Translate

جمعه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۱

دیدا ر و گفتگوی رییس پلیس یورک در بنیاد پریا




روز 5 شنبه 26 آوریل رئیس پلیس یورک با تفاق معاون و تنی جند از همکارانش در بنیاد پریا با تعدادی از اعضا جامعه ایرانی دیدار کرد.

ین دیدار که به مدت دو ساعت و نیم به طول کشید یک دیدار مثبتی بود .

ذبیح اریایی افسر پلیس فارسی زبان که هموازه کمک به فارسی زبانان هست مسولیت ترجمه را به عهده داشت که به خوبی از عهده آن بر امد

تعدادی از شرکت کنند گان سوالاتی کردند که به انان پاسخ داده شد .
از رسانه ها تنها من حضور داشتم و در اواسط برنامه هم شهریار از سدای ایران امد


به نظر می اید برای دیکر دوستان رسانه ای همه مشکلات جامعه ایرانی حل شده است و به همین دلیل کسی دیگر حضور نداشت .
سروش جوان ایرانی متن کوتاهی از مشکلات یک ایرانی از دوران دبستان که دوستانش را می بوسد |، دست روی شانه هایش می اندازد و به انها همجنس گرا از سوی همکلاسی های غیر ایرانی نامیده می شود تا نوجوانی که با دوستان دسته جمعی حرکت می کنند و گنگ خوانده می شوند . وقتی بزرگ می شود و بعد از دانشگاه فارغ التحصیلی از انجا که اسمش حسن -محمد -محمود - حسین است وی تروریست خوانده می شود.
تا وقتی که ازدواج می کندو پدر می شود . مایل نیست که دخترش در زیر 15 سال تجاربی داشته باشد که در اینده وی نقش منقی داشته باشد و به وی برچسب عدم تحمل زده می شود .

وی در پایان از ریئس پلیس خواست که به همین دلیل ضرورت مشارکت بیشتر بین جامعه ایرانی و پلیس احساس می شود
پوی با تشویق حاضران منجمله رییس و همکاران قرار گرفت . رییس پلیس قبل از رفتن برای سخنرانی اش ، با سروش دست داد و وی را بغل کرد که مجددا با تشویق حاضران روبرو شد
این دیدار 2/5 ساعت طول کشید .

به دلیل بر گزاری شب ایرانی گروه ایرانی حمایت از نوجوانان ایرانی 40 نفر از دانش اموزان منطقه یورک را برای تماشای بازی تیم بسکتبال رپتورز به دان تان برده بودند .





هیچ نظری موجود نیست: