Translate

دوشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۸۶

جلسه تبادل نظرمشترک جامعه ایرانی و پلیس منطقه یورک در ریچموند هیل

جلسه تبادل نظرمشترک جامعه ایرانی و پلیس منطقه یورک در ریچموند هیل



در راستای اطلاع رسانی و کمک به شناخت بیشتر جامعه ایرانی توسط نهادهای کانادائی از یک سو و شناخت سیستم اداری ، سیاسی و انتظامی کانادا مانند پلیس از سوی دیگر و نهادینه کردن همکاری های دو جانبه، اقدام به برگزاری جلسه مشترکی با اداره پلیس یورک به کمک رسانه های ایرانی کانادائی در روز جهارشنبه 4 جولای 2007 شده است .

طرح سوالات ؛ مشکلات و نیازهای جامعه ایرانی بدون واسطه توسط اقشار مختلف و شنیدن دید گاه های پلیس یورک می تواند از بروز مشکلات بسیاری در اینده برا ی نسل جوان ما جلو گیر ی کند و نیز در دراز مدت به ارتباطی نزدیک و مستحکم تر جامعه ایرانی و پلیس بیانجامد.

بدینوسیله از ایرانیان ساکن منطقه یورک مانند ریچموند هیل ، تورن هیل و مارکهام بویژه مادران و پدران ، نو جوانان ، جوانان و کسانی که به سرنوشت جامعه ایرانی علاقه مند هستند دعوت میشود تا دراین گرد هم ائی شرکت کرده و با طرح سوالها، نظرات و گفتگوی مستقیم و مشارکت همه جانبه به ایجاد محیط سالم تر و بهتر برای رشد فرزندانمان و دیگران کمک کنیم .

در این مراسم رئیس پلیس یورک آقای لابارج به بررسی دیدگاههای پلیس خواهد پرداخت. افسران پلیس ایرانی شاغل در پلیس یورک نیز به همراه افسران بخش اقلیت های قومی " پل چانگ " منجمله مسول جذب نیرو و "ریکی ویپا پان " شرکت خواهند کرد .

خانم نسرین جوانفر مشاور فرهنگی دبیرستانهای منطقه یورک با تجربه چند ساله در مسائل نو جوانان ایرانی
نیز داوطبانه در این گرد همائی حضور خواهند داشت و به سوالات شماپاسخ خواهند داد .

زمان:ـ July 4 , 07
مکان: Bayview Hill Community Centre, program Room
114 Spadina Rd در ریجموند هیل ( شمال خیابان 16، شرق بی ویو)



حمایت شده از سوی
هفته نامه ایران استار هفته نامه شهروند

تلفن اطلاعات :416.839.3733
Email: ssultanpour@yahoo.com

هیچ نظری موجود نیست: