Translate

چهارشنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۹۳

$7 million Iranian asset & Zandil - rahehal نقش فرخ زندی در حیف و میل 7 میلیون دلار


$7

 million Iranian asset & Zandi - rahehal


نقش فرخ زندی در حیف و میل 7 میلیون دلار


قاضی براون ازکاتولیک هایی که انتصاب ایدوولوژیک وی در سال 2006 توسط هارپر نخست وزیر در ان زمان مورد سوال بود حکم توقیف 13 میلیون دلار از اموال ایران را که در اختیار سفارت جمهوری اسلامی دراتاوا بود را ضادر کرده بود . این پول مردم ایران بود در دادکاه فرخ زندی یکی از شاهدنی بود که به این حکم ضد ایرانی کمک کرد.
از سوی دیگرفرخ زندی و صمد اسد پور دو تن از کسانی که در شیوه غیر دمکراتیک کنترل کنگره ایرانیان را بدست گرفتند ، دریک حرکت نا بخردانه سیاسی با عضو و

انجمن شهر مارکهام هوارد شور عکس یادگاری گرفته که در شهروند 5 شنبه 19 مارچ 2014 منتشر شده است .


کسانی که قادر به تشخیص مصلحت  و ابروی خود نیستند ، چگونه صلاحیت دارند که از طرف نهاد ایرانی صحبت کنند و البته خود را به دروغ نماینده ایرانی ها ی کانادا بخوانند. 
ماجرا ی تلخ این است که اقای هوارد شور دو بار به اتهام دزدی دستگیر ومحکوم شده است ..نمونه اخیر ان هم در 2012 به اتهام دزدیدن یک ای فون محاکمه و محکوم شناخته شد . 

از سوی دیگر 529 نفر از مخالفان دولت کودتای مصر 
به اعدام محکوم شده اند .حسن زرهی در زمان کودتای ارتش ، در سرمقاله شهروند انرا تحسین کرد و حمایت از مردم خواند. 
چنین افراد  و جریاناتی که از کودتا در مصر حمایت می کنند  و انها که  از تحریم ها علیه مردم ایران  حمایت می کننداز  کاوه شهروز و لیلی پورزند و فرخ زند ی  نیز حمایت می کنند و .  ند.  

 کسانی که در نقض ازادی رسانه ها و خبرنگاران در ایران شبها خواب ندارند چگونه د ر مورد عدم صدرو مجوز برای پوشش مجمع عمومی حزب لیبرال انتاریو برای من، سکوت می کنند. 

هیچ نظری موجود نیست: