Translate

یکشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۵

حكم اعدام صدام و تقاضاي محاكمه مسعود رجوي


5 نوامبر 2006

اي كشته كه را كشتي تا كشته شوي خوار
سعيد سلطانپور

از طريق دوستي با خبر شدم كه نام من در ليست فر خوان براي محاكمه مسعود رجوي رهبر سابق سازمان موسوم به مجاهدين خلق مي باشد.

لازم بتوضيح است كه من چنين ليستي را امضا نكرده ام زيرا مخالفت من بامسعود و مريم رجوي از موضع چپ و در راستاي منافع خدا و خلق ايران است ،‌ بنظر من مسعود رجوي سالهاست كه مرده است زيرا براي يك عنصر سياسي وقتي كه مشروعيت سياسي مردمي نباشد وادامه حياتش به كمك هاي بيگانگان وابسته باشد ، زنده بودن فيزيكي مفهومي ندارد.‌

زيرا رجوي يك طرف نمايش خشونت بود ،‌طرف ديگر ان همچنان بر طبل جنگ ،‌خشونت و ويراني كشور و نابودي اقتصادي مردم ايران با شدت هر چه تمامتر مي كوبد.
در مورد محاكمه رجوي و سياستمداران وابسته ديگر مسلما بايستي در زمان استقرار دولت دموكرات ملي و اراده ملت ايران انجام شود.

اتفاقا امروز هم دادگاه حكم اعدام صدام حسين ديكتاتور عراق و مهمترين حمايت كنند ه مالي و تسليحاتي جريان رجوي را اعلام كرد .
متن كامل را با كليك در ادرس زير بخوانيد

۱ نظر:

ناشناس گفت...

zebde mandan sadam yani khonrizi bishtar

magr inke sadam ra be yek keshvar digar barya zendan montaghel konnad