Translate

دوشنبه، فروردین ۰۳، ۱۳۹۴

صف بندی لیبرال ها و محافظه کاران در مهمانی ها ی نوروز تورنتو - جی تی ای

برای اولین بار هیچ وزیر  و نماینده لیبرال  در مراسم نوروز پریا -فردوسی شرکت نکردند و انرا بایکوت کرده بودند .  
 در حالیکه همیشه با حضور مرحوم بهرام فولادی که اقای رضا مریدی Reza Moridi را وارد سیاست و حزب لیبرال انتاریو کرد ، یکی از پایه ها ی مهمانی گرگ سوربارا Grec Sorbara  بود .     اتفاقا سمت وسوی احزاب به سمت سلطنت طلب ها هم همین مهمانی نوروزی بود که با گسترش جامعه ایرانی و  حضور طیف های مختلف
ان انحصار سابق را نداشت .


 در این مهمانی مایگل پارسا نMicael Parsa تماینده محافظه کار ریچموندهیل از دست اندرکاران بود .   اقای مریدی نماینده لیبرال  ریچموند هیل در مهمانی بهاران از طیف مجاهدین خلق شرکت کرده بود .

نتیجه گیری :  منافع حزبی  برای اعضای احزاب در کانادا بالاتز ار منافع جامعه ایرانی هست .  یعنی فرقی بین مجید جوهری Majid Jowhari  و مایکل پارسا و علی احساسیAli Ali Ehsassi​ و رضا مریدی نیست هر کدام برای منافع حزب خودشان اولویت قایل هستند که البته هیچ اشکالی ندارد. یعنی انها گردن ما هیج حقی ندارند . بلکه برای حزب خودشان دارند کار می کنند ونیاز به جامعه ایرانی برای کمک های مالی و حمایت های معنوی دارند .  

حزب ان دی پی NDP  هم همچنان مانند اپوزیسیون ایران  که در دهه 60 مانده است معتقد به سیاست هلو بپر تو گلو . و هیچ جایی شرکت نمی کنند و توقع دارند ایرانی ها از انها هم حمایت کنند .

در ضمن رسانه ها هم  امسال چند  دسته شده بودند که وابستگی حزبی انهارا نشان می دهد و نه خبررسانی برای جامعه ایرانی را انطور که برخی ادعا می کنند . 

هیچ نظری موجود نیست: