Translate

یکشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۹۳

امکان حضور هارپر نخست وزیر کانادا برای اولین بار در یک حمع ایرانی

باخبر شدیم که اقای هارپر نخست وزیر کانادا برای اولین بار قصد دار د که در مهمانی عید نوروز ایرانیهای جی تی ای ( تورنتو ) 2015 شرکت کند . این سوال را همیشه از همه سیاستمداران محافظه کار دراین 8 سال کرده بودم .  از سوی دیگر بنظر می اید حرکتی است برای کنترل تیرگی بیشتر روابط با جامعه ایرانی بعداز توهین نماینده محافظه کار حزب که با قاطعیت اقای حقگو ا زائتلاف کانادایی ایرانی برای صلح رسانه ای شد . ضمن استقبال از حضور نخست وزیر محافظه کار برای دیدار دست اول با جامعه ایرانی برای اولین بار ، چند نکته  پشت پرده بدون تعارف و بدو ن سانسور را هم خدمت دوستان عرض کنم . 3 مهمانی در حال بررسی است
قرار است لوح های تقدیر به افراد و گروه هایی داده شود .
1-  دومهمانی در مارچ 20 در شهر ریچموندهیل هست
یکی از مهمانی ها توسط گروهی که چتر  فرهنگی مجاهدین خلق عمل کرده است می باشد . این گروه سال گذشته جاستین ترودو  رهبر حزب لیبرال را دعوت کرده بودند .     حضور نخست وزیر در این مهمانی توهین جدی به اکثریت ایرانی های ضد خشونت و و ا بستگی هست .

نماینده لیبرال ریچموندهیل که طرفدار تحریم وتاکنون  در طیف مجاهدین بوده است در این مهمانی شرکت می کند .


2 - یک مهمانی ادغام شده از یک گروه فرهنگی جامعه ایرانی  که متاسفانه با مشارکت گروه فردوسی  که دست اندرکاران ان از سلطنت طلبان فعال بوده اند و سالهاست  سیاستمداران کانادایی را  در مراسم نوروز راهنمایی غلط کرده اند که حاضرین نمایندگان و برگزیدگان جامعه ایرانی در تورنتو و جی تی ای می باشند که یک تحریف و دروغ اشکار بوده است .
3- یک گروهی که برای سالمندان فعالیت می کند ولی بنیانگذاران ان از نزدیکان به رضا پهلوی می باشند  در روز مارچ 21 مهمانی دارند .

حداقل توقع این است که نخست وزیر در هر مهمانی که حاضر شد  نخست وزیر بداند که با یک طیفی از جامعه ایرانی در تماس است و میزبانان نیز خودشان را به عنوان یک نفر از جامعه ایرانی معرفی کنند و نه نماینده جامعه ایرانی .   قرار است لوح های تقدیر به افراد و گروه هایی داده شود .

هیچ نظری موجود نیست: