Translate

پنجشنبه، مرداد ۰۹، ۱۳۹۳

روزی نامه نگاری از نوع سلام تورنتو

سلام تورنتو در وسط بزرگترین خبر دنیا ، فاجعه انسانی در غزه که  مرزبندی های جامعه ایرانی در تورنتو را نیز در عرصه مجازی نیز عمیق تر کرده است ، نه تنها کوچکترین خبری منتشر تمی کند بلکه  با شهردار دیو بارو Dave Barrow  که در مهمانی  انتخاباتیش از طرفدار جنگ طلبان اسراییلی  دعوت می کند  مصاحبه می کند . انها می نویسند

 شهردا ر با دست پر امد ، انگار بابا نوِئل امده  است .  
مصاحبه را که بخوانید بیشتر به رپرتاژاگهی است تا سوال از یک شهردار در استا نه انتخابات - نا سلامتی مشهود ناصری باصطلاح کمونیست بوده است .
بحای اینکه از شهرد ار بپرسند اقا شهری که 54 درصد ش مهاجرین هستند جرا اکثریت کارمندان شهرداری حتی انها  که چمن می زنند از سفید ها هستند و نه مهاجرین. ؟     چرا اصلا شهردار خودش از مهاجرین نباید باشد -؟ چرا همه اعضای انجمن شهر نباید از اقلیت ها ی مهاجر که در ریجموند هیل اکثریت هستند باشد ؟
مثلا اینکه 54/8 درصد جمعیت ریچموندهیل ( 101.170 نفر) را مهاجران تشکیل می دهند که 14/8 درصد این مهاجران ( 14.415 نفر) محل تولدشان ایران بوده است.
2- ایا نباید از شهرد ار پرسید در شهر180 هزار نفری که 14 هزار نفرش ایرانی هستند ، نماینده مجلسش ایرانی تبار هست ، چرا نباید یک کامیونیتی سنتر ایرانی داشته  باشد

هیچ نظری موجود نیست: