Translate

چهارشنبه، دی ۲۵، ۱۳۹۲

پویایی سیاسی جامعه ایرانی در مرزبندی روشن بین طرفدارن حقوق و منافع اکثریت ایران و جامعه ایرانی در کانادا و مخالفان ان است

گزارشاتی در مورد نامزد شدن دختر رضا مریدی در منطقه 2 ریچموندهیل در انتخابات شهرداری ها در اکتبر 2014 هست . 

 ایا شما و پدرتان اقای رضا مریدی در اکتبر 2010 از دو کاندید ایرانی ( مهدیه حاجی قاضی و احسان حقی ) بخش دو  ؟ حتی یک دلار کمک مالی کردید که حالا توقع کمک از جامعه ایرانی داشته باشید ؟
ایا شما از رقیب ایتالیایی  Ward 2 - Carmine Perrelli دفاع نکردید .
در منطقه 3 از رقیب عضو حزب لیبرال ارمنی دفاع نکردید .  در حالیکه نامزدی ایرانی تبار در این بخش ( مهرداد صبوحی ) بود و از حامیان مالی شما بود  .
 اگر با تحریم ها علیه مایران و ایرانی ها موافق باشید ما با تمام توان از تمامی ابزارهای مدنی در کانادا برای  اطلاع رسانی به ایرانی ها و غیر ایرانی ها برای نیاوردن نامزدهای ایرانی تبار تلاش خواهیم کرد.    سال 2006 که اقای رضا مریدی علیرغم جنجال فساد مالی لیبرال ها در قضیه 20میلیون دلار پول حزب لیبرال به نهادهای طرفدار لیبرال که باعث استعفای وزیر مهاجرت وقت مایکل کول شد ، از نامزدی ایشان تمام عیار دفاع کردیم . تمامی جامعه ایرانی موافق با داشتن نماینده ایرانی بودند . بعداز گذشت 7 سال و  کارنامه نه چندان درخشان و در برخی مواقع همراه با خیانت رضا مریدی با حمایت گروه بدنام رجوی علیه جامعه ایرانی در سال 2014 ، جریان مخالف جدی  در بین جامعه ایرانی وجود دارد .  پویایی  سیاسی جامعه ایرانی در مرزبندی روشن بین طرفدارن حقوق و منافع اکثریت ایران و جامعه ایرانی در کانادا و مخالفان ان است .

هیچ نظری موجود نیست: