Translate

جمعه، بهمن ۱۴، ۱۳۸۴

شباهتهاي مذهبي


۱۲ بهمن
۱۳۸۴شباهتهای مذهبی
محمد عغلي ابطحي
قبل از جنگ جهانی دوم مکتب نو ظهوری در بین پروتستان ها قدرتمند شد. شعار آنها بازگشت به انجیل و هدف آنها تغییر و تحول فرهنگی و به وجود آوردن حکومت در آمریکا بر مبنای بنیادهای انجیل بود. این جریان که هم اکنون با استفاده گسترده از وسایل ارتباط جمعی به شکل قدرتمند ترین، با نفوذ ترین و فعال ترین تشکیلات دینی در آمریکا در آمده است به نام "مبلغان انجیل" معروف می باشد مطابق اعتقادات مکتب فوق باید توسط پروتستان ها حوادثی به وقوع بپیوندند تا مسیح دوباره ظهور کند. پیروان این مکتب وظیفه دارند برای تسریع در عملی شدن این حوادث کوشش نمایند.
این حوادث عبارتند از:
۱- یهودیان از سراسر جهان به کشور فلسطین آورده شوند. یهودیان مهاجر به این سرزمین اهل نجات هستند.
۲- مسجد الاقصی و صخره در بیت المقدس باید تخریب شده و به جای آن معبد بزرگ دوباره بنا شود.
۳- روزی که این دو مسجد تخریب شود جنگ مقدس(آرماگدون) به رهبری آمریکا و انگلیس شروع شده و تمام جهان نابود خواهد شد.
۴- روزی که جنگ آرماگدون شروع شود، تمامی مسیحیان پیرو اعتقادات مکتب انجیل(که مسیحیان دوباره متولد شده می باشند) مسیح را خواهند دید و توسط یک سفینه عظیم از دنیا به بهشت رفته و همراه مسیح ناظر نابودی جهان و عذاب سخت در این جنگ مقدس می شوند.
۵- در این جنگ زمانی که ضد مسیح(دجال) در حال پیروزی است، مسیح به همراه مسیحیان دوباره تولد یافته در جهان ظهور خواهد کرد. ضد مسیح را شکست می دهد و حکومت جهانی خود را در مرکزیت بیت المقدس و در همان معبدی که به جای مساجد ساخته شده است بر پا خواهد کرد.
۶- دولت صهیونیستی مسئولیت ساخت معبد بزرگ و تخریب مساجد اقصی و صخره را دارد.
۷- این حادثه بعد از سال ۲۰۰۰ حتما اتفاق خواهد افتاد.
۸- قبل از جنگ رعب و وحشت شدیدی جامعه آمریکا و اروپا را فرا می گیرد.
۹- قبل از ظهور دوباره مسیح، صلح در جهان معنی ندارد و مسیحیان باید مقدمات ظهور و جنگ آرماگدون و نابودی جهان را فراهم کنند.
بی شباهت با بعضی عقاید موجود نیست.

هیچ نظری موجود نیست: