Translate

شنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۶

عقب افتاده ها و چسبیدن به کوروش

تیپ های روشنفکری مانند نوری علا عین آخوندهای خودمان هستند که فقط به صحرای کربلاو امام حسین چسبیده اند و سر وی را می برند و از منبر پایئن می آیند انگار نه انگار که برای چی اتفاق افتاد .
این نوری علا هم گیر سه پیچ داده که آقا باید ملی گرائی را از کوروش یاد بگیریم. و مصدق تنها کافی نیست. والله من که سوادم به اندازه نوری علا به دوران ماقبل تاریخ قد نمی دهد ولی یک نکته را می دانم آقا مصدق زنده بود. بسیاری از ادمها وی را دیده اند.
باباجان کورش را اجمالا پذیرفته ایم که وجود داشته است کسی که وی را ندیده است . از ان موقع هم چندتا سند باقی مانده به زبانی که فقط عده بخصوصی انرا خوانده اند.


اینکه کوروش لوح حقوق بشر را نوشته دستش درد نکند.آخه کورش که همش دنبال کشور گشائی بوده است خوب در این کشور گشائی ها مردمی اسیر و زمینها ویران می شده است .
اخه انقدر چرند نگوئید . اگر کورش زنده بود هم شما ها به یک کس دیگری گیر می دادید که عقب افتادگی فرهنگی و عدم مسولیت روشنفکران را به گردن وی بیندازید.

بر اثر انقلاب 57 دنیا از نظر سیاسی تاثیرگرفته است بعد می خواهید که جبهه ملی

از ان تاثیر نگرفته باشد.

کتای نگاهی به تاریخ جهان اثر جواهر لعل نهرو را می خوانی متوجه می شوی که چه عظمتی هند داشته و ادامه داردو یا چین که تاثیر عظیمی در تمدن دنیا داشته است و ادامه دارد.
هند یها و چینی ها که آرامتر از ایرانی ها هستندو تمدنشان هم از ما بیشتر است و کمتر نیست.



.

هیچ نظری موجود نیست: