Translate

چهارشنبه، دی ۱۸، ۱۳۹۲

ازدواج جوانان و مشکلات مهاجرت

دوستی تلفن کرد می گه ، پسر یکی از دوستانش از ایران زنگ گرفته دختره امده بعداز چند ماه رفته کلاس زبان . حالا پسره را بیرون کرده بجاش دوست پسرش از مدرسه را اورده ، چیکار می شه کرد ؟   می گم جند وقته اومده بیش از 6 ماه است ؟ می گه یکسالی می شه . گفتم فکر می کنم قانونی است که اگر کسی برای ازدواج به کانادا بیاد و زندگی نکنه ظرف یک مدت مشخص می شود از اداره مهاجرت خواست که اخراجش کند.  گفتم یعنی دختره با یکی دیگه ازدواج کرده ا مده کانادابادوست پسرش زندگی کنه . گفت نه اینجا دوست پسر پیدا کرده . گفتم  حتما با وکیل مهاجرت صحبت کنید ولی خانم شما زنی ، فکر می کنم یک جای کار این داماد اشکال داره . می گه نه این دوست دخترش د رایران بوده . پسره اومده بود کانادا با یکی دیگه زندگی کرده بود جدا شده است بعد می ره ایران با این دختر ازدواج می کنه . گفتم عجب .  و این همه مسایل اتفاق می افته و هیچ کسی در هیج نشریه ای و تلویزیونی نمی گه اقلا بقیه اطلاع داشته باشند .

هیچ نظری موجود نیست: