Translate

پنجشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۹۲

Moridi & Free press ? رضا مریدی و رسانه های مستقل

. 




در پی دعوت پرشین سیرکل  و اقای احمدرضا تبریزی  از ما برای پوشش خبری و  تلویزیونی جلسه

پیگیری بسته شدن حسابهای برخی از ایرانیها توسط رویال بانک کانادا در عصر روز سه شنبه 2 جولای 2013 ساعت 6 بعدازظهر باتفاق فیلم بردار در جلسه مذبور در محل پریا حضوریافتیم ولی
 اقای

 رضا مریدی نماینده لیبرال ریچموند هیل  مجلس انتاریوو وزیر دولت کاتلین وین ، ما را از  ضبط  و انتشارمباحث جلسه بر حذر داشتند

اقای رضا مریدی نماینده لیبرال ریچموند هیل  مجلس انتاریوو وزیر دولت کاتلین وین ، ما را از  ضبط  و انتشارمباحث جلسه بر حذر داشتند
دلیل این حرکت چیست ؟
.


یک مسله شخصی است که  یک وزیر نمی تواند با کسی مسله شخصی داشته باشد وقتی در تریبونی به عنوان وزیر و نماینده شهر ریچموندهیل معرفی می شود.
دو –قرار است صحبتهایی شود که دوست ندارند کامیونیتی ایرانی از ان باخبر شوند که البته این جلسه عمومی بود و ما هم به ان دعوت شده بودیم .
سومین مسله این است که ایشان دوست ندارند سوالی از ایشان شود که توانایی پاسخ گویی صادقانه به ان را نداشته باشند مانند همین موضوع حمایت از تحریم که بستن حساب ها بخشی از این تحریم ها هست که اقای مریدی خود همانند مشوق ان بوده است .

ما با کارهایی که ایشان در حمایت از  تحریم ها انجام داده ند    فکر می کنیم انتخاب شدن اقای مریدی در دوره بعدی علامت سوال  بزرگی خواهد بود .
. گزارشاتی هست که  یک نفر طرفدار تحریم از تیم اقای مریدی قرار است برای  دوره بعدی مجلس  نامزد شود  .
بعید است که اگر ایشان  و هر کسی دیگری در موضع  هواداری از تحریم  ها که یک حرکت سیاسی  ماجراجویانه  هست ادامه بدهد ، ، بعید است بتواند که رای ایرانیان را داشته باشد  .  لطفا به قیمت رنج و  حیتیت و شرف کامیونیتی ایرانی برای ماندن در پست هایی که دوام زیادی ندارند  ، وارد سیاست نشوید.
سیاستمداران می ایند و می روند . کامیونیتی ایرانی می ماند و اعضایش و فعالان اجتماعی و سیاسی و خبرنگارانش

هیچ نظری موجود نیست: