Translate

پنجشنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۹۴

چرخش مریدی - تاکتیک یا صداقت ؟

اقای مریدی در یک چرخش 180 درجه ای در سلام تورنتو از توافق حمایت کرده اند و می گویند چون به نفع مردم ایران هست . این صحیح مواضع اقای مریدی چگونه انجام شده است ؟ در 22 ژانوبه 2012 ایشان گفتتذ که تحریم مردم را اذیت می کند ولی باید باشد تا رژیم جمهوری اسلامی سرنگون شود . اقای مریدی رژیم که سرنگون نشده است ؟ شما بر اساس چه تحلیلی به جانب مردم و جامعه ایرانی بر گشتید ؟
شما بر اساس چه مدارک و مستنداتی ( بغیر از ادعاهای گروه ضد ایرانی مجاهدین  رجوی که از متحدان شما درکانادا هستند و ناتییناهو که با دولت لیبرال انتاریو روابط بسیار خوبی دارد ) که توسط جامعه جهانی رد شده است ، این حرف را می زنید . لطفا اگر مدرکی دارید انرا منتشر کنید ؟
 در هفته های گذشته اقای مریدی با ثروتمندان جامعه ایرانی که از وی ناراضی بوده اند ملاقات های مختلفی داشته است که بتواند کمک های مالی انها را جذب کند . وی همچنین چندین بار در مساجد ایرانیها منجمله مسجد امام مهدی _ بی ویو ) نیز حضور بهم رسانده است
رضا مریدی در جلسه برای شهدای اعدام 67 که از سوی طیف مجاهدین رجوی و براندازان از طریق مداخله نظامی در 12 سپتامبر در شهر ریچموندهیل شرکت دارد .
یعنی نشان می دهد که این مواضع تاکتیکی و برای فریب جامعه ایرانی هست والا   سیاستمداری که صداقت داشته باشد با معذرت خواهی از جامعه ایرانی ؛ راه را برای بازگشت خود باز می کند
چرخش های 180 درجه ای نمی تواند کارنامه سیاه ، بر علیه جامعه ایرانی درکنار مجاهدین و ساواکی ها را از اذهان پاک کند



هیچ نظری موجود نیست: