Translate

یکشنبه، فروردین ۱۷، ۱۳۹۳

فشار لابی صهیونیستی به جاستین تردو برای حرفی که نزده است .

این اتفاق مبارکی است که برخی از دوستان متوجه شوند لابی  صهیونیستی  تمامی حرکات  ایرانی ها را رصد می کنند .
این در حالی است که  روزنامه سلام تورنتو که از اسراییلی کانادایی ها یی که صددرصد طرفدار اسرائیل هستند مانند خانم کارن مانک و نامزد اخیر حزب در تورن هیل اقای جیمز مورتون که مورد حمایت اقای رضا مریدی هم هستند ، حمایت می کند
.    از سوی دیگر اقای مهرداد حریری ( همسر لیلی پور زند ) در مقاله ای در شهروند چند سال قبل از   نفع ارتباط ایرانی ها و اسرائیلی ها  می نویسد این در حالی است که لابی اسراییلی ها ی کانادا چه تندرو ها و جنک طلبان و چه باصطلاح مخالفان جنگ ، چندان طرفدار رشد ایرانی ها نیستند .
فشار تحریم ها به جامعه ایرانی کانادا را باید دراین راستا اریابی کرد . در زمینه تحریم ها همه شان متحد عمل می کنند .

متاسفانه  سلام تورنتوو شهروند   حمایت رضا مریدی و کاوه شهروز و فرخ زندی  از تحریم ها ، بسته شدن کنسولگری ( نه سفارت ) - مصادره پولهای ایرانی ها ( نه رژیم )  را که در برعلیه حقوق و منافع  اکثریتی جامعه ایرانی در کانادا و در حفظ منافع لابی جنگ طلب صهیونیستی هست را توجیه می کنند

فی الواقع   ترودو مطلب جدیدی نگفته است و تکرار حرف سیاسی  است که در عمل گره ای از مشکل جامعه ایرانی کم نمیکند . وی این حرف را زده است  که تفاوتی با هارپر داشته باشد والا در عمل و در پارلمان از ایرانی ها دفاع نکرده است .  این در حالی است که دو لابی طرفدار اسراییل یعنی باب ری و اروین کاتلر در حال کاهش نفوذ در حزب هستند ولی استعفای جیم کرجیانیس که مخالف سیاستهای جنک طلبانه اسراییل هست از حزب لیبرال ، نشان از نفوذلابی صهیونیستی در احزاب کانادا و کار دشوار جامعه ایرانی برای برقراری تعادل و کاهش فشار به جامعه ایرانی که به نام حقوق بشر و از طریق افرادی که ارتباطات سیاسی خاصی با برخی از جریانات و کشورهای خاورمیانه دارند ، انجام می شود، دارد. .
باید فعالانه تر از علی احساسی در منطقه ویلودیل و مجید جوهری در ریچموندهیل ( کاندیداهای لیبرال ) و همچنین از نامزدهای ان دی پی دفاع کرد . بی عملی جامعه می تواند فشار به تردو را بیشتر کند . لازم است که از ترودو  علنی شود .

Justin Trudeau Slammed By Tories For Comments He Never Made On Iran, Israel

هیچ نظری موجود نیست: