که در هر جریانی ممکن است وجو د داشته باشد در صداقتشان در راه آزادی و استقلال مردم ایران در تاریخ مبارزات مردم ایران باقی مانده و خواهد ماند.
من مانده ام که اين چند تا عنصر بی هويت پيرو برنامه هويت چه گونه به خودشان اجازه می دهند که مانند حزب توده ازان قسمت از دستا وردهای مثبت و ارزشمند مارکسيیستی در رشد آکاهی سيیاسی و اجتما عی مردم ايران سو استفاده کنند. انها از نام فدائي ها به عنوان يک دکان دو نبش استفاده می کنند تا هم چنان ادامه حضور نا مشروع خودشان را درکسب کمک از کشورهای بيگانه از زير سبييل استالينستی شان رد کنند.
البته اگر د راروپا تنها نشان از ماركسيت بودن را نتراشيده باشند و هم چنان به نوشيدن ودكاي روسي به عنوان وفاداري به ماركسيسم روسي ادامه بدهند
اين شاگر دهای عقب مانده مکتب مارکسيسم که تعدا د شان کم شده که زياد نمی شود برا ی خودشان کنگره تشکيل می دهند و در مورد مشکلات جهان وايران اظهارفضل مي کنند ولی انقدر دچار مشکل خود بزرگ بينی هستند که نمی توانند موقعييت خودشان را به عنوان بخشی از جنبش مارکسيستی که دچار بحران جدی در ايران هست و نياز به تعريف جديد در شرايطي فعلی منطقه دارد .ا تعريف کنند .
بالطبع اگر جريانی نخواهد و يا نتواند تعريف درستی از خودش و موقعيت اجتماعی اش داشته باشد حتما به بيراه خواهد رفت .
زيرا
اين جريان سالهاست که در کنار رهبری و تشکيلات يکی از غير دموكرات ترين و استبدادی ترين جريانات سيیاسی وابسته به نيروهای بيگانه بر عليه مردم ايران يعني در کنار رجويستها ايیستاده اند . انان با ادامه حضورشان در کنار ديكتاتورهای کوتوله ای مانند مريم و مسعود رجوی ،‌ همان نفش مشروعيت بخشيدنی را بازی کردند که دیگر جريان سو استفاده چی از نام چریکهای فدائی يعنی اکثريت در کنار استبداد ولايت فقيه در صحنه سياسی غرب در دهه 60 ايفاکرد تا رژيم توانست جريان سركوب مخالفان را كه با اعلام جنگ مسلحانه از طرف رجوي آغاز شده بود ،‌به بيرحمانه ترين وجهي تكميل كند .
اين جريان که حضورش تحت عنوان چريکهای فدائی خلق از اعضای شورای موسوم به مقاومت که از دشمنان قسم خورده استقلال و آزادی مردم ايران در سالهای اخير هستند به موازات نزديکی به ارتجاعی ترين و خشن ترين بخش نظامی آمريکا يعنی نو محا فظه کاران که از حمايت جدی اسرائيل بر خورد ارهستند بدون کمک های سازمان که از طريق صدام انجام ميیشد ممکن نبود.
ا
چگونه میشود حضور در این شورا را که تا بن استخوان وابستگی ش به دشمنان قسم خورده مردم ایران مسجل شده است را با دیدگاه مارکسیستی و یا انسانی تبین کرد ؟. تنها این تبین( وابستگی ) از عهده جریان های بی هویت ضد انسانی که اعتقادی به آزادی و استقلال مردم در عمل ندارند ممکن هست .
برای نشان دادن عمق خيانت اين جريان وطن فروش به بند 12 کنگره انان کفایت می شود که ادامه خيانت به ارمان بنيانگذاران چريکهای فدائی می باشد که دشمنی شان با امپریالیزم آمريیکا بر کسی پوشیده نیست .
دوازده:
هدف ما در شرایط کنونی استقرار جمهوری و لاییک به منظور پیشبرد برنامه توسعه پایدار برای بهبودی زندگی اکثریت مردم ایران است. استبداد مذهبی حاکم بر ایران مانع عمده در راه تحقق این هدف است. برای برداشتن این مانع باید نظام ولایت فقیه را سرنگون کرد. ما از هر تلاش نیروهای سیاسی و اجتماعی ایرانی برای تحقق این هدف پشتیبانی می کنیم و از این زاویه بر شرکت خود در ائتلاف شورای ملی مقاومت ایران تاکید می ورزیم. همزمان، ما برای ایجاد جبهه همبستگی طرفداران دمکراسی، جمهوری و جدایی دین از دولت تلاش خواهیم کرد. ما استفاده از تمامی اشکال مبارزه را حق مسلم مردم ایران می دانیم و از مبارزه کارگران و مزدبگیران ایران برای ایجاد تشکلهای مستقل، از مبارزه زنان برای لغو تبعیض جنسی، از مبارزه ملیتهای ساکن ایران برای رفع تبعیض ملی و از مبارزه اقلیتهای مذهبی برای لغو تبعیض مذهبی حمایت و پشتیبانی می کنیم. فعالیتهای سازمان ما گرد این خواسته ها
سازمانیابی، ادامه و گسترش می یابد.
آقایان و خانمهای بی هویت پیرو برنامه هویت
اول هویت خودتان را مشخص کنید که در کنار امریکا چه میکنید یعنی برادریتان را برای مرد م ایران ثابت کنید بعدا طلب ارث بکنید.
دوم اینقدر مانند رجوی تن بینانگذران را در قبر نلرزانید.
سوم تشکر از اینکه لنین گونه فرموده اید
یازده : جامعه ایران آبستن تحولات بزرگی است
تلاش خامنه ای برای یکدست کردن حکومت، کل رژیم را با بحرانها و مشکلات زیادی روبرو کرده است. درگیری باندهای داخلی
رژیم در مقابله با باند نظامی-امنیتی تحت امر ولی فقیه باعث شده تا این بحران به تمامی ارکان جامعه تسری یابد. وظیفه ما استفاده درست از موقعیت به وجود آمده برای سازماندهی نیروهای اجتماعی و سمت و سو دادن به آن است. از جانب دیگر تشدید بحران اتمی و بن بست آن رژیم را در برابر یک تحریم بین المللی قرار داده است. در صورت پیش آمدن چنین موقعیتی باید با افشاگریهای فعال، توده
مردم را حول اعتراض به رژیم بسیج کرده و مقدمات جابجایی قدرت را فراهم کرد.
ا
ینقدر مغزتان را بکار نیندازید برای سلامتی تان خوب نیست. اینقدر تحلیل های سخت سخت نکنید.اگر مارکس و لنین برای یک لحظه زنده می شدند و عمق وابستگی این جریان را می دید . .
با حرکتهای جدا از مردم رجویستها بحد کافی اب به
آسیاب استبداد ولایت فقیه برای تشدید سرکوب و اختناق ریخته اید
لطف کنید بگویید چگونه با کدام ابزار کار و تشکیلا ت در داخل کشور می خواهید مردم را حول اعتراض به رزیم بسیج کنید. جدی جدی خودتان دروغهای رجوی را در مورد حضوردر داخل کشور باور کرده اید .
توصیه من این است که اقا بهتر است با تجربه ایران اقلا سهمی برای خودتان با توجه به نزدیکی شورایتان به پنتاگون در عراق بگیرید.
زیرا خانم رجوی که 5میلیون 200 هزار رای عراقی ها دارد فقط باید یک هویت کردی هم برای ایشان پیدا کنید
البته اگر به کردها در این مورد توهین نکرده باشم) تا شاید رئیس جمهورعراق شود زیرا بر طبق قانون اساسی عراق رئیس جمهور باید از کردها باشد.
.اینجوری هم خدمت بزرگی به مردم ایران کرده اید تا اخر عمر دعاتان میکنند خدا وکیلی این مریم خانم اگر حرفهای مسعود را باور نکرده بود تا کنون شهروند فر انسه شده بود و حداقل شهردار ان شده بود و اگر راه سوم را هم برگزیده بود دیگر الان اورسورواز خودش یک کشور مستقل شده بود و اسم انرا گذاشته بودید "ایران رجوی" .
مگه شما از سلطان برونئی چی کم دارید؟
دیگه کلی انرزی شما و شورا آزاد می شد که 15 سال هست می خواهید مریم را به تهران ببرید.
اقایان و خانمها
لطف کنید تعداد افراد شرکت کننده در کنگره بزرک را اعلام کنید زیرا کسانی مانند من که به شما خوش بین نیستم
ممکن است فکر کنم با انتخاب یک رئیس و معاون برای شروع کنگره دیگر کس دیگری نبوده است.
البته حسن تعداد کم این است که دیگه سر قدرت داخل سازمان اسلحه کشی و دعوا زیاد نمی شودو حقوق بشر هم در ان کمتر نقض میشود
در پایان انتخاب فسیل را به سخنگوئی تبریک می گویم . اتفاقا انتخاب فسیل پیر نشان از ورشکستگی سیاسی و تئوریک جریان بی هویت تان دارد.
بچه های خوب شما که به اخوندهایراد می گیرید حکومت را ول نمی کنند شما چرا اگر این جریان برایتان دکان دو نبش نیست به نیروهای دیگر منجمله جوانان البته اگر وجود داشته باشند
میدان نمی دهید.
تجربه شما و رجویستها و استبداد ولایت فقیه یک پیام خوش برای مردم دارد پوزیسیون و اپوزیسیون قدرت طلب از یک نوع هستند که برای کسب قدرت دعوا دارند نه منافع مردم ایران .
و نه تاریخی مردم ایران به هر دو هر روزرساتر میشود.

هیچ نظری موجود نیست: