Translate

پنجشنبه، آبان ۰۸، ۱۳۹۳

تقاضا از اقای هارپر برای مداوای متوهمین جامعه ایرانی در کنگره

یکی ازمضرات همنشینی با گروه بدنام و تروریستی مجاهدین خلق این است که اقای رضا بنایی که خودش انتخاب هم نشده است و از بیرون با تقلب وارد کنگره 300 نفر ی شده است بجای کامیونیتی 300 هزار نفری ایرانی حمله یک ادم مجرم دارای سابقه روانی به مجلس کانادا با یک تفنگ ساچمه ای را  به هارپر تسلیت
  گفته است
 اقای هارپر
اقای  رضا بنایی - خانم شهلا غفوری و دیگر افراد طیف مجاهدین رجوی مانند ان بیمار روانی قاتل ارتشی کانادا دچار توهم هستند ونیاز به  روانپزشک دارند .
به عنوان یک عضو جامعه ایرانی تقاضا می کنم نسبت به درمان این متوهمین اقدام عاجل فرمایید و یک کامیونیتی را قدردان خود کنید .

.
تاریخ: ۲۳ اکتبر ۲۰۱۴

جناب آقای استیفن هارپر
نخست وزیر محترم کانادا
موضوع : محکومیت حمله  تروریستی به پارلمان کانادا
در تاریخ ۲۲  اکتبر ۲۰۱۴ سرباز وظیفه نی تون چیریلو از واحد نیروهای نظامی همیلتون در هنگام انجام وظیفه در اتاوا قربانی یک حمله تروریستی شد.  همچنین دو روز پیشتر در یک حمله تروریستی دیگر استوار پاتریس وینسنت در شهر سن ژور ریشلو در استان کبک به قتل رسید.
اینجانب  از سوی کنگره ایرانیان کانادا و در این شرایط دشوار مراتب همدردی خود را به خانواده ، خویشاوندان، و دوستان قربانیان و همچنین اعضا محترم دولت و پارلمان کانادا ابراز نموده و تسلیت عرض مینمایم .  ما این حملات تروریستی شوک آور و شنیع  بر علیه  کسانی که زندگی خویش را برای دفاع از کشور وقف کرده اند  بشدت محکوم کرده  و در این شرایط سخت در کنار سایر هموطنان کانادایی خود ایستاده ایم  .
با احترام
رضا بنائی

رئیس هیات مدیره کنگره ایرانیان کانادا

هیچ نظری موجود نیست: