Translate

دوشنبه، اسفند ۱۸، ۱۳۹۳

حصور هارپر در مهما نی نوروز ایرانیها درتورنتو یک گام مثبت

ا ، باخبر شدم اقای هارپر نخست وزیر کانادا در مهمانی عید نوروز 94-2015 در روزجمعه 20 مارچ برای  اولین بار حصور خواهد یافت . این را به فال نیک می گیرم که  هارپر دست اول  متوجه شد ایرانی ها فرقی با دیگر ملیتهای کانادا ندارند
رقابت بین تورنتو و ونگوور برای میزبانی نخست وزیر کانادا به نفع تورنتو ختم شد .

نکته سوال برانگیز حضور نماینده لیبرال ریچموند هیل اقای رضا مریدی  در مهمانی گروه بهاران که از طیف سازمان خشونت طلب و انحصار طلب مجاهدین ( علی وکیلی ) هست که  همان شب جمعه مهمانی نوروز دارد .
از انجا که اقای هارپر که محافظه کار هست در مهمانی بنیاد پریا و مشارکت انجمن فردوسی شرگت می گند   ، اقای جاستین ترودو رهبر حزب لیبرال کانادا هم عصر روز جمعه ساعت 4 بعداز ظهر در بنیاد پریا حضور بهم می رساند.
نهادهای اجتماعی ایرانی باید در سیاست کانادا فراحزبی جناحی عمل کنند و منافع جامعه ایرانی در کانادا را در اولویت قراردهند .
متاسفانه دوستا  ن برگزار کننده چهارشنبه سوری تورنتو ( مل لست من ) از دعوت نماینده محافظه کار ویلودیل  اقای لیونگ که مراسم د ران برگزار می شود خودداری کرده اند . این در حالی است که اقای لیونگ برای اظهارات ضد ایرانیش معذرت خواهی کرده بود .  این در حالی است که از علی احساسی نامزد حزب لیبرال ویلودیل دعوت شده است که کار خوبی است .پپ فکر می کنم باید این فرصت را به نمایندگان سیاسی احزاب مختلف داد تا  در مراسم فرهنگی  که در حدود 10 هزار نفر شرکت می کنند ایرانیها را با افکار مختلف و گرایشات مختلف از نزدیگ ببینند و با انها گفتگو کنند . این یک را ه مطمین برای جلوگیری از سو استقاده چریاناتی مانند هیت مدیره سالهای اخیر کنگره ایرانیان کانادا  که به طیف مجاهدین خلف  نزدیک هستند ، که خود را نماینده جامعه ایرانی می دانند .

هیچ نظری موجود نیست: