Translate

جمعه، اسفند ۰۲، ۱۳۹۲

یاسمین رتنسی و امیدواری

مونترال باران شدیدی می بارد . می خواستم برم هتل ضبط را بیاورم برگشتم .
توی کنگره با یاسمین رتنسی نماینده سابق لیبرال از محله دان ولی وست ( تورنتو ) که از جریان جنگ طلب مجاهدین حمایت می کند دیدم گفتم دوباره نامزد می شی گفت اره . i asked r u running? Ratansi Said : yes, I said , i know u running in the morning . she smiled. said we are winning . I said hope so . لیبرال ها خودشان سعی می کنند بگنند همه چیز ارومه ولی خودشان می دانند چنین نیست . حزب همچنان یک پارچه نیست . بسیاری از افراد قدیمی از ترودو حمایت نمی کنند. ترودو هنوز برنامه اقتصادی مشخصی ندارد بقول تام هارپر ( تورنتو استار ) که صندلی جلویی من است امروز نوشته بود کانادایی برای برنامه اقتصادی امده بودند هواداران برای جاستین ترودو - به رتنسی گفتم 50 درصد کانادایی ها رای نمی دهند . اقلیت ها هم در این کنگره چندان مشهود نیستند . گفتم من هستم گفتم تو یک نفر . تازه تو هم با حماییت ازجنگ طلب ها و تحریم فکر نمی کنم حمایت بسیاری از کامیونیتی ایرانی را داشته باشی.
 ·

هیچ نظری موجود نیست: