Translate

دوشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۲

حاشیه مقاله حمایتی مجید محمدی از مخلباف و اسرائیل

حق اقای مخلباف هست که به هر کجا که می خواهد برود به عنوان فرد و هر فکر ی دارد واین حق دیگران هست که ایشان را نقد کنند .

البته اقای محمدی متاسفانه خودشان مانند اقای مخملباف ار اقراطیون حزب اللهی ( البته در  شیراز ) بوده اند و مدتی است که از راست افراطی حزب اللهی به راست افراطی نو محافظه کار روی اورده اند . که دگر دیسی سالمی نیست . 

اقای محمذی در ابندای مقاله شا ن می گویند اسرائیل بیشتر از امضا کنند گا ن مقاله از بهاییان  ایران حمایت کرده است .  مگر در ایران نقض حقوق بشر بر مخالفان استبداد ولایت فقیه که بیشتر از طیف مسلمانان هستند ، کمتر از بهاییان هست .  مشکل جمهوری  اسلامی مسله سیاسی است . به همین دلیل  نقض حقوق هر شهروندی چه بهایی چه درویش چه سکولار و چه کمونیست  چه مسلمان  فرقی نمی کند و در همه حال باید محکوم شود.  

2- اقای محمدی خوب می دانند که جمهوری اسلامی ناقض حقوق بشر هست ولی اشعالگر نیست ولی اسرایل ناقض حقوق نیمی از شهروندان عرب خود ( مسلمان و مسیحی که انها را شهروند درجه دوم می داند ) هست و بیش از 60 سال هست که اشعال گر هست و همیشه قطعنامه های سازمان مللل را در مورد پس دادن اراضی اشعالی و بازگشت به سرزمیتهای قیل از 1967 و حق بازگشت اوارگان فلسطینی را اجرا نکرده است . بنابراین هر وقت اسرائیل اشعالگر  ی بر اساس قطعنامه های سازمان ملل را پایان داد تازه می رسد به برابر شدن در مورد نقض حقوق بشر با استبداد ولایت فقیه .  

3- بهاییان ایرانی مانند بفیه ایرانی ها باید حق مساوی داشته باشند ولی چگوته است که با اسرائیل قرارداد دارند که در خاک اسرائیل هیچ فعالیت مذهبی نکنند و به ان احترام می گذارند. 


بخشی از تبعیض های دولت اسراییل
4  هیچ کسی حق ندارد کوجکترین اطلاعاتی درمورد مسائل دفاعی اسرائیل منتشر کند . مجازات جدی دارد . زندانی شدن سربازی که اطلاعات به  روزنامه هارترداده بود
http://www.haaretz.com/news/national/former-idf-soldier-sentenced-to-4-5-years-for-leaking-documents-to-haaretz-1.392721
 Former IDF soldier sentenced to 4.5 years for leaking documents to Haaretz
Anat Kamm was originally charged with espionage for collecting documents from the IDF and handing them writer Uri Blau in Israeli 'wikileaks' scandal; her final conviction was reached in a plea bargain.
4-  شکنجه برای بدست اوردن اطلاعات از زندانیان قانونی است . در جمهوری اسلامی در قانون اساسی غیر قانونی است ولی سیستماتیک اجرامی شود.


http://english.pravda.ru/world/asia/27-02-2013/123912-israel_torture-0/
Israeli government "justifies" torture with national security
5- شهروند استرالیایی - اسرائیلی  عامل سازمان امنیت اسراییل که فصد انتشار خاطراتش را داشت در زندان مخفیانه با کد مخفی زندانی شد و خودکشی کرد .
http://www.theaustralian.com.au/news/world/second-prisoner-x-held-in-same-jail-as-ben-zygier-by-israelis/story-e6frg6so-1226676815543
6- اتوبوس زنانه و مردانه در بیت المقدس و برخی از شهرها
7 - امار فحشا ی دختران زیر 12 سال هست
http://www.haaretz.com/print-edition/news/ngo-says-teenage-prostitution-worsening-in-israel-1.398125
NGO says teenage prostitution worsening in Israel
8 - تعداد خانواده های زیر فقر در اسرایل نزدیگ به یک میلیون هست .
9 =تفاوت اموزش وپرورش کودکان فلسطینی یا کودکان یهودی
در نطر داشته باشید که دولت اسرائیل سالانه 4 میلیارد دلار کمک بلا عوض از امریکا می گیرد . کشوری با 7 میلیون جمعیت - 

مجله نبویورکر http://www.newyorker.com/online/blogs/newsdesk/2013/06/israels-surprising-poverty.htmlJune 5, 2013
Israel’s Surprising Poverty
Posted by Ruth Margalit
سیاهی ، سیاهی است - با سیاهی باید مبارزه کرد فرق نمی کند چه عنوانی بران دارد .  مقایسه اینکه این کمتر نقض حقوق بشر کرده پس بهتر است ، و سعی در تطهیر دیگری داشتن ، یک اشتباه است .
منطق اقای محمدی مانند داستان فردی است که در خیابان کسی را به قصد مرگ می زد مردم مداخله می کنندکه اقا چرا می زنی ؟ طرف می گه داداشمه .   حالا چون بین اسرائیل وجمهوری اسلامی دعوا هست و شما بدرستی با جمهوری اسلامی ضدیت دارید |، چرا از اسرائیل که بحران ساز منطقه هست و از همه کشورهای دوست  هم جاسوسی می کند ،. 200 تا بمب اتمی دارد ، حمایت می کنید . شما نگران اسراییل نباشید . اسرائیل فقط ان جفرافیا نیست بلکه میلیاردها دلار سرمایه جهانی است که اتفاقا برخی از سران جمهوری اسلامی هم احتمال زیاد دران کنسرسیوم ها سهام های بزرگ دارند .  نگران مردم باشید نه دولتها .
http://news.gooya.com/politics/archives/2013/07/163315.php

چرا سفر به ایران را تحریم نمی کنید؟، مجید محمدی

هیچ نظری موجود نیست: