Translate

شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۸

اقای بهنود پاسخ هزاران جوان نا امید را چه می دهید ؟


با سلام
این متن را در بلاگ مسعودبهنود نوشتم

آقای بهنود
تا رزمانی که نیروهای سازماندهی شده و حزبی برای حمایت از آرا وجود ندارند تشویق مردم به انتخابات نه تنها یک اشتباه که یک تحمیق ملی هست .
جریان تشویقیون همه را به صندوقها اوردند و احمدی نژاد با مشروعیت 24 میلیونی قرار است بجای همه مردم ایران حرف بزند
شما که خوب می دانید در ایران ما مشکلا آدم خوب نداریم ما مشکل ادمهای سیاستمدار خوب و شجاع داریم که در سر مواقع تاریخی برسر منافع مردم ایران بایستند.رضائی که رای را پذیرفت خاتمی اصلاح طلب که حرفی نزد. کروبی که هیچ نگفته است
موسوی هم که گویا یک اعلامیه داده است که
چیزی را مشخص نمی کند و قبل از پیام خامنه ای برای تایید احمدی نژاد هست .
قرار هم نیست که خشونت شود ولی حداقل شرافت انسانی حکم می کند که رسما به نتایج اعتراض شود شکی نیست که تظاهرات با شدت برخورد می شود ولی حداقل تا ان مرحله باید رفت والا اماده باشید که هزاران جوان ایرانی نا امید وسرخورده به خارج مها جرت کنند و نیروی کار ارزان برای کشورهای صنعتی فراهم کنند.

شما هم خودتان می خواهید رای بدهید حق فردی تان هست ولی اینقدر مردم ایران را با اداو صول های روشنفکری که از زمان ملکم خان تا به امروز گریبان ما را گرفته است
و در غرب نشستن و برای داخل کشور نسخه نوشتن را بس کنید.
براستی جواب این همه جوان را که نا امید خواهند شد چگونه خواهید داد
حتی جوانان طرفدار احمدی نژاد را که صداقت دارند و به آینده امید و انرا در احمدی نژاد که تنها برتری اش بر سایر کاندیداها عدم فساد مالی خودش هست .

سعید سلطانپور
مجری برنامه اجتماعی سیاسی سقف شیشه ای
تلویزیون ایرانیان کانادا

۲ نظر:

ناشناس گفت...

اکنون در تهران ساعت پنج و ده دقيقه عصر است .جمعيت چند هزار نفری حاميان موسوی که دو ساعت قبل از خيابان نفت شمالی حرکت کرده اند به خيابان تخت طاووس رسيده اند و از آنجا به طرف وزارت کشور در خيابان فاطمی حرکت خواهند کرد. پيش بينی می شود ساعت شش به فاطمی برسند.
شاهدان عينی جمعيت را تا اين لحظه ده هزار نفر برآورد کرده اند . تصاوير اين تظاهرات را در فيس بوک می توان ديد. اين جمعيت در ميان راه بارها مورد حمله پليس قرار گرفته اند اما همچنان به حرکت خود ادامه می دهند. اصلی ترين شعارهای جمعيت اين است: "احمدی خيانت می کند رهبر حمايت می کند"، "موسوی موسوی حمايت می کنيم"، "موسوی موسوی رای ما رو پس بگير"، "مرگ بر ديکتاتور". جنگ و گريز مردم با پليس ضد شورش همچنان در فاطمی تهران ادامه دارد. عده ای از تظاهرکنندگان در خيابان فاطمی نيز بازداشت شده اند. برای اين که مردمی که در راه وزارت کشور هستند، مورد هجوم شديدتر واقع نشوند مردم به آنها بپيونديد.

ناشناس گفت...

http://www.voteforiran.com/2009/06/demonstration-in-tehran-today-2/