Translate

دوشنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۶

بمرده یازند ه رجوی کدامیک بهتر است ؟

مرده یازند ه رجوی کدامیک بهتر است ؟




سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز
مرده آن است که نامش به نکوئی نبرند

متاسفانه بعضی از جداشدگان مجاهدین از شدت خیانت رجوی به اعتماد شان خواهان مرگ رجوی هستند یعنی در ادبیاتی که بکار می برند چنین استنباط می شود.

در مورد وفاداران به گروه رجوی وارد موضوع نمی شویم که نه تنها خواهان مرگ مخالفان خود هستند بلکه اگر شرایط اجازه می داد همه را خودشان ترور می کردند . نمونه اخیرش که آخری هم نخواهد بود ترور مصطفی محمدی در هتل منصور بغداد هست .

رجوی و تشکیلات وی از انجا که سالهاست دچار کمبود شدید اکسیژن آزاد در رگهایشان بوده اند که تاثیرات جدی در وضعیت فکری و عقلی آنها گذاشته است . کارشان از دعا گذشته است و فقط با مراجعه به روانپزشکان امکان مداوا هست . ما هم که پزشک نیستیم وارد این بحث نمی شویم .

ولی از منظر خودمان باید بگوییم در مدت 29 سال انقلاب و 26 سال دوران رجوی آنقدر شعار مرگو زنده باد و مرده باد گفته و شنیده ایم دیگر یاد گرفته ایم که مرگ دردی را دوا نمی کند .
مرگ مستبدی به تنهائی دردی را دوا نمی کند . شاه باشد یا خمینی باشد ، خامنه ای باشد . رجوی باشد یا لاجوردی باشد . مشکینی باشد یا توسلی . صدام باشد یا حافظ اسد و شارون یا اولمرت یلتسین باشد یا بوش . زیرا زمانی که یک سیستم وجود دارد فرددیگری در این سیستم جایگزین شده و همان کار را ادامه خواهد داد .

بقیه را دراینچا کلیک کنید

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مگر بين مرده و زنده رجوي فرقي هم هست؟
نزديك به 5 سال است كه او مرده ولي متاسفانه تفكر خشونت طلبي او تاثير نامطلوبي بر ملت بجاي گذارده است ! همانطوريكه شما هم گفتيد آنچه نابود بايد شود تفكر خشونت طلبي و برتري خواهي است چه از جانب فرقه رجوي چه از طرف فرقه خامنه اي. در آنصورت ملت ايران در كنار هم و باهم كنار خواهند امد و نيروي هاي مترقي و آزاديخواه نقش موثرتري ايفا خواهند نمود باميد نابودي تفكرات خشن و برتري خواهي !