Translate

جمعه، دی ۲۰، ۱۳۹۲

یک سوال از لیبرال های ایرانی تبار




یک سوال از لیبرال های ایرانی تبار
امروز پلیس فدرال کانادا ( ار سی ام پی ) اعلام کردکه سناتور مارک هارب  سناتور لیبرال نماینده سابق مجلس لیبرال از اتاوا مرکزی  که به علت سو استفاده از بودجه سنا برای مصارف شخصی  استعفا کرده بود . برای گرفتن وام تقلب کرده است .
سناتور سابق که
زرنگ تر از سناتور دافی بود قبل از اینکه کار به جلسه علنی مجلس سنا برسد استعفا کرده بود .
سوالی که از اقای رضا مریدی – علی احساسی – خانمها لیلی پورزند وافخم مردوخی – و دو رسانه که برای لیبرالها تبلیغ می کنند شهروند و سلا م تورنتو و نویسنده ان مشهود ناصری  بگویند که نظر شان راجع به فساد مالی سیاستمداران لیبرال چیست ؟ ایا انها انچنان که علیه فساد مالی محافظه کاران موضع می گیرند در این مورد هم موضع و اطلاع رسانی می کننند و چشمشان را برروی فساد مالی هم حزبی های خودشان می بندند در حالیکه ایرانیها راتشویق می کنند  چشم بسته به لیبرال ها رای بدهند و از انها حمایت کنند
ایا فساد فقط در ایران فساد است ودر کانادا خلاقیت است ؟ یا در همه جای دنیا فساد سیاستمداران یکی از خطرناک ترین فساد های مالی است و باید از پلیس خواسته شود که انها را دستگیر و در دادگاه محاکمه کنند.
منتظر موضع گیری دوستان هستیم که ایا اصول گراو اخلاق گرا انچنان که می نمایند هستند یا چون به منبر( سیاست )  می روند ان کار دیگر می کنند  

Mac Harb probe sees new details released by RCMP

Mortgage fraud allegations detailed by RCMP in new court documents

New documents released yesterday in an Ottawa court lay out the details of fraud allegations against former Liberal senator Mac Harb.
The RCMP allege Harb committed mortgage fraud in relation to two properties outside Ottawa.
The allegations haven't been tested in court and are part of an ongoing investigation

هیچ نظری موجود نیست: