Translate

چهارشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۸۸

توضیحاتی در مورد مقاله دکتر مهاجرانی در مورد صیانت رای مردم

با سلام
اولا همیشه صیانت از رای مردم یک وظیفه بوده است .
حزب االه یک حزب سیاسی نظامی موفق و سیاسی کار هست بدون کمک ایران بعید هست که بتواند چندان روی پا بایستد.
لبنان 4 میلیون جمعیت و ایران 70 میلیون هست و از نظر استراتژیکی و تمدن تفاوتهای بسیار مهمی دارند.
3. تهدید شما با آوردن حرفهای مهندس ، یک بلوف سیاسی بیش نیست
زیرا آخرین بازماندگان چریکی دنیا ، تامیل ها بودند که در سکوت جهانی منجمله ایران ، نابود نظامی شدند . دنیا دیگر تا سالها هیچ تجربه نظامی گری را نمی پذیرد. جنبش مسلحانه ایران هم بدلیل اشتباهات رهبران آن و ادامه ان که خیانت هست توسط رجوی و سرکوب شدید انان در زمانی که بدرستی نگران انتخابات و رای مردم بودند ، عملا راهی ندارد

4. جمهوری اسلامی بر خلاف صدام حسین یک صدائی نیست و 4 کاندید بخوبی می دانند که با وجود ولایت فقیه و انحصار قدرت تقریبا هیچ کاری نمی توانند بکنند.
با انتخاب آقای موسوی در دور دوم 4 سال دیگر انرژی عظیم نسل جوان که به آینده اش امیدی ندارد ، احمدی نژاد دور بعدی کاندید می شود
5. با توجه به تجربه کاری و شخصی 4 کاندیدابا رسانه های مستقل و روزنامه نگاران مستقل خارج از کشور ی مشکل دارند . بدون رسانه آزاد ، استقلال و آزادی بیان و فردی تقریبا مفهمومی ندارد.
مانند نخست وزیر دست راستی ما که ترجیح می دهد با فاکس نیوز مصاحبه کند تا با سی بی سی کانادا.

6. زمانی که تمامی مقامات و فرزندانشان براحتی از سفارت های خارجی ویزا می گیرند و کسانی مانند آقای کرباسچی اقامت و شهروندی کانادا را دارند در عین حال مردم ایران جلوی سفارت خانه های خارحی مانند سفارت کانادا تحقیر می شوند . گذرنامه ایرانی در پایین ترین سطح خود قراردارد. برای ارتقای اعتبار ایرانی ها و حرمت انا ن چه برنامه ای دارند ؟

7. آیا مردم ایران حق دارند که باندازه مسولین انرژی هسته ای از اطلاعات تاسیسات با خبر باشند ؟
8. یک ایرانی کانادائی باتهام خرید 10 فیوز صنعتی دو گانه نزدیک دو ماه است که دستگیر شده و همچنان د رزندان هست ولی کسی از سفارت در مورد وی کمکی نکرده است .
روزنامه دست راستی نشنال پست با اشاره غیر قانونی به ایرانی بودن وی تییتر می کند توطئه اتمی .
اقای کروبی و گروه وی حداقل چند روز هست که اینها را می دانند و ای موضعی نگرفته اند . ؟ در حالیکه 200 هزار ایرانی در کانادا هستند و اعتباری هم که دارند بر اثر تلاشهای فردی همه ایرانیها ی اینجاهست . ما برای این شخص وبرای صیانت از اعتبار ایرانی ها بهترین وکیل حقوق مدنی را معرفی کرده ایم . با اینکه معتقدیم باید وی در دادگاه عادلانه محاکمه شود .
و دهها سوال دیگر

جمعه با وزیر مهاجرت کانادا مصاحبه دارم وقتی مقامات خود به مردم ایران احترام نمی گذارند چگونه میشود توقع داشت غیر ایرانی ها به مردم ما در ایران احترام بگذارند
وقتی این کاندیداها هنوز رئیس جمهور نشده اند زحمت پاسخ دادن را نمی دهند چکونه بعد از انتخابات به سوالات مردم پاسخ می دهند.
حداقل در انتخابات کانادا دم انتخابات نخست وزیر هم به سوالات همه جواب می دهد.

در جمهوری اسلامی از اول انقلاب حذف رقبا یک سنت شده است احمدی نژاد هم در این سیتم تربیت شده است اگر حذف نکند حذف می شود . غیر از این هست

سعید سلطانپور
روزنامه نگار کانادا
مجری برنامه اجتماعی سیاسی سقف شیشه ای
تلویزیون ایرانیان کانادا

هیچ نظری موجود نیست: