Translate

پنجشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۵

نكاتي در ارتباط با ازادي جهانبگلو

كاهش وزن در هتل پرستاره اوين
و نكاتي در ارتباط با ازادي جهانبگلو
سعيد سلطانپور
ssultanpour@yahoo.com
خوشبختانه اقاي جهانبگلو هم ازاد شد. يعد از آزدي از زندان وقبل از ديدن خانواد ه به ايسنارفت
وي در انجا سخناني گفته كه بريده هايئ ازآن را مرور مي كنيم.

“رفتم ايسنا كه كه كار خبرنگاران را راحت كرده باشم..
در يك ماه اول ملافات نداشتم .بعدا ز3 ماه رفتم انفرادي با تلويزيون و روزنامه . برا ي همه چيز پزشك در انجا بود. تحت هيچ فشارروحي و رواني نبودم. رفتار دستگير كننده ها خشن نبود. باز جوها بسيار مودب بودند . من تصميم گرفتم خودم كار م را در زندان دنبال كنم لذا وكيل نگرفتم . وضع غذا خوب بوده و كاهش وزن هم طبيعي است. زندانيان ديگر هم دوش و هم توالت داشتند .من “ قرباني “ هستم . من خودم تصميم گرفتم اين حرفها را بزنم انها اعتراف نگرفتند. “

قبل از هرچيز بايد اضافه كنم كه من قصد ندارم كه اين سخنان را دليل ضعف ايشان بدانم. آنان كه مقاومت كردند جاي تحسين دارندو انان كه نتوانستند نبايد به هيچ .جه سرزنش كرد زيرا هر انساني در قبال فشارهاي وارده ظرفيتي
دارد. مگر اينكه كسي ادعاي رهبري داشته باشد كه بالطبع بايد از اين امتحان سهمگين “پيچ توبه “ سربلند بيرون بيايد .
براي خواندان ادامه متن لطفا ارتباط پادين را كليك كنيد.

هیچ نظری موجود نیست: