Translate

پنجشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۱

برنامه راه حل 17 ژوئن -نگاهی به استعفا در کنگره ایرانیان




استعفا از کنگره ایرانیان

سعید سلطانپور در برنامه راه حل 12 ژوئن 2012 به استعفای 3 نفر از هیئت مدیره گروه کنگره ایرانبان کانادا


روز سه شنبه 12 ژوئن در جلسه تحریم ها به نفع مردم ایران یا به ضر ر انها در نورت یورک سنتر تورنتو – دو تن از اعضای هیئت مدیره گروه " کنگره ایرانیان کانادا" امدند و استعفای خود را به دلیل نقض مکرر قوانین  توسط 5  عضو هیتت مدیره جدید که باندی  و سیاسی عمل می کنند اعلا م کردند . خانمها شعله خلیلی و نیاز سلیمی .

 جای سپاس از تلویزیون تن هست که  به عنوان تریبون ازاد امکان اطلاع رسانی را فراهم کرده است .   متاسفانه تحلیل هایم در مورد مهندسی بودن انتخابات و شبه کودتا در کنگره درست در امد
تاسف بار این است که شهروند خود به انتخابات مهندسی شده 88 ایران اعتراض می کند چشمش را به انتخابات مهندسی شده چه در دور اول و چه در این دور می بندد و نه تنها کالبد شکافی نمی کند که سعی بر پوشش حقایق می کند.

فرح طاهری در
شهروند در9 فوریه نوشت کنگره ایرانیان در کنار مردم یا در برابر آن  ؟

در 26 اوریل شهروند در روی جلد نوشت  کنگره ایرانیان شروعی تازه

سلام تورنتو نوشته بود چشم اندازی تازه " برای کنگره ایرانیان کانادا – محمد تاج دولتی 26 اوریل  محسن تقوی سردبیر کنگره ایرانیان در استانه عصر تازه  همان شماره  نسل تازه ای از نیروهای پرورش یافته در جامعه مدرن کانادا، می توانند ما را در دستیابی به این مهّم یاری دهند.


سردبیر
شهروند فکر می کند اینها تعیین کننده خط در شهرهستند در حالیکه مسولیت سیاسی مردمی  سیاسی دارند و نه اراده سیاسی . بخش عمده جامعه ایرانی  کاری به شهروند ندارند . جوانان که اصلا نشریه نمی خوانند . برنامه های تلویزیونی را هم نمی بینند. زمانی ه 5000 سیاسی در تورنتو بودند   ولی حرکات ضد مردمی این هفته نامه در همسویی با خط تحریم عملا با خطی که در پیش گرفته اند به تمامی حرکات دمکراتیک  جامعه ایرانی در این شهر لطمه می زنند .  


سلام تورنتو ، دانش سیاسی ندارد ولی می خواهد کاری هم  برای جامعه ایرانی بکند که نه سیخ بسوزد و نه کباب مصداق نشریات زرد . اقلا 3 خطی در مورد استعفای سه نفر از هیت مدیره کنگره منتشر کرده است  .
ا

اگر اینگونه که خانم شعله خلیلی در جلسه استفعا گفتند که اقای شهروز کاوه نتوانسته بودند هیچ ردی از ای میلی عضویت درکنگره در این سالهای گذشته نشان بدهند و یا رسید پولی که حق عضویت در کنگره برای واجد شرایط بودن برای انتخابات را نشان بدهد ، ارانه گنند گفته بودند که من وکیلم و انچه می گویم سند است و یا درست است
این تفکر همان تفکر استیداد ولایت فقیه خامنه ای است که نشان می دهد از حوزه قم تا دانشگاه هاروارد فصل مشتر ک دارد و در شهروند تئوریک می شود و پوشش خبری داده می شود تا شاید بتوانند این چهر ه ها را که کار جدی برای جامعه ایرانی انجام نداده اند ، وجیه المله کنند .

خانم خلیلی می گوید قبل از شروع انتخابات و تصویب مصوبه که افرادی که جدیدا ثبت نام کرده بودند حق رای داشته باشند ، 1.3 صندوق از رای ها پر شده بود .  کنگره نه به دار است و نه بار مرام نامه اش قصد خدمت به جامعه ایرانی و دفاع از حقوق انان دارد . با لشگر کشی و عضویت مهندسی شده می تواند 300 نفر را جذب کند ، چنین اصول اخلاقی و روشهای واقعی دمکراسی واقعی را زیر سوال می برد چه برسد در بازی قدرت داخل کشور حضور داشتند با میلیاردها دلار در امد نفتی حتما به احمدی نژاد و گروهش سور می زدند .


انگونه که خانم نیاز سلیمی میگوید که این 5 عضو جدید کنگره با توسل به 5 رای اکثریتی حتی نظرات 4 نفر عضو هیت مدیره از دوره قبل را نشنیده می گرفتند یک توهین به شعور و اخلاق جامعه ماست
این که به گفته نیاز سلیمی مواضع کاوه شهروز در مورد تحریم ها از زمانی که به قدرت رسیده است نسبت به جلسه 22 ژانویه تغیییر کرده است ، جای سوال بسیار دارد
درهر حال اقایا ن کفایی و دیوید موسوی از اعضای جدید و علیداد مافی نظام از هیت مدیره دوره قبل باید به طور شفاف به اتهامات خانمها شعله خلیلی و نیاز سلیمی در مورد نقض مکرر ایین نامه کنگره و نحوه رای گیری .و منصوب شدن هر 5 نفر جدید به سمت هایشان ، و حذف 4 نفر دیگر ، پاسخ بدهند .
- ضرورت موضع گیری و شفاف سازی  کفایی - دیوید موسوی  - اسد پور و علیداد مافی نظام در مورد اتهامات 3 عضو مستعفی 
سوال این است وقتی این افراد از حق بیان همکاران خود دفاع نمی کنند ایا می توان باورکرد  که این گروه بتوانند از حقوق جامعه ایرانی در سیاست کانادا که نیاز به دانش سیاسی - شجاعت و  وقت گذاشتن داوطلبانه دارد ، دفاع کنند.
ما این تریبون را در اختیار این اشخاص قرار می دهیم تا به سوالات شما مردم پاسخ بدهند .

باتوجه به اتهامات جدی و اعلام مواضع غیر دمکراتیک گروه 5 کنگره ، و سکوت انها ، اعلام درخواست از جامعه ایرانی برای نامه نوشتن به وزیر مهاجرت در مورد بسته شدن ویزا به عنوان کنگره در حالی که وزیر قول برگزاری یک جلسه برای جامعه ایرانی را بزودی داده است ، می توان حرکتی کاملا سیاسی  برای عدم شفاف سازی و انحراف افکار جامعه ایرانی کانادایی ( بخشی که مسائل را دنبال می کند ) تلقی کرد بنابر این تا زمانی که پاسخگویی به اتهامات وارد شده از سوی 6 نفر هیت مدیره نشده است ، ارسال این نامه و یا امضا کردن بیانیه اب به اسیاب دشمنان وحدت و عزت جامعه ایرانی است .
تشکیل کنگره توسط گروه اولیه تقلیدی  ناشیانه از کنگره یهودیان کاناداست در حالی که یهودیان کانادا در سالهای بعد از جنگ دوم در کانادا تحقیر شده بودند و حقوقشان به رسمیت شناخته نشده بود . انها برای حقوق خود مبارزه کرده اند . ما به عنوان اقلیت مدیون مبارزات یهودیان –هندی ها و چینی ها هستیم که حقوق زیادی را بدست اورده اند و ما از انها استفاده می کنیم .  ازادی  مجانی  بدست نمی آید . دفاع از  حقوق جامعه ایرانی در کانادا نیاز به شجاعت ودرایت سیاسی و کار داوطلبانه دارد .

باید به این دوستان گفت فصل تابستان است و دوران باربی کیو و یوی کباب ضرب المثل قدیمی ایرانی می گوید  بوی  داغ کردن خر است
خودتان را ارزان نفروشید .

البر کامو کسانی که مدعی اند همه چیز را می دانند و همه چیز را می توانند درست کنند، سرانجام به این نتیجه می رسند که همه راباید کُشت...!
-






هیچ نظری موجود نیست: