Translate

دوشنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۹۰

جاسوس سازمان امنیت هلند در رهبری چپ افراطی ، تشابهات با حرکات برخی از جریانات مشکوک سیاسی در تورنتو


جاسوس سازمان امنیت هلند

25 سال جاسوس حرفه ای هلند ی در رهبری سازمانهای افراطی چپ

کردانه: محمدرضا اسکندری:
پال کرایر مرد 50 ساله هلندی، 25 سال در شمار یکی از رهبران نیروها ی چپ افراطی، از اعضای گروههای آنتی فاشیست و مخالف استفاده از حیوانات برای آزمایشات بود. وپس از چند سال نفر دوم و سخنگوی یکی از گروهای چپ افراطی شد. پس از 25 سال کار در بزرگترین سازمان جاسوسی هلند اگوست پارسال برای زندگی به کشور سورینام در دریای کارائیب رفت تا به دور از جاسوسی در گروههای چپ افراطی و آنتی فاشیست به زندگی آرامی روی آورد


کردانه: محمدرضا اسکندری: پال کرایر مرد 50 ساله هلندی، 25 سال در شمار یکی از رهبران نیروها ی چپ افراطی، از اعضای گروههای آنتی فاشیست و مخالف استفاده از حیوانات برای آزمایشات بود. وپس از چند سال نفر دوم و سخنگوی یکی از گروهای چپ افراطی شد. پس از 25 سال کار در بزرگترین سازمان جاسوسی هلند اگوست پارسال برای زندگی به کشور سورینام در دریای کارائیب رفت تا به دور از جاسوسی در گروههای چپ افراطی و آنتی فاشیست به زندگی آرامی روی آورد. 


پال کرایر در مصاحبه ای با روزنامه تلگراف هلند پرده از جاسوسی 25ساله خود برداشت.
وی در طول 25 سال تمام حرکت های گروه های چپ افراطی را رهبری و سازماندهی می کرده و در تمام حرکت های آنها شرکت کرده است . وی پس از چند سال کمک و کار تمام وقت با این گروه نظر همه انها را جلب و تا آنجا پیش می رود که با نفرات اول و تصمیم گیرنده این جریانات دوست و در نهایت به عنوان سخنگوی آنان در میدیا ظاهر می شود. پال در اکثر حرکت های این گروه همیشه قبل از اینکه دستگیر شود از معرکه نجات پیدا می کند و از این کار وی نیروها تند رو خوشحال و از وی به عنوان قهرمان نام می برند.

یک بار در سال 2009 همراه چند نفر دیگر که برای آزاد کردن حیوانات آزمایشگاهی میرود دستگیر و به 265 روز زندان که 180 روز ان تعلیقی است محکوم می شود.
وی پس از مدتی در یکی از روزنامه سراسری هلند بنامهای " تراو" و " رافاژ" قلم می زند که این کار وی هم برای نزدیک شدن به روزنامه نگار برای جاسوسی است. وی سالها نیز در مطبوعات برای سازمان امنیت کار می کند.

در سال 1980 وی به عضویت حزب کمونیست و حزب چپ سبز در می آید و با آنها همکاری می کند و در گروه های کاری این احزاب که علیه جنگ خلیج کار می کنند عضو می شود تا از نزدیک حرکت انها را نیز زیر نظر داشته باشد.
در سال 1994 برای به دست گرفتن همه اطلاعات در یکی از شهر هلند که فعالیت چپ های افراطی تحت کنترل نیست دست به تشکیل یک حزب انتی فاشیست ( آ اف آ ) (1) می زند و در انتخابات شهرداری شرکت کند.
پس از تشکیل این حزب و قرار گرفتن وی در رهبری تلاش می کند که حرکت های چپ روانه این افرد تندرو را کنترل نماید و خط و خطوط سازمان امنیت هلند را با نام یک تندرو چپ به پیش ببرد.

پس از اینکه در یکی از شوهای تلویرونی هلند که بصورت مستقیم پخش می شود و یک نفر از نیروهای تندرو حمایت از حیوانات که با لخت شدن و نوشتن روی شکم خود که مخالف استفاده از حیوانات برای علوم آزماشگاهی است . پال پس از تماس با وی به عنوان قدردانی و تشکر یک لپ تاپ به وی هدیه می دهد.
لپ تاپ هدیه داده شده را سازمان امنیت با مجهز کردن به انواع وسایل جاسوس به وی داده بود که تمام حرکت های چپ های افراطی را از این طریق به اداره امنیت گزارش کند.

پس از برملا شدن نقش این جاسوس حرفه ای ، احزاب و روزنامه نگار تصمیم دارند تا وزیر کشور را که مسئول سازمان امنیت کشور است به چالش بکشند و علت فرستادن جاسوس به درون احزاب ، مطبوعات و غیره را از وی سئوال نمایند. احتمال این وجود دارد که آنها با شکایت وزیر به دادگستری این مسئله را پیگیری نمایند.



Paul Kraaijer

Anti Dierproeven Coalitie.
Ravage

AFA (Antifascistische Aktie)


bb.jpg
bb0.jpg
bbb.JPG
 

هیچ نظری موجود نیست: