Translate

دوشنبه، شهریور ۱۹، ۱۳۸۶

صحنه گردانان ائتلاف اصلاح طلبان فریبکارند

کروبی-2
صحنه گردانان ائتلاف اصلاح طلبان فریبکارند/ نیاز به بیرون از مرزها نداریم و در پی تقویت نظام هستیم/ نفی احزاب نقض قانون اساسی است دبیر کل حزب اعتماد ملی با انتقاد شدید از گروهی از اصلاح طلبان گفت: این عده دوباره می می خواهند کلاه جدید بر سرما بگذارند ، من هشدار می دهم که پشت پرده این ائتلاف همانها هستند و همانها مجدد صحنه گردان شده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی در ادامه سخنان خود در مراسم اختتامیه نشست دبیران مناطق این حزب که در موسسه فرهنگی ایراندوخت برگزار شد گفت : به خدا اصلاح طلبان هیچ اختلافی با هم ندارند چون همه می دانیم اختلاف سر سفره ای است که گوشت و برنج و پلو باشد، سر سفره خالی کسی دعوا نمی کند.

وی درادامه سخنانش اضافه کرد : شما ببینید نهضت ملی چه زمانی شکست خورد وقتی که قدرت به دست آنها افتاد و اختلافاتشان شروع شد. در افغانستان هم به همین صورت، مجاهدین افغانی وقتی اختلاف پیدا کردند که بوی غنائم به آنها خورد و پیروزی را نزدیک دیدند، اختلافاتشان شروع شد و نتیجه این شد که طالبان بر سر کار آمد.

رئیس مجلس ششم سپس گفت: در اصلاحات کی اختلاف بوجود آمد، از وقتی که پیروز شدیم اما حالا اختلافی نیست و همه کنار هم هستیم چون چیزی نیست که روی آن اختلاف داشته باشیم.

هیچ نظری موجود نیست: