Translate

یکشنبه، دی ۲۲، ۱۳۹۲

ارسال فرم های شهروندی بعداز اعتراضات ایرانی ها

وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا بطور عام تعداد زیادی از ملیتهای شرقی بخصوص ایرانی ها را زیر ذره بین برده بود و بطور راندوم پرسشنامه برای افراد می فرستاد که جواب بدهند سوالاتی مانند جزییات این چند سال کانادا . هر کس این را دریافت میکرد مهم نبود که جوابش چی بود نوبتش 3 تا 4 سال عقب می افتاد . خانم ادیب راد توی ژانویه 2012 بود در این مورد صحبت کردند  جلسه ای در کافی شاپ استلیز و بترست برگزار شد . دو  خانم ایرانی نفرات اول بودند . بعداز مدتی بدلایلی کارها را ادامه ندادند . این بار جایی در نورث یورک گرفتم و خانم ادیب هم اطلاع رسانی کردند . تعدادی امدند . جلسه دوم نمایندگان لیبرال امدند اقایان مریدی - احساسی - موسوی و خانم پورزند .   تمام جلسه حمله کردند به محافظه کاران . قاعدتا من از برگزار کنندگان اصلی جلسه بودم ولی طبق معمول ته سالن نشیسته بودم .  گفتم دوستان لیبرال ها بر سرکار نیستند شما باید با  نمایندگان دولت ملاقات کنید .  فشار از بیرون باید باشد .   همه لیبرال ها قول ها دادند . کی چه کرد کی چه نکرد را باشد بعد .  من  قبلش  با نماینده دان ولی وقت گرفتم این دوستان امدند و مشکلاتشان را گفتند .  بعدکه دوستان لیبرال پریدند وسط من فقط زمانی را که می شود وزیر رادید به دوستان اطلاع دادم و انها هم در باربی کیو وزیر حضور بهم رساندند .  من هم با وزیر مصاحبه داشتم این موضوع را یاداوری کردم . دوستان خودشان فعال بودند .  برای به نتیجه رسیدن باید سیستم را شناخت . و از راه درست ان اقدام کرد .   خوشبختانه کامپیوتر ها را درست کرده اند و کارها زودتر انجام می شود.  در هر حال نکته من این است اگر کسی از این دوستان کاری کرده است باید از ش قدردانی شود ولی کسی مانند خانم پورزند که اتفاقا در جلسه گفت خیلی تجربه دارد ولی عملا کاری برا ی اینها نکرد خوب باید مردم بدانند که بعدا هم کاری نمی کنند . یا کنگره ایرانیان به هیچ وجه هیچ موضعی در این زمینه نگرفت و کاری برای این ایرانیها که تعدادشان زیاد است نکرد .   البته  خانم  دکتر ادیب راد - دکتر شفایی - خانم مانیا در جریان بیشتری هستند اگر اطلاعات من درست نیست انرا تصیحیح کنند .

هیچ نظری موجود نیست: