Translate

شنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۹۳

یک سوال از آقای رضا مریدی نماینده و وزیر لیبرال در دیدار مسجد امام علی

 یک سوال از آقای رضا مریدی نماینده و دو وزیر لیبرال دیدار با امام جماعت مسجد

کزارش است در مورد ملاقات اقای رضا مریدی باتفاق اقای مجید جوهری در مرکز امام علی در تورنتو ملاقاتی با امام جماعت مسجد  و مسلمانان حاضر در مورد تمرین اموزش فن سخنرانی و دیدار به اقای جوهری دیداری داشته اند . این ملاقاته در  روز 5 شنبه 16 ژانویه 2015
در محل مرکز اسلامی امام علی برگزار شده است .

سوال من از اقای مریدی این است که چگونه ایشان در محافل سیاسی و اجتماعی از سکولاریزم حمایت می کنند ولی در خفا با امام مسجد   ومسلمانان دیدار و درخواست کمک می کنند . ؟

اقای مریدی چگونه حمایت  و حضور در مراسم سکولارها ی سبز تورنتو را  که با اسلام  ضدیت علنی دارند را در دیدارهایی که   با مسلمانان و مساجد ایرانی و غیر ایرانی که عمدتا  از مردم مخفی نگهداشنه می شود، توجیه می کنند ؟

ایا این بی اخلاقی و بی پرنسیبی اصول سیاسی نیست ؟ 

آقای مریدی بدلیل حمایتشان از تحریم ها و جنگ های اقتصادی علیه مردم ایران و جامعه ایرانی در انتاریو و کانادا تحت عنوان حقوق بشر و دمکراسی و حمایتشان از رژیم ناقض حقوق بشر اسراییل و حضور هر ساله شان در مراسم استقلال اسراییل و حمایت از این رژیم  نشان داده اند که برای ماندن در قدرت و داشتن وزارت ، به اصول لیبرالیسم کانادا و یا اخلاق سیاسی کمتر پای بند هستند؟ امیدواریم اقای جوهری که نه تنها بدون حمایت اقای مریدی بلکه با  حمایت اقشار مختلف ایرانی ساکن ریچموند هیل و تلاش خودشان برنده شدند سیاست شفاف و مردمی تر و بدون بازی های سیاسی را پیش بگیرند . 

مجید
جوهری نماینده حزب لیبرال برای نمایندگی مجلس از شهر ریچموند هیل  هست که در سپتامبر 2014 در انتخابات داخلی حزب برنده شد 

هیچ نظری موجود نیست: