Translate

یکشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۱

کوه ها بجنبند اشرف نمی جنبد - تحلیل غلط دیگر رجوی

دلیل اینکه رژیم استبدادی در ایران ترک تازی می کند علیرغم تمامی عدم مدیریت و سو استفاده ها ونارضایتی ها همچنان سرپاست  این است گه اپوزیسیون مانندمچاهدین دارد.  فی الواقع رجوی ، احمدی نژاد خوش تیپ تر است .   یادش سبز وقتی سال اعلام ماده باش شد زمانی که گالیندوپل ( بازرس سازمان ملل ) به ایران رفت من صبحگاه نرفتم به نجف (اف دی ) گفتم این چند روز اخر اقلا خواب درست و جسابی کنم.  به حسن از بچه های انگلیس بود گفتم امسالا می ریم ایران . نگاهی کرذ وگفت 6 سال داریم اینرا می گیم.  الان بعد از 22 سال  از ان روز ها گذشته و 30 سال از سال 60 -به گذشته نگاه می کنم با خودم می گم ما چرا اینقدر به مسعودرجوی و تحلیل هایش و صداقتش اعتمادکرده بودیم.  یاد او ن بچه هایی که شهید شدند گرامی -روحشان شاد -

ايران / سياسی

آخرین گروه از اعضای مجاهدین خلق اردوگاه اشرف را ترک کردند


اردوگاه لیبرتی [حریه/آزادی] در نزدیکی فرودگاه بغداد.
سازمان ملل روز یکشنبه ۲۶ شهریور خبر داد که آخرین گروه از اعضای سازمان مجاهدین خلق از اردوگاه اشرف به اردوگاه لیبرتی (آزادی) در نزدیکی بغداد منتقل شده اند و هم‌اینک تنها گروه کوچکی از مجاهدین خلق برای انجام امور برچیده شدن اردوگاه اشرف در این مکان باقی مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که روز یک‌شنبه ۶۸۰ نفر از اعضای سازمان مجاهدین از اردوگاه اشرف واقع در استان دیاله در غرب عراق به کمپ لیبرتی منتقل شدند و هم‌اینک از ۳۲۸۰ نفری که پیش از این ساکن اردوگاه اشرف بودند تنها گروه کوچکی در این اردوگاه باقی مانده‌اند.

شهریار کیا، سخنگوی سازمان مجاهدین خلق، پیش از این به خبرگزاری فرانسه گفته‌بود که حدود ۲۰۰ نفر از اعضای این سازمان در اردوگاه اشرف باقی می‌مانند تا امور فروش اموال و وسایل سازمان در این کمپ را مدیریت کنند.

مارتین کوبلر، فرستاده سازمان ملل برای حل مسئله اردوگاه اشرف در عراق، روز یک‌شنبه از خبر انتقال آخرین کاروان بزرگ از این اردوگاه استقبال کرده‌است.

وزارت امور خارجه آمریکا پیش‌تر اعلام کرده‌ بود که همکاری سازمان مجاهدین خلق با سازمان ملل برای ترک اردوگاه اشرف، یکی از شرایط تعیین‌کننده برای حذف نام مجاهدین خلق از فهرست گروه‌های تروریستی خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: