Translate

شنبه، مهر ۱۴، ۱۳۸۶

جمهوری اسلامی آماده تاکتیکی و استراتژیک برای حمله امریکا ؛ اپوزیسیون چطور ؟

جمهوری اسلامی آماده تاکتیکی و استراتژیک برای حمله امریکا ؛ اپوزیسیون چطور ؟
سعید سلطانپور

ssultanpour@yahoo.com



امسال هم مانند سالهای گذشته دولت در آغاز فصل تابستان یورشی را به زنان تحت عنوان بد حجابی اجرا کرد این بار خشن تر بود و یا شاید بواسطه وجود تلفن های دوربین های تلفن های همراه اعمال خشونت ها ابعاد جهانی تر گرفت . حکومت با این طرح ضد زنان با یک تیر دو نشان را هدف می گیرد.

اول : زهر چشم موقتی از زنان ودختران که بدحجابیشان از این بیشتر نشود .
دوم : به نیروهای مذهبی سنتی وفادار خود بگوید که در راه مبارزه با منکرات جدی هستند تا حمایت عملی انان را در پشت سر خود داشته باشند .

اما همزما ن امسال طرح مبارزه با اشرار هم آغاز شد .چند ماه پیش یک شخصی که کمتر سیاسی هست شنیدم که گفته بود 300 نفر را قرار است از بزن و بهادر ها( ادبیات قبل از انقلاب ) ( اشرار در ادبیات جمهوری اسلامی )، لمپن ها در ادبیات نیروهای چپ ؛ را در چه زندانها و بیرون از زندان اعدام کنند.

با رژیمی روبر هستید که معتقد است اگر من قرار است بها بپردازم و بروم همه باید با من بهای انرا بپردازند. ایرانیها و امریکائیان و متحدان انها. آنها در صورت خروج به واسطه نیروها ی خارجی با توجه به تجربه طالبان و عرا ق دوباره سازماندهی خواهند کرد و این بار منطقه از چچن تا چین و عربستان و حتی ترکیه هم متاثر خواهد شد . و ابائی هم ندارد که به امریکا بگوید منافع شما را به رسمیت میشناسیم بشر ط اینکه منافع ما را به رسمیت بشناسید . در غیر اینصورت همه با هم غرق می شویم.

آنها برنامه دارند شما چطور ؟
مشکل نیروهای مردمی در داشتن تحلیل واقعی از حرکات حاکمیت و ضعف سازماندهی بدلیل سرکوب شدید است .
شاید بازگشت ان عده از نیروهائی که واقعا به ارمانهای خود وفادار مانده اند به ایران علیرغم تمامی خظرات آن بتواند چاره ساز و راه گشا باشد .
ولی براستی چند نفر حاضرند که جانشان را بخاطر عقایدشان بگذارند . مسئله ای که در دوران انقلاب و سالهای 60 حل شد ه بود.
بن بست شکنی نیاز به فداکاری دارد .
متن کامل را در لینک زیر بخوانید
http://news.gooya.com/politics/archives/2007/10/063593.php

۱ نظر:

My Canada گفت...

Doust-e arjmand ba salam,
Az matlab-etan taht-e onvan-e "Jomhori-e eslami amadeh taktiki va..." besyar estefadeh kardam.
Zahamati keh mikeshid vagh-ean ghabel-e ghadrdanist.
Amma ejazeh dahid nokteii ra ham keh dar sotour-e payani-e maghal-ehtan nazaram ra beshedat be khod jalb kard ra ham ba shoma dar miyan begozaram.
Agar Regim-e jahl o setam o farib inchenin hoshyar o agah ast, bekhosos dar mavared-e amniati, keh shoma eshareh kardid o man ham kamelan movafegham, aya tarh-e alani-e taktik-e "bazgashgt-e barkhi dast shosteh az jan o omid basteh beh arman" beh Iran, souzandan-e in tarh nist va begonehii jan-e anani ra keh ta emroz, va ba chenin ideii bazgashtehand ra be khatar nemiandazad? Agar nik bengarim o bebinim keh barkhi chenin kardeh-and o barkhi digar das-andar-kar-e chenin bazgashti hastand. Magar na inkeh azizani chon Ehssan o ..ba chenin tahlili ravan-eh "khaneh" shodand?
Midanam keh beh in nokat nik agahid jahat-e yad-avari goftam o beh bahaneh-e taghdim-e salami...
Ba salami digar, az genc-e "salamhay-e namaz"!

Amir